[P/WP11.144] Problem z układem zapłonowym 2.0TD
: 2015-07-15, 21:01
Witam wszystkich.
Przepraszam za nowy temat ale przeszukałem 15 stron z tym modelem i nie znalazłem odpowiednika.
Zimą tego roku pojawiły się problemy z odpalaniem, na zimnym silniku przy -10 stopniach C. kręcił ale odpalał dopiero za drugim razem albo .... wcale.
Myślałem, że to kwestia temperatury, oczywiście jako laik myliłem się...
Przyszło lato, kręcił zawsze ale odpalał za drugim, a na rozgrzanym zapalał od razu.
Pare dni temu chciałem uniknąc podwójnego odpalania i wpadłem jak się okazało na beznadziejny pomysł...
Włączyłem stacyjkę, poczekałem aż nagrzeje się świeca i wyłączyłem stacyjkę, za drugim razem nagrzałem znowu świecę. Odpalił, zadławił się i do dziś nie chce odpalić, nadal kręci aku.
Przy kręceniu stacyjką słychać dziwny strzał z przekaźników, jeden z przekaźników jest podejrzanie luźny.
Generalnie potrzebowałbym schematu układu sterującego pompą wtryskową i wskazania co do napięcia.
Postaram się też wrzucić zdjęcie silnika bo nurtują mnie pozamykane ukłądy np do egr-u.
Proszę o pomoc i wyrozumiałość.
Pozdrawiam.
edit. wyskakuje bład od egru i czujnika położenia wału korbowego.
Dzisiaj odpalił od razu po kilkudniowym postoju, z tym, że przy odpalaniu miałem wciśnięty pedał gazu.
Czy może być to brak masy?
Przepraszam za nowy temat ale przeszukałem 15 stron z tym modelem i nie znalazłem odpowiednika.
Zimą tego roku pojawiły się problemy z odpalaniem, na zimnym silniku przy -10 stopniach C. kręcił ale odpalał dopiero za drugim razem albo .... wcale.
Myślałem, że to kwestia temperatury, oczywiście jako laik myliłem się...
Przyszło lato, kręcił zawsze ale odpalał za drugim, a na rozgrzanym zapalał od razu.
Pare dni temu chciałem uniknąc podwójnego odpalania i wpadłem jak się okazało na beznadziejny pomysł...
Włączyłem stacyjkę, poczekałem aż nagrzeje się świeca i wyłączyłem stacyjkę, za drugim razem nagrzałem znowu świecę. Odpalił, zadławił się i do dziś nie chce odpalić, nadal kręci aku.
Przy kręceniu stacyjką słychać dziwny strzał z przekaźników, jeden z przekaźników jest podejrzanie luźny.
Generalnie potrzebowałbym schematu układu sterującego pompą wtryskową i wskazania co do napięcia.
Postaram się też wrzucić zdjęcie silnika bo nurtują mnie pozamykane ukłądy np do egr-u.
Proszę o pomoc i wyrozumiałość.
Pozdrawiam.
edit. wyskakuje bład od egru i czujnika położenia wału korbowego.
Dzisiaj odpalił od razu po kilkudniowym postoju, z tym, że przy odpalaniu miałem wciśnięty pedał gazu.
Czy może być to brak masy?