Witam, moja żona wydrapała paznokciem gumkę osłaniającą przycisk kluczyka odpowiedzialny za otwieranie/odblokowywanie. Czy to się naprawia czy czeka mnie kupno w ASO, co, zakładam, jest niebotycznie drogie? Przycisk nie reaguje niemal wcale, muszę otwierać wkładając kluczyk do zamka.
Dzięki
[P12/WP12] kluczyk - wymiana? naprawa?
Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol
-
- wiem o czym pisze
- Posty: 82
- Rejestracja: 2009-12-08, 23:54
- Lokalizacja: Szczecin
jak nie reaguje to trzeba bedzie wymienić switche najlepiej komplet
kup http://allegro.pl/nissan-almera-primera ... 72447.html
albo sam przylutujesz albo dasz do elektronika, po wszystkiemu trzeba bedzie pewnie zaprogramowac. Wszystko jest opisane na forum.
w ASO sama ta część z przyciskami kosztuje 54 zł
kup http://allegro.pl/nissan-almera-primera ... 72447.html
albo sam przylutujesz albo dasz do elektronika, po wszystkiemu trzeba bedzie pewnie zaprogramowac. Wszystko jest opisane na forum.
w ASO sama ta część z przyciskami kosztuje 54 zł
podepnę się tutaj, żeby nie śmiecić z nowym podobnym tematem, a mianowicie:
jakiś czas temu nie mogłem zamknąć auta (otworzyłem, pojechałem gdzie miałem pojechać i już nie mogłem zamknąć pilotem, kluczem poszło), myślę pewnie bateryjka padła, ale kluczyki poleżały troszkę w pomieszczeniu i pilocik zacząć reagować normalnie,
sytuacja powtórzyła się tydzień temu, ale znowu jak kluczo-pilot poleżał w domku to zaczął reagować normalnie, niestety wczoraj przestał reagować na naciskanie tych guziczków całkowicie, wymieniłem bateryjkę, podgiąłem styki i nic, zero, nul, martwy, zostaje mi otwarcie auta analogowo przez przekręcenie klucza w zamku, a drugi kluczyk działa normalnie
jakieś pomysły co się mogło spierdzielić? i co z tym zrobić?
jakiś czas temu nie mogłem zamknąć auta (otworzyłem, pojechałem gdzie miałem pojechać i już nie mogłem zamknąć pilotem, kluczem poszło), myślę pewnie bateryjka padła, ale kluczyki poleżały troszkę w pomieszczeniu i pilocik zacząć reagować normalnie,
sytuacja powtórzyła się tydzień temu, ale znowu jak kluczo-pilot poleżał w domku to zaczął reagować normalnie, niestety wczoraj przestał reagować na naciskanie tych guziczków całkowicie, wymieniłem bateryjkę, podgiąłem styki i nic, zero, nul, martwy, zostaje mi otwarcie auta analogowo przez przekręcenie klucza w zamku, a drugi kluczyk działa normalnie
jakieś pomysły co się mogło spierdzielić? i co z tym zrobić?
była Primera P11 SLX 96' 1,6 16V 99KM
była Primera WP12 Visia 05' 1,8 16V 116KM
jest Duster IFL Black Shadow 17' 1,6 16V 114KM
była Primera WP12 Visia 05' 1,8 16V 116KM
jest Duster IFL Black Shadow 17' 1,6 16V 114KM