Strona 1 z 1
[P10/WP10] Centralny odmówił posłuszenstawa
: 2010-01-24, 22:31
autor: NismoMan
Po wczorajszym mrozie(-33c) moja prima sie juz nie zamyka przez centaralny zamek z pilota a od wewnatrz sie zamkna drzwi ta dzwigienka w klamce. Dodam ze wkladki w zamkach mi nie działaja bo kluczyk wchodzi tylko do połowy. Co moze byc tak nagła przyczyna z centralnym?? Dodam tak ze ze przestało mi działac radio, zegarek w licziku i wieczorem(-28C) juz swiatelko w schowku jak i w kabinie co moze byc przyczyna i jak ja rozwiazac
W primerce posiadam centralny zamek otwierany z pilota przez alarm
I co najgorsze nie mam garazu i tu jest najwiekszy problem bo autko stoi otwarte.
: 2010-01-25, 16:24
autor: marceli
Zbyt słaby akumulator??
Przy -30*C akumulator traci sporo(chyba ponad połowę) pojemności więc trzeba to wziąć pod uwagę.
: 2010-01-25, 19:05
autor: NismoMan
Powiem Ci ze tez tak myślałem lecz sprawdziłem i akuma ma 12,6V wiec jest w porządku i tez wczoraj dużo jeździłem wiec także się podładowała.
Puki co zrobiłem patent z zamykaniem i otwieraniem a mianowicie do klameczki od kierowcy uwiązałem sznurek i poprowadziłem go do bagażnika i tak otwiera się bez problemu a zamykam przez przednie drzwi ta dźwigienka na otwartych drzwiach. Trochę śmiesznie to wygląda ale najważniejsze by było auto zamknięte (jedno z gorszych osiedli pod względem przestępczości na śląsku)
: 2010-01-28, 23:55
autor: kowal997
Dokładnie to samo przytrafiło mi się kilka dni temu.
Tyle ,że zaczęły szwankować tylko drzwi kierowcy.
Gdy zamykam z pilota to słychać jak inne się zamykają , ale po chwili się otwierają,
Gdy od środka zamykam drzwi kierowcy to reszta też się zamyka. Ale gdy zamykam w innych drzwiach to ten od kierowcy nie reaguje..
Albo coś zamarzło , albo cos padło

: 2010-01-29, 12:03
autor: Hiszpan 207
Napięcie 12,6V nic nie znaczy. Bo napięcie może być ale wydajność prądowa może być dużo mniejsza. dlatego może nie mieć siły z zamarzniętymi siłownikami.
Jeżeli po ustąpieniu mrozów gdy temperatura będzie już dodatnia, problem pozostanie, oznaczać to będzie uszkodzenie mechaniczne siłownika.
Zamiennik na allegro może kosztować od 12 do 30 zl.
: 2010-01-29, 17:34
autor: kowal997
Wtrącę tylko ,że dzisiaj gdy było już na plusie awaria minęła
Może tak samo będzie u Ciebie
: 2010-01-29, 22:24
autor: NismoMan
Już odnalazłem usterkę związana z centralnym winny był bezpiecznik a nawet 3 sztuki
Akumulator mam dobry poziom elektrolitu i gęstość jest prawie idealna
Co do wydajności prądowej to w czasie mrozów jest zawsze mniejsza nawet gdy akumulator jest nowy wydajność w kilku procentach zawsze się zmienia gdy temperatura spada wydajność a gdy jest ciepło jest w porządku prawie w 100%
: 2010-01-31, 13:35
autor: DJSzmer
Mi padł jeszcze jak było ciepło. Padły drzwi kierowcy, potem już zaczął tylko skrzeczyć i niestety martwy do dziś. Zdiagnozowałem Lock Timer - jednak zbyt zimno by go teraz wymienić.
: 2010-01-31, 19:42
autor: kuban
szacunek..
no dobra a co z centralnym w primie w10 który w ogóle nie chce działać
-bespieczniki ok.
dodam że pod kierownicą znalazłem centralke a wniej coś jak przekaźnik gdy go ręcznie rozepne fórtki się 3 zamykają strona kierowcy nie
pilot sprawny akumulator nowy
wiem że zadałem rebusa ale może ktoś się spotkał z czymś takim
: 2010-02-01, 09:54
autor: Hiszpan 207
kuban, na 99% padł siłownik
1% przerwany kabel na zgięciu w drzwiach (przy zawiasach)
: 2010-02-14, 18:28
autor: kuban
witam.
sorki że zaginąłem na jakiś czas twierdzisz że to siłownik a może masz wiedzę jak to sprawdzić jestem Ci z góry wdzięczny za odpowiedź oraz wszystkim innym którzy coś wiedzą i będą tak mili się tą wiedzą podzielą.