Strona 1 z 1
[P/WP11.144] jak przeciągnąć przewód zasilania + do wzmacnia
: 2010-03-25, 18:15
autor: cichy_lis
Witam, jeżeli niewłaściwy dział to przepraszam i proszę o przeniesienie do właściwego
Chciałbym zamontować skrzynie do p11.144 ale jak zobaczyłem pod maskę to widzę że niezły meksyk z puszczeniem przewodu plusowego
A drugie pytanie to czy tylna kanapa się jakoś rozkłada ? chodzi mi o siedzisko.
Proszę następnym razem użyć poprawnej polszczyzny- Szymeq
Re: Którendyj puścić + do wzmacniacza ?
: 2010-03-25, 18:43
autor: Sznurek
cichy_lis pisze:
A drugie pytanie to czy tylna kanapa się jakoś rozkłada ? chodzi mi o siedzisko.
Tak , zatrzaski na przodzie kanapy posiada
: 2010-03-25, 21:11
autor: waichwaich
cichy_lis pisze:Którendyj puścić + do wzmacniacza ?
Najlepiej przez słownik ortograficzny

: 2010-03-25, 21:16
autor: Szymeq
Pewnie literówka się przytrafiła.

: 2010-03-25, 22:50
autor: cichy_lis
Przepraszam za błędy- Troszkę krwawiłem- po demontażu przewodów ze starego auta.
Problem jest taki że tam nie ma żadnego jakby połączenia komory silnika z kabiną pasażerską - przynajmniej ja nie widziałem
Przewód ma średnicę około 13 mm więc ciężka sprawa się zapowiada

: 2010-03-25, 23:15
autor: homik123456
W kazdym aucie masz polaczenie komory silnika z kabina. Przeciez przewody tez musza isc do deski i linka.
Zawsze gdzies jest,takie gumowe zeby szczelne bylo w miare.Poszukaj a napewno znajdziesz.
Co do kabla to nie zapomnij o innych waznych rzeczach bo sam kabel od aku to niezbyt.
: 2010-03-25, 23:22
autor: cichy_lis
A możesz podpowiedzieć jakie to ważne inne rzeczy? z komory silnika chyba nic poza przewodem zasilania mi nie potrzeba ? chyba że się mylę.
Dodam że uwzględniam bezpiecznik przy akumulatorze- tak jak w instalacja w poprzednim aucie.
: 2010-03-26, 09:56
autor: Hiszpan 207
1. kabel od plusa akumulatora do bezpiecznika w obudowie
2. kabel za bezpiecznikiem przełożyż w nadkokole pod zbiorniczkiem wyrównawczym cieczy chłodzącej.
3. ściągasz lewe przednie koło i plastikową osłonę błotnika/nadkola
4. teraz masz pełen dostęp do przełożonego kabla z komory silnika.
5. kabel spinasz już z poprowadzonymi kablami opaskami plastikowymi.
6. do kabiny wnętrza auta przeciągasz kabel przez gumową uszczelkę, tam już też przechodzą kable, ale w orginalny otwór raczej nie upchniesz i musisz zrobic dodatkowy otwór. Najlepiej przebić dużym wkrętakiem gume, uważając żeby nie uszkodzić izolacji innych kabli.
7. w kabinie "przy lewej nodze" kierowcy,a w zasadzie troche wyżej szukasz przeciągniętego kabla

.
8. teraz trzeba zdjąć gumowe uszczelki przy progach u kierowcy i pasażera za kieowcą
9. zdjąć plastikowe, podłużne osłony.
10. przeciągnąć kabel pod dywanikiem, jak najbliżej progu w kierunku tylnej kanapy.
11. żeby przeciągnąć kabel do bagażnika nie trzeba ściągać siedziska, ale jest to takie proste że wykonuje się to w 20 sekund to można zdjąć dla wygody.
12. w zależności gdzie chcesz mieć w bagażniku ten wzmacniach musisz prozbierać dywaniki i tapicerke w bagażniku.
Wszystko
Dodam, że mi najtrudniej było spowrotem założyć plastikową osłonę błotnika. Ustrojstwo zdjęło się łatwo ale spowrotem nie chciało pasować, jakby nie od tego modelu hehe
: 2010-03-26, 10:31
autor: cichy_lis
Kurde

! Uznanie dla Ciebie
Świetny opis - w sobotę nauczę się na pamięć i zacznę działać
Dzięki dzięki dzięki

!
[ Dodano: 2010-03-26, 11:53 ]
A jeszcze pytanko - wzmacniacz do trochę krowa - w poprzednim aucie miałem przemontowany do tylnej kanapy- Polecacie jakieś miejsca do montażu ?
: 2010-03-26, 12:16
autor: Hiszpan 207
ja swój celowo wybrałem takiej wielkości żeby zmieścił się w miejsce na apteczce.
Radze, przeciągnąć kabel do bagażnika, zostawić sobie spory zapas, położyć luźno wzmacniacz i przez tydzień albo dwa po powrocie do domu i wolnej chwili papatrz sobie na otwarty bagażnik. prześpij sie z tym, przemyśl sprawe, może zrobisz sobie jakąś prostą ale łądnie wkomponowaną zabudowe. a jak nie to do kanapy i juz. albo jak masz sedana to spróbować jakoś pod półkę.
aha, i nie ucz sie na pamięć hehe, improwizuj. założenie jest takie: że jak ktoś to w fabryce złożył, to można to też rozłożyć i złożyć spowrotem.
: 2010-03-26, 13:46
autor: cichy_lis
Mam sedana - a pomysł z tym żeby pod półkę w sumie bomba

zobaczę jak z wykonaniem i czy nie wpłynie to jakoś na żywot wzmacniacza:-)
jeszcze zostaje mi ulokowanie kablowego pilota do regulacji Gain ( co myślicie o schowku pod panele klimatyzacji )
Nie chce żeby był widzialny a za razem żeby był w miarę pod ręką
: 2010-03-26, 23:16
autor: homik123456
cichy_lis pisze:A możesz podpowiedzieć jakie to ważne inne rzeczy? z komory silnika chyba nic poza przewodem zasilania mi nie potrzeba ? chyba że się mylę.
Dodam że uwzględniam bezpiecznik przy akumulatorze- tak jak w instalacja w poprzednim aucie.
Pod maska to raczej juz nic wiecej ale jesli powazniejszy sprzet to lepiej kondesator zamontuj
albo zwyly taki malutki ,to taka czarna mala kosteczka. Ja nie mam takiego sprzetu porzadnego wiec mam tylko pod radio podpiete zeby spadkow napiecia nie bylo. Bo po co ma sie wylanczac radio jak odpalam. A tak nie mam tego problemu.
: 2010-03-27, 06:16
autor: cichy_lis
Kondensator uwzględniam - Ale przy wzmacniaczu około 4 Farady lub dodatkowy akumulator jak starczy monety
: 2010-03-27, 10:15
autor: Mas
cichy_lis pisze:Kondensator uwzględniam - Ale przy wzmacniaczu około 4 Farady lub dodatkowy akumulator jak starczy monety
aż 4F? Dużo.To co to za skrzynia i wzmak będą?
: 2010-03-27, 13:58
autor: cichy_lis
wzmacniacz ma przy 2R 1250W RMS
A Głośnik to Rockford rfr2215
: 2010-03-27, 14:59
autor: Mas
cichy_lis pisze:A Głośnik to Rockford rfr2215
No to ładne 15" cacko

: 2010-03-27, 15:16
autor: cichy_lis
Boje się trochę jak to zagra w sedanie
[ Dodano: 2010-03-27, 15:21 ]
Głośniczek lekko przykurzony - od listopada nie ruszany - pół roku temu przeszedł kapitalny remont- Został tylko kosz i nalepka z parametrami- reszta nowa - Został spalony Blaupunktem Velocity Burning Desile II - który za jakiś czas się zapalił i leży na części

: 2010-03-27, 16:12
autor: homik123456
To niezle bedziesz mial. Basik napewno bedzie odpowiedni:-)
: 2010-03-27, 17:11
autor: cichy_lis
Jest do tego tzw, remote - Bo na pełnym Basie to nie słuchanie - chyba że bass testy- Jak się uda założyć już wszystko to się pochwalę

: 2010-04-13, 18:05
autor: hary7
A czy małą tubę (ale taką wymagającą zewnętrznego zasilania) można podłączyć do gniazda zapalniczki? Chodzi mi o to gniazdo które jest w bagażniku kombi.
: 2010-04-14, 21:37
autor: dominik86
Moze i komus to by gralo ale pod zapalniczke masz cieniutkie kable i nawet jak ci sie nie sfajczy bezpiecznik to basik bedzie mizerny-dobre kable=dobry bas slabe kable=slaby bas i niech nikt mi nie wmawia ze tak nie jest bo przez pare lat przerobilem troche sprzetu i nasluchalem sie nie jednego boom w aucie wiec wiem
: 2010-04-16, 20:26
autor: Hiszpan 207
hary7, absolutnie, kategorycznie nie. w teoretycznym założeniu spali sie bezpiecznik, następnie przy szczęśliwym założeniu spali się jeden z przewodów od zasilania zapalniczki. następnie przy najgorszym ale bardzo prawdopodobnym założeniu, spali ci się samochód. dlaczego? stopi się izolacja na przewodzie od zapalniczki, przeskoczy gdzieś iskra i zanim dobiegniesz do bagażnika po te pół kilogramową gaśnicę, samochód będzie w płomieniach.
: 2010-04-17, 15:53
autor: hary7
Dzięki za ostrzeżenie. Myślałem że skoro mam radio (4x45W) podłączone do fabrycznego zasilania a są tam bardzo cieniutkie kabelki to 150W tuba też będzie grała na takim "fabrycznym" zasilaniu. Nie chodzi mi o jakieś potworne dudnienie,wystarczy mi tylko głęboki bas a fabryczne głośniki (takie mam) zaczynają trzeszczeć gdy podkręcę radio na głośność 28 i więcej (na 40 możliwych) <- te cyferki którymi radio głośność pokazuje.
: 2010-04-24, 15:25
autor: cichy_lis
Mi się udało przepuścić przewody i a bagażniku w lekkim bałaganie przewodowym podłączyłem i kurde- ile plastików lata ... zagłówki i inne tez
klapy mało nie urwie- a w środku miło gra- lecz chyba pora wydorośleć i wstawić mniejszą skrzynkę- tu ledwo co mieści mi się koło i skrzynka z gratami
