Strona 1 z 1

[P11/WP11] czy to sterownik wycieraczek zawinił?

: 2010-03-06, 09:08
autor: reinkkrz
Mam takie pytanie. Otóż jak włączę wycieraczki na tak zwaną czasówkę to one zamiast dojść do końca szyby i powrócić zatrzymują się w połowie szyby,
Natomiast na pozostałych biegach wycieraczki pracują prawidłowo
Teraz mam pytanie. Czy to wina sterownika czasowego czy przyczyn należy szukać raczej w awarii silnika wycieraczek. Samochód to nissan primera p11 98r 1,6 slx.

: 2010-03-06, 09:35
autor: nice-wawa
Silniczek wycieraczek , Rozebrać ( rozwiercić nity , ja zrobiłem u siebie na śrubki ) przeczyścić podgiąć troszkę styki i wszystko będzie ok.

: 2010-03-06, 10:14
autor: reinkkrz
Jeszce jedno pytanie gdzie jest zamontowany sterownik wycieraczek .
nissan primera p11 98r 1,6 slx. sedan

: 2010-03-06, 10:20
autor: and_pec
Przy silniczku Instrukcja http://www.nissanklub.pl/index.php/zrob ... ycieraczek

[ Dodano: 2010-03-24, 16:34 ]
Uff dzisiaj ogarnąłem temat silniczka.Zajęło mi to sporo czasu bo;
1. Obok blaszki po którym chodzą styki wypaliła się dziura
2.Był przełamany przewód (czerwony) przy sterowniku
3.miałem leki problemy z wyjęciem silniczka
ale się udało <hura>

Dziura powodowało zaginanie styku co powodowało, że nie działał tryb czasowy.Po odkręceniu ramienia i wyjęciu koła rozwierciłem tą dziurę na &#934; 5 i zabiłem plastikowym kołkiem wykonanym ze śruby od deski z kibla :-D powierzchnię wygładziłem i zmontowałem całość i tu ZONK Silniczek pracuje bez przerwy, nawet na pozycji "zero". Zgłupiałem, ale zacząłem przyglądać się przewodom i zobaczyłem że ten czerwony jest wysunięty. po zlutowaniu i zaizolowaniu termokurczką wszystko wróciło do stanu fabrycznego
Pokrywę skręciłem na śrubki z nakrętką M3 przewiercając nity na wylot