Strona 1 z 1

[P11/WP11] Możliwości NISSAN CONSULT

: 2014-08-19, 19:31
autor: byczynho
Witam.
Interesuje mnie czy tym interfesjem jest możliwość odczytania m.in wartości dawki paliwa, kąta wtrysku oraz potencjometru?

: 2014-08-22, 23:06
autor: Chochlik
Na szybko to odczytasz z tego co pamiętam tym interfejsem i programem Nissan Data Scan I v1.63
kąt wtrysku, obciążenie, tps, maf, temp, napięcie w instalacji, czasy wtrysku, sygnał z sondy lambda, prędkość, błędy, mapę paliwową też można odczytać (ale nie zgłębiałem się żeby ją odczytać z trybu szesnastkowego do zrozumiałego), spalanie chwilowe i jeszcze trochę pierdół
Odczytywałem to u siebie w n14 gti więc w p11 pewnie też pójdzie :D

: 2014-08-23, 11:56
autor: marlos90
z benzynówkami to gada, ale nie z dieslem

: 2014-08-23, 12:51
autor: byczynho
I nie odczytam takich danych w moim CD20T?

: 2014-08-23, 13:09
autor: HakeN
z tego co widac to tylko z benzynowych i głównie tych co komp steruje wszystkim :) ale też jestem ciekaw czy jest jakiś interfejs nie za milion-milionów który odczyta CD20T

: 2014-08-23, 13:10
autor: byczynho
Jak w takim razie ustawić dawkę paliwa w tym aucie?

: 2014-08-23, 13:15
autor: Wiooreck
Dawka w sterowniku się nie zmienia. Jedynie nastawnikiem można przesuwać. Obroty mają być 750 +/- 50. Jeśli chcesz mieć pewność odczytu, to jedyne sprawdzone rozwiązanie oryginalny nissan consult.

: 2014-08-23, 13:30
autor: janusz
Marlos90, jak poskładałeś ciągnik, to podjedź do mnie to się zobaczy co można odczytać i czy w ogóle można się połączyć :]

: 2014-08-23, 13:36
autor: byczynho
Tylko u mnie jest taki problem, że obroty są albo ~550 albo 900, za cholerę nie można ustawić czegoś po środku.
Nie ma czegoś takiego że przyrost obrotów jest liniowy i czym dalej przesuwam nastawnik to one idą w górę, utrzymują się na ~550 i potem przeskakują na 900

[ Dodano: 2014-08-23, 14:38 ]
Wiooreck, wspomniałeś o sterowniku, a może u mnie sterownik się wykończył? jeden mechanik mi powiedział, że jakaś krzywka w pompie może być do wymiany

: 2014-08-23, 14:19
autor: marlos90
taa krzywka.. masz to co ja miałem w poprzedniej pompie.. tłokorodzielacz zatarty i pierścień którym steruje nastawnik się zacina i dlatego tak masz

janusz, jak jesteś w LU jeszcze to zapraszam do mnie np jutro, to mi może podpowiesz jak podłączyć silnik na 230v bo kupiłem kompresor i ktoś wsadzał łapki wszędzie gdzie się dało :/

: 2014-08-23, 14:29
autor: byczynho
Czyli ten mechanik nie kłamał z tą krzywką?

: 2014-08-24, 14:57
autor: Wiooreck
Sterownik się nie wykończył, bo by Ci auto nie jeździło wcale. Może być tak jak napisał marlos. Prawdopodobne, bo masz problem jak przesuwasz nastawnikiem.