Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

PROBLEM PRZERYWANIEM SILNIKA

Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol

Maro
fanatyk nissana
Posty: 852
Rejestracja: 2009-12-09, 20:36
Lokalizacja: Łódź/Tuszyn

PROBLEM PRZERYWANIEM SILNIKA

Post autor: Maro » 2013-04-09, 21:07

Mam problem w Primerze.
Auto podczas jazdy jak i na postoju co jakiś czas przerywa oraz gdy wcisnę w CB nadawanie na postoju auto gaśnie.
Wtryski są sterowane bezpośrednio przez ECU Master II
Wtryski z 200SX 370

Proszę o pomoc

Awatar użytkownika
sunniak1.6sr
fanatyk nissana
Posty: 820
Rejestracja: 2009-12-07, 23:02
Lokalizacja: Miasto Łódź

Post autor: sunniak1.6sr » 2013-04-09, 22:44

Maro jak dzieje Ci się to na rozgrzanym silniku to masz za ubogą mieszankę ( mam to samo u siebie) i nie zmieniam tego ze względu na ograniczenie spalanie do tego musze mieć zapalone światła lub jakiś inny duży pobór prądu bo jak tego niem am to silnik gaśnie, czyli dosłownie gaszę światła, zaczyna kaszleć aż w końcu zgaśnie. Zwiększysz dawkę paliwa i problem prawdopodobnie zniknie . A jak nie to jest "100 tysięcy" innych mozliwości.

[ Dodano: 2013-04-09, 23:52 ]
Wiem że to dziwnie brzmi ale jakoś tak jest

[ Dodano: 2013-04-09, 23:53 ]
Tylko to CB radio to jakaś dziwna sprawa. Ewentualnie coś z zasilaniem UCU mastera bądź masą może być nie tak

czajnik

Post autor: czajnik » 2013-04-09, 23:02

a nie ma tu przypadkiem znaczenia oporność wtrysków?

bo z tego co kojarzę to primera ma wysokoomowe a 200sx niskoomowe daltego stosowany jest dropping resistor

Awatar użytkownika
sunniak1.6sr
fanatyk nissana
Posty: 820
Rejestracja: 2009-12-07, 23:02
Lokalizacja: Miasto Łódź

Post autor: sunniak1.6sr » 2013-04-09, 23:09

Tez tak może być

czajnik

Post autor: czajnik » 2013-04-09, 23:50

generalnie elektryka to śliskie tematy wystarczy że jakaś masa jest zanieszyszczona albo zimy lut i można przekopać cały samochód

Maro
fanatyk nissana
Posty: 852
Rejestracja: 2009-12-09, 20:36
Lokalizacja: Łódź/Tuszyn

Post autor: Maro » 2013-04-10, 21:23

Dzięki za pomoc wszystkim chyba udało się problem ogarnąć

Awatar użytkownika
sunniak1.6sr
fanatyk nissana
Posty: 820
Rejestracja: 2009-12-07, 23:02
Lokalizacja: Miasto Łódź

Post autor: sunniak1.6sr » 2013-04-10, 21:47

I co było nie halo ?

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2013-04-10, 21:50

Zanikająca masa z ecu na wtryski

[ Dodano: 2013-04-10, 22:51 ]
sunniak1.6sr, 666 postów :o
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Maro
fanatyk nissana
Posty: 852
Rejestracja: 2009-12-09, 20:36
Lokalizacja: Łódź/Tuszyn

Post autor: Maro » 2013-04-10, 21:54

W sumie zapytaj Damiana bo ja nie ogarniam

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2013-04-10, 21:58

Maro, jedynie wie, że Primera się zepsuła ;) a co się zepsuło to już nie :-P
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

czajnik

Post autor: czajnik » 2013-04-11, 01:27

czyli może faktycznie opcja z tą rezystancją wtrysków ?

[ Dodano: 2013-04-11, 02:28 ]
vixo pisze:sunniak1.6sr, 666 postów
diabelski forumowicz:)))

Awatar użytkownika
Boro1989
fanatyk nissana
Posty: 1082
Rejestracja: 2011-01-16, 12:15
Lokalizacja: Kętrzyn/Giżycko

Post autor: Boro1989 » 2013-04-11, 03:55

szkoda ze nie ma rozwiazania problemu bo mam to samo :(

Zanikająca masa z ecu na wtryski :-( :-/ :-|
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2013-04-11, 05:36

Boro1989 pisze:Zanikająca masa z ecu na wtryski :-( :-/ :-|
A to u Ciebie było :mrgreen: My faul :x
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

czajnik

Post autor: czajnik » 2013-04-11, 07:41

wtryski maja stały + a sterowane sa masą. czyli dokazdego idzie osobna masa z kompa. miałem taki przypadek jeden z przewodów sie najzwyklej w swiecie przełamał w miejscu gdzie wiązkaz ecu przechodzi przez ścianę grodziową. jeslimasz taki problem z którymś z wtrysków podłacz na chwilę masą z sąsiedniego na próbę. na zimnymzilniku i tak wszystkie wtryski chodzą razem jak w zwykłym L-Jetronicu. jesli będzie git to czeka Cie przekopanie wiązki silnikowej idacej do ecu.o ile na zimnym silniku to nie ma znaczenia to na ciepłym owszem . w wiazce z ecu idzie jeden przewód + zasilajacy wtryski i cztery osobne masy do wtrysków. jest tak dlatego ze na ciepłym jest wtrysk sekwencyjny a na zimnym wszystkie chodzą razem.

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2013-04-11, 08:10

Temat ogarnięty wiec przenoszę do odpowiedniego działu ;)

Awatar użytkownika
DubSon
fanatyk nissana
Posty: 2938
Rejestracja: 2011-07-14, 13:23
Lokalizacja: WLKP / St. Tuchorza

Post autor: DubSon » 2013-04-11, 08:58

Strefa Ogólna Forum Nissan Zone &#187; Zaprezentuj Swoje Nismo &#187; Primera &#187; PROBLEM PRZERYWANIEM SILNIKA
Ryba, jesteś pewny, że to odpowiedni dział? :D

ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”