![Obrazek](http://dominik.zwik.w.interia.pl/radio%20JVC%20003.jpg)
![Obrazek](http://dominik.zwik.w.interia.pl/radio%20JVC%20005.jpg)
U mnie w primerze P10 ta płytka znajduje sie pod schowkiem pasażera mozna ja wyjąć także bez jego demontażu.
![Obrazek](http://dominik.zwik.w.interia.pl/radio%20JVC%20007.jpg)
wykorzystałem stary radiator z zasilacza PC i pastę termiczną do radiatorów za 3 zł
![Obrazek](http://dominik.zwik.w.interia.pl/radio%20JVC%20008.jpg)
![Obrazek](http://dominik.zwik.w.interia.pl/radio%20JVC%20012.jpg)
![Obrazek](http://dominik.zwik.w.interia.pl/radio%20JVC%20014.jpg)
po tym zabiegu jak na razie mam spokój radiator odbiera całe ciepło z płytki nie powinno być juz problemów.
ps. szczelina gdzie przychodzi płytka jest wąska ok 4-5 mm trzeba uważać by luty nie przeszkadzały podczas wsunięcia
_______________________________________________________________________________
u mnie też padła ta nieszczęśna płytka
po odczyszczeniu starałem się połączyć ścieżki lakierem z dodatkami srebra jednak po 2 nieudanych próbach wziołem lutownice i o dziwo udało sie wentylator działa na wszystkich biegach :
![:-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
teraz zobacze czy się bardzo grzeje i może z tym radiatorem (dobry patent) cos pomyśle
_______________________________________________________________________________
Na płytce znajduje się oprócz rezystorów, bezpiecznik w postaci lutu, który przerywa obwód przy zbyt dużym prądzie.
Należy poprawić lut i wszystko powinno wrócić do normy.
źródło: NKP