[P11/WP11] Możliwości NISSAN CONSULT
Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol
[P11/WP11] Możliwości NISSAN CONSULT
Witam.
Interesuje mnie czy tym interfesjem jest możliwość odczytania m.in wartości dawki paliwa, kąta wtrysku oraz potencjometru?
Interesuje mnie czy tym interfesjem jest możliwość odczytania m.in wartości dawki paliwa, kąta wtrysku oraz potencjometru?
- Chochlik
- doświadczony forumowicz
- Posty: 247
- Rejestracja: 2010-11-03, 22:04
- Lokalizacja: Sieraków / Berlin
Na szybko to odczytasz z tego co pamiętam tym interfejsem i programem Nissan Data Scan I v1.63
kąt wtrysku, obciążenie, tps, maf, temp, napięcie w instalacji, czasy wtrysku, sygnał z sondy lambda, prędkość, błędy, mapę paliwową też można odczytać (ale nie zgłębiałem się żeby ją odczytać z trybu szesnastkowego do zrozumiałego), spalanie chwilowe i jeszcze trochę pierdół
Odczytywałem to u siebie w n14 gti więc w p11 pewnie też pójdzie
kąt wtrysku, obciążenie, tps, maf, temp, napięcie w instalacji, czasy wtrysku, sygnał z sondy lambda, prędkość, błędy, mapę paliwową też można odczytać (ale nie zgłębiałem się żeby ją odczytać z trybu szesnastkowego do zrozumiałego), spalanie chwilowe i jeszcze trochę pierdół
Odczytywałem to u siebie w n14 gti więc w p11 pewnie też pójdzie

z benzynówkami to gada, ale nie z dieslem
My GTline viewtopic.php?t=20447
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
z tego co widac to tylko z benzynowych i głównie tych co komp steruje wszystkim
ale też jestem ciekaw czy jest jakiś interfejs nie za milion-milionów który odczyta CD20T

P10 CrashTest - corsa skasowana włącznie z słupkami drzwiami i szybą
P11 Skandynaw - na wiosnę ukończę
S13 200SX CA18DET - Driftcar w budowie
P11 Skandynaw - na wiosnę ukończę
S13 200SX CA18DET - Driftcar w budowie
Dawka w sterowniku się nie zmienia. Jedynie nastawnikiem można przesuwać. Obroty mają być 750 +/- 50. Jeśli chcesz mieć pewność odczytu, to jedyne sprawdzone rozwiązanie oryginalny nissan consult.
P11 Turbo Diesel Intercooler <-- klik
Marlos90, jak poskładałeś ciągnik, to podjedź do mnie to się zobaczy co można odczytać i czy w ogóle można się połączyć ![:]](./images/smilies/kwadr.gif)
![:]](./images/smilies/kwadr.gif)
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Tylko u mnie jest taki problem, że obroty są albo ~550 albo 900, za cholerę nie można ustawić czegoś po środku.
Nie ma czegoś takiego że przyrost obrotów jest liniowy i czym dalej przesuwam nastawnik to one idą w górę, utrzymują się na ~550 i potem przeskakują na 900
[ Dodano: 2014-08-23, 14:38 ]
Wiooreck, wspomniałeś o sterowniku, a może u mnie sterownik się wykończył? jeden mechanik mi powiedział, że jakaś krzywka w pompie może być do wymiany
Nie ma czegoś takiego że przyrost obrotów jest liniowy i czym dalej przesuwam nastawnik to one idą w górę, utrzymują się na ~550 i potem przeskakują na 900
[ Dodano: 2014-08-23, 14:38 ]
Wiooreck, wspomniałeś o sterowniku, a może u mnie sterownik się wykończył? jeden mechanik mi powiedział, że jakaś krzywka w pompie może być do wymiany
taa krzywka.. masz to co ja miałem w poprzedniej pompie.. tłokorodzielacz zatarty i pierścień którym steruje nastawnik się zacina i dlatego tak masz
janusz, jak jesteś w LU jeszcze to zapraszam do mnie np jutro, to mi może podpowiesz jak podłączyć silnik na 230v bo kupiłem kompresor i ktoś wsadzał łapki wszędzie gdzie się dało
janusz, jak jesteś w LU jeszcze to zapraszam do mnie np jutro, to mi może podpowiesz jak podłączyć silnik na 230v bo kupiłem kompresor i ktoś wsadzał łapki wszędzie gdzie się dało

My GTline viewtopic.php?t=20447
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
Sterownik się nie wykończył, bo by Ci auto nie jeździło wcale. Może być tak jak napisał marlos. Prawdopodobne, bo masz problem jak przesuwasz nastawnikiem.
P11 Turbo Diesel Intercooler <-- klik