1. kabel od plusa akumulatora do bezpiecznika w obudowie
2. kabel za bezpiecznikiem przełożyż w nadkokole pod zbiorniczkiem wyrównawczym cieczy chłodzącej.
3. ściągasz lewe przednie koło i plastikową osłonę błotnika/nadkola
4. teraz masz pełen dostęp do przełożonego kabla z komory silnika.
5. kabel spinasz już z poprowadzonymi kablami opaskami plastikowymi.
6. do kabiny wnętrza auta przeciągasz kabel przez gumową uszczelkę, tam już też przechodzą kable, ale w orginalny otwór raczej nie upchniesz i musisz zrobic dodatkowy otwór. Najlepiej przebić dużym wkrętakiem gume, uważając żeby nie uszkodzić izolacji innych kabli.
7. w kabinie "przy lewej nodze" kierowcy,a w zasadzie troche wyżej szukasz przeciągniętego kabla
![;)](./images/smilies/oczko.gif)
.
8. teraz trzeba zdjąć gumowe uszczelki przy progach u kierowcy i pasażera za kieowcą
9. zdjąć plastikowe, podłużne osłony.
10. przeciągnąć kabel pod dywanikiem, jak najbliżej progu w kierunku tylnej kanapy.
11. żeby przeciągnąć kabel do bagażnika nie trzeba ściągać siedziska, ale jest to takie proste że wykonuje się to w 20 sekund to można zdjąć dla wygody.
12. w zależności gdzie chcesz mieć w bagażniku ten wzmacniach musisz prozbierać dywaniki i tapicerke w bagażniku.
Wszystko
Dodam, że mi najtrudniej było spowrotem założyć plastikową osłonę błotnika. Ustrojstwo zdjęło się łatwo ale spowrotem nie chciało pasować, jakby nie od tego modelu hehe
Jadąc z prędkością 200 km/h to co widzisz przed sobą... jest już historią