[P/WP11.144] Migajaca kontrolka AIRBAG
Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol
[P/WP11.144] Migajaca kontrolka AIRBAG
Jak w temacie.Rano jak odpaliłem autkiem i zrobiłem kilkadziesiąt km było wszystko OK a jak po ponownym odpaleniu autka i ruszeniu z parkingu zaczęła mi w czasie jazdy właśnie migać kontrolka od AIRBAG.Pod fotelami patrzyłem i wszystko jest w porządku.Czy mogło coś rozłączyć się ewentualnie musiał się dostać śnieg w nadkola pod tymi plastikami lub coś pod zderzakami
micra K10 1,0 lx 89r R.I.P.
Primera P11.144 2,0 TD kombi 2000r R.I.P.
Primera P11 2.0 TD hb 1997 R.I.P.
http://www.drezyny.pl/
W TRASIE ZAWSZE NA "DZIEWIĘTNASTCE"
Primera P11.144 2,0 TD kombi 2000r R.I.P.
Primera P11 2.0 TD hb 1997 R.I.P.
http://www.drezyny.pl/
W TRASIE ZAWSZE NA "DZIEWIĘTNASTCE"
Na początku to wykasuj błąd poprzez trzykrotne włączenie zapłonu zanim kontrolka poduchy zacznie mrugać.Jeśli znowu zacznie po wykasowaniu błędu to posprawdzaj wtyczkę pod fotelem oraz żółty przewód w kierownicy i jego połączenie za schowkiem. Czasem bywa tak że kontrolka nie mruga tylko się żarzy. Trzeba wtedy wymienić ten żółty przewód biorąc organ od dawcy
To jest dla N16 ale działa i w P11 i P12 (żródło NKP)
przekrecic kluczyk na ON-wszystko sie pali, silnik nie chodzi,
1. kontrolka AIR BAG zapala sie na 7 sek. czekamy dzielnie i uwaga gaśnie aby mrugać i wtedy (to jest ta 1 sekunda jak tylko zgasnie z trybu 7 sek)
2. cofamy kluczyk na ACC (pozycja wszystko gasnie ale jeszcze klucza nie wyjmiemy-jest oznaczenie na stacyjce) i liczymy 3 sek., najlepiej 121,121,121 i ponownie kluczyk do przodu na ON (pozycja punkt 1) wszystko sie zapala
3. czekamy, czekamy-lampka AIR pali sie ciagiem i gaśnie i w tym momencie kluczyk na ACC i znowu 121,121,121 (w myslach oczywiscie )
4. znowu na ON i powtarzamy punkty 1-2 (czyli zabawa z kluczykiem 3 razy) i teraz
5. cofamy kluczyk do końca czyli na OFF i do przodu na ON i patrzymy a kontrolka AIR po 7 sekundach świecenia ciagiem zapala się duzo wolniej i na dłużej w cyklach co 3 sekundy na czas 1 sek. i to jest radość bo oznacza, że komp. poduszek przeszedł do trybu naprawczego-teraz wypalamy papierosa, usmiechamy sie do siebie i
8. cofamy kluczyk na OFF (jak do wyjecia ale nie wyjmujemy) i
9. dajemy do przodu na ON i patrzymy a tu AIR bAG jak nowy po 7 sekundach gaśnie"
To jest dla N16 ale działa i w P11 i P12 (żródło NKP)
przekrecic kluczyk na ON-wszystko sie pali, silnik nie chodzi,
1. kontrolka AIR BAG zapala sie na 7 sek. czekamy dzielnie i uwaga gaśnie aby mrugać i wtedy (to jest ta 1 sekunda jak tylko zgasnie z trybu 7 sek)
2. cofamy kluczyk na ACC (pozycja wszystko gasnie ale jeszcze klucza nie wyjmiemy-jest oznaczenie na stacyjce) i liczymy 3 sek., najlepiej 121,121,121 i ponownie kluczyk do przodu na ON (pozycja punkt 1) wszystko sie zapala
3. czekamy, czekamy-lampka AIR pali sie ciagiem i gaśnie i w tym momencie kluczyk na ACC i znowu 121,121,121 (w myslach oczywiscie )
4. znowu na ON i powtarzamy punkty 1-2 (czyli zabawa z kluczykiem 3 razy) i teraz
5. cofamy kluczyk do końca czyli na OFF i do przodu na ON i patrzymy a kontrolka AIR po 7 sekundach świecenia ciagiem zapala się duzo wolniej i na dłużej w cyklach co 3 sekundy na czas 1 sek. i to jest radość bo oznacza, że komp. poduszek przeszedł do trybu naprawczego-teraz wypalamy papierosa, usmiechamy sie do siebie i
8. cofamy kluczyk na OFF (jak do wyjecia ale nie wyjmujemy) i
9. dajemy do przodu na ON i patrzymy a tu AIR bAG jak nowy po 7 sekundach gaśnie"
Ludzie w ogóle nie myślą, oni tylko myślą, że myślą. (Mark Twain)
Dzięki bardzo za pomoc.Jutro postaram się wypróbować wasze sugestie
No i udało się
and_pec, wielkie dzięki za pomoc bo ta mrugająca kontrolka wkurzała mnie strasznie
No i udało się
and_pec, wielkie dzięki za pomoc bo ta mrugająca kontrolka wkurzała mnie strasznie
micra K10 1,0 lx 89r R.I.P.
Primera P11.144 2,0 TD kombi 2000r R.I.P.
Primera P11 2.0 TD hb 1997 R.I.P.
http://www.drezyny.pl/
W TRASIE ZAWSZE NA "DZIEWIĘTNASTCE"
Primera P11.144 2,0 TD kombi 2000r R.I.P.
Primera P11 2.0 TD hb 1997 R.I.P.
http://www.drezyny.pl/
W TRASIE ZAWSZE NA "DZIEWIĘTNASTCE"
Pomaga panowie pomaga bo w tym roku znowu po dużych mrozach musiałem resetować migającą kontrolkę
micra K10 1,0 lx 89r R.I.P.
Primera P11.144 2,0 TD kombi 2000r R.I.P.
Primera P11 2.0 TD hb 1997 R.I.P.
http://www.drezyny.pl/
W TRASIE ZAWSZE NA "DZIEWIĘTNASTCE"
Primera P11.144 2,0 TD kombi 2000r R.I.P.
Primera P11 2.0 TD hb 1997 R.I.P.
http://www.drezyny.pl/
W TRASIE ZAWSZE NA "DZIEWIĘTNASTCE"
hochoł, a pamiętasz jak u mnie próbowałeś i nie dało rady? teraz jeszcze sam spróbuje to wykonać może tym razem mi się uda
Była Padlina:
Sajmooon'owa "Padlina"
Była Gruzz Operacyjna:
Sentra B15 Gruzz in da Haułs
Nissan jeszcze będzie... coming soon [2022]
Sajmooon'owa "Padlina"
Była Gruzz Operacyjna:
Sentra B15 Gruzz in da Haułs
Nissan jeszcze będzie... coming soon [2022]
bo ty masz jakieś inne auto
micra K10 1,0 lx 89r R.I.P.
Primera P11.144 2,0 TD kombi 2000r R.I.P.
Primera P11 2.0 TD hb 1997 R.I.P.
http://www.drezyny.pl/
W TRASIE ZAWSZE NA "DZIEWIĘTNASTCE"
Primera P11.144 2,0 TD kombi 2000r R.I.P.
Primera P11 2.0 TD hb 1997 R.I.P.
http://www.drezyny.pl/
W TRASIE ZAWSZE NA "DZIEWIĘTNASTCE"
Miałem to samo. Przyczyna to zimne luty na zegarach. Lutownica, cyna, kalafonia + trochę cierpliwości przy wyciąganiu zegarów i będzie dobrze.bryl pisze:Jaki powód może być,że kontrolka czasami podczas jazdy się zapala.Raz potrafi świecić dosyć długo,a raz lekko sie zaswieci(lekko zacznie sie żarzyć) i zgaśnie po kilku sekundach.
problem z air bag
Witam chciałem się gdzieś podpiąć pod podobny temat ale nie za bardzo wiem pod który. Mój problem polega na tym że zapala się mi na dość długo i bardzo często kontrolka AIR BAG i nie wiem dlaczego . Według porad na forum pisaliście o jakieś wtyczce pod siedzeniem, u mnie nie ma takiej, nie mogę żadnej znaleźć. Chciałem zrobić też ten system naprawczy stacyjką ale nie wiem czy on jest dla mnie, ponieważ jest tam napisane że gdy kontrolka AIR BAG'a zgaśnie po 7 sek to u innych użytkowników mruga a u mnie w nissanku jest przez 7 sek i gaśnie w ogóle. Proszę pomóżcie bo denerwuje to bardzo. Dodam że jest to Primera P11 1.8 benz+ gaz z 2000r. Mam nadzieję że pomożecie bo widzę na forum bardzo dużo zadowolonych użytkowników. Pozdrawiam.
Tomasz
Cześć
Też miałem podobny problem z kontrolką AIRBAG. Zapalała się kiedy chciała w trakcie jazdy, czasami mocno się paliła, a czasami żarzyła. Sprawdziłem połączenia poduszek, kontrolera i nic. Zmieniłem w kierownicy "Spiral Cord" od poduszki kierowcy i też nic.
Pewnego razu wymieniłem spalone żarówki podświetlenia zegarów i zaczął mi świrować wskaźnik paliwa. Znalazłem w necie, że przyczyną są zimne luty w zegarach. Po poprawieniu lutów znikły dwa problemy: kontrolka Airbag działa normalnie i wskaźnik paliwa też. Naprawa zajęła mi ok 3 godz.
Oto link:
czytaj radę użytkownika 'okraglaczek' (ta ze zdjęciami):
http://forum.nissanklub.pl/index.php/to ... ge__st__20
Mam nadzieję, że pomogłem.
Też miałem podobny problem z kontrolką AIRBAG. Zapalała się kiedy chciała w trakcie jazdy, czasami mocno się paliła, a czasami żarzyła. Sprawdziłem połączenia poduszek, kontrolera i nic. Zmieniłem w kierownicy "Spiral Cord" od poduszki kierowcy i też nic.
Pewnego razu wymieniłem spalone żarówki podświetlenia zegarów i zaczął mi świrować wskaźnik paliwa. Znalazłem w necie, że przyczyną są zimne luty w zegarach. Po poprawieniu lutów znikły dwa problemy: kontrolka Airbag działa normalnie i wskaźnik paliwa też. Naprawa zajęła mi ok 3 godz.
Oto link:
czytaj radę użytkownika 'okraglaczek' (ta ze zdjęciami):
http://forum.nissanklub.pl/index.php/to ... ge__st__20
Mam nadzieję, że pomogłem.
No i w tym roku przy mrozach znowu kontrolka AIR BAG zaczeła mi migać i nawet po resecie kompa po jakimś czasie znowu zaczyna migać-macie jakies pomysły co tym razem może być przyczyną ?
micra K10 1,0 lx 89r R.I.P.
Primera P11.144 2,0 TD kombi 2000r R.I.P.
Primera P11 2.0 TD hb 1997 R.I.P.
http://www.drezyny.pl/
W TRASIE ZAWSZE NA "DZIEWIĘTNASTCE"
Primera P11.144 2,0 TD kombi 2000r R.I.P.
Primera P11 2.0 TD hb 1997 R.I.P.
http://www.drezyny.pl/
W TRASIE ZAWSZE NA "DZIEWIĘTNASTCE"
Podociskaj kostki pod siedzeniami i w słupkach może któraś nie ma styku dokładnego.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
-
- nowy na forum
- Posty: 5
- Rejestracja: 2011-11-03, 23:22
- Lokalizacja: Wrocław
Witajcie. U mnie niestety procedura opisana w którymś z powyższych postów nie przyniosła rezultatu. Kostki posprawdzałem. Obecnie kontrolka airbag mruga mi w cyklach 1 dlugi i 8 krotkich... czy ktoś z Was ma jakiś pomysł co jeszcze mógłbym sprawdzić ? Czy może lepiej się gdzieś do kompa podpiąć (dodam, że auto to P12 F9Q )
Toshiba od sprawdzenia zasilania i mas...
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
wtyczki pod fotelami odpięte prysnołem odtłuszczaczem było ok przez pare godzin ale teraz znowu zaczeła mrygać i zgasła. I to sie powtarza. do fotela prawego idą dwa żółte (jeden z czarną kreską), a do fotela kierowcy idą dwa żółte (jeden z zieloną a drugi bodajze z czerwoną kreską dalej wchodzą w dużą wiązkę. Jak sprawdzić zasilanie ?
Jak nie uda mi sie tego zrobić to chciałbym całkiem wyłączyć poduszki bo nie chce zeby mi ktoras odpaliła w czasie jazdy. Da sie to zrobić ?
[ Dodano: 2013-11-26, 00:47 ]
byłem na kompie - zero jakichkolwiek błędów. czyli na 99% zimne luty w zegarach.
Jak nie uda mi sie tego zrobić to chciałbym całkiem wyłączyć poduszki bo nie chce zeby mi ktoras odpaliła w czasie jazdy. Da sie to zrobić ?
[ Dodano: 2013-11-26, 00:47 ]
byłem na kompie - zero jakichkolwiek błędów. czyli na 99% zimne luty w zegarach.
Ja mam taki problem, że kontrolka airbag zapala się jednocześnie z kontrolką abs'u. Prawdopodobnie pada mi jakiś czujnik dlatego czasem sie zapala a czasem mam spokój. Ponadto jak włączam zapłon to kontrolka airbag nie świeci się 7 sekund tak jak powinna tylko również gaśnie razem z abs. Wiecie o co może chodzić??
ryskuu27, sprawdź czy jakiś handlarz-magik nie podpiął ze sobą kontrolek i po prostu nie masz airbagów...
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
I temat rozwiązany przy usuwaniu zimnych lutów.
Okazało się że ktoś zasłonił diody od kontrolki AIR BAGu kartonem.
Wyjąłem go, po lutowałem płytkę złożyłem i po podłączeniu kontrolka miga. Ktoś nie umiał usunąć błędu i kontrolka migała. Ale czytając posty wyżej metodą wciskania krańcówki usunąłem błąd i cieszę się sprawnym układem poduszek oraz prawidłowymi wskazaniami poziomu paliwa
Okazało się że ktoś zasłonił diody od kontrolki AIR BAGu kartonem.
Wyjąłem go, po lutowałem płytkę złożyłem i po podłączeniu kontrolka miga. Ktoś nie umiał usunąć błędu i kontrolka migała. Ale czytając posty wyżej metodą wciskania krańcówki usunąłem błąd i cieszę się sprawnym układem poduszek oraz prawidłowymi wskazaniami poziomu paliwa