Witam kolegów,
Proszę o jakieś wskazówki co mógłbym zrobić zanim wpakuje się w nie wiadomo jakie koszta.
Jakieś 2 miesiące temu immo odmówiło posłuszeństwa. Auto nie chciało palić. Wyszukałem na forum by posprawdzać wszelkie złącza. Odpiąłem wtedy wszystkie wtyki od komputera, immo podłączyłem i działało.
Obecnie w piątek znów immo padł. Świeciła się kontrolka na podszybiu przy przekręceniu kluczyka. Immo nie chciało zaskoczyć na żadnym kluczu, i tym samym odcięte zasilanie na pompę paliwa.
Zdemontowałem znów wszystkie plastiki, posprawdzałem wtyki, bezpieczniki. Nic to nie pomogło.
Podejrzenie że może rozkodowały się klucze. Przy próbie kodowania kluczy przeszedłem przez pierwszy etap ( 6 przekręceń w 10 sekund ) kierunki migły i tyle z tego było.
Piloty dwa przestały działać, nie działa już na nich otwieranie i zamykanie centralnego.
Auto mogę otworzyć/zamknąć z kluczyka ale włącza się alarm tyle że odłączyłem syrenę w bagażniku
Jak te klucze teraz zakodować gdy "wyje" alarm
Co mogę sprawdzić jeszcze samemu zanim przyjdzie kupić mi np.
http://allegro.pl/primera-99-1-1-8-p11- ... 11465.html
Czy coś oprócz tego musiałbym jeszcze wymienić ? ewentualnie po wymianie tego jakie mogę mieć problemy dalsze
Dziękuje za pomoc
Łukasz
[P11/WP11] Immobilizer 5WK4 padnięty - Primera 1.8 16V 2000r
Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol
W P11 przed liftem immo jest w kluczyku. Pilot jest tylko do centralnego zamka z pilota ![:]](./images/smilies/kwadr.gif)
![:]](./images/smilies/kwadr.gif)
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Witam,
Założono mi emulator immo do kompa, lecz niestety auto nadal nie pali.
Świeci się nadal kontrolka immo, przy przekręceniu kluczyk nie słychać charakterystycznego dźwięku dla pompy.
Przeleciałem jeszcze raz wszystkie bezpieczniki, złączki w kabinie, na zbiorniku również.
I nadal nie wiem gdzie może być przyczyna.
Przy diagnozie wyświetlacza pojawia się błąd A9 ale nie mogę znaleźć co oznacza.
Metoda na zworkę coś nie chce działać a wcześniej już kilkukrotnie sprawdzałem tak błędy.
Pod maska nie widzę by cokolwiek zamokło lub wyglądało "inaczej niż zawsze"
Co gdzie mogę sprawdzić jeszcze , czy ktoś ma jakiś pomysł ?
Z góry dziękuje za wszystkie sugestie
Założono mi emulator immo do kompa, lecz niestety auto nadal nie pali.
Świeci się nadal kontrolka immo, przy przekręceniu kluczyk nie słychać charakterystycznego dźwięku dla pompy.
Przeleciałem jeszcze raz wszystkie bezpieczniki, złączki w kabinie, na zbiorniku również.
I nadal nie wiem gdzie może być przyczyna.
Przy diagnozie wyświetlacza pojawia się błąd A9 ale nie mogę znaleźć co oznacza.
Metoda na zworkę coś nie chce działać a wcześniej już kilkukrotnie sprawdzałem tak błędy.
Pod maska nie widzę by cokolwiek zamokło lub wyglądało "inaczej niż zawsze"
Co gdzie mogę sprawdzić jeszcze , czy ktoś ma jakiś pomysł ?
Z góry dziękuje za wszystkie sugestie
ja miałem emulator immo i kupa, nie działało i odradzam więc oddaj to czym prędzej..
My GTline viewtopic.php?t=20447
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B