![;)](./images/smilies/oczko.gif)
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
myslalem tak o pozyczeniu sobie +12V z przelacznika awaryjnych.. co o tym myslicie? mam do tego najblizej i napewno tam jest zawsze napiecie.. tylko czy to nie zakloci pracy awaryjnych?
Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol
mam prosbe o rozszyfrowanie mojej kostki jest to firmowy clarion pn-2424mhary7 pisze:No więc sprawa kabelków z NISSANowskiej kostki wygląda następująco:
1) fioletowy z czerwonym paskiem - 12V po włączeniu kluczyka na ACC
2) czerwony z żółtym paskiem - masa (minus)
3) różowy z czarnym paskiem - 12V napięcie obecne cały czas (moje radio jest tu podłączone)
4) czarny z czerwonym paskiem - masa (moje radio jest tu podłączone)
5) brązowy i brązowy z białym paskiem - głośnik prawy przód
6) niebieski z białym paskiem i niebieski z żółtym paskiem - głośnik lewy przód
7) niebieski i różowy - głośnik prawy tył
8) czerwony i biały (ten pod czerwonym) - głośnik lewy tył
9) biały - 5V nie wiem do czego ten przewód jest
Myślę że taki opis ułatwi podłączenie radia.