Dorabianie Kluczyka Primera P11 96r z NATS
Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol
-
- wiem o czym pisze
- Posty: 71
- Rejestracja: 2014-09-07, 19:44
- Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
- Kontakt:
Dorabianie Kluczyka Primera P11 96r z NATS
Siemanko. Pytanie jaki kluczyk muszę dorobić , ten z immo czy zwykły ?
Ja
Pytanie dla obeznanych w temacie:
w mojej P11 z 98r i SR20DE na pokładzie mam tylko jeden kluczyk z NATS i oryginalny pilot.
Czy mogę kupić od naszego kolegi kompa z P11 GT + immo+ stacyjka + 2 kluczyki z NATS i 2 piloty, a potem tylko podmienić kompy i stacyjkę z IMMO i zadziała?
Tak wyszło by mi taniej i lepiej niż dorabiać kluczyk z NATS do mojego i kupować oddzielnie drugi pilot do zaprogramowania.
janusz, naddworny elektroniku, wiesz coś na ten temat?
Inni użytkownicy po takich praktykach też są proszeni o pomoc
w mojej P11 z 98r i SR20DE na pokładzie mam tylko jeden kluczyk z NATS i oryginalny pilot.
Czy mogę kupić od naszego kolegi kompa z P11 GT + immo+ stacyjka + 2 kluczyki z NATS i 2 piloty, a potem tylko podmienić kompy i stacyjkę z IMMO i zadziała?
Tak wyszło by mi taniej i lepiej niż dorabiać kluczyk z NATS do mojego i kupować oddzielnie drugi pilot do zaprogramowania.
janusz, naddworny elektroniku, wiesz coś na ten temat?
Inni użytkownicy po takich praktykach też są proszeni o pomoc
Hobbysta Japanista
Arczar - za circa 100zł masz dorobiony kluczyk i zakodowany.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Problem byłby prawie rozwiazany gdyby nie fakt, że kuszą mnie 2 piloty i 2 kluczyki od Teddy_Bear, a właściwie to komp z GT-ka
Więc mam propozycje:
Ustalmy dla potomnych (i dla mnie też) co w końcu jest potrzebne, żeby BEZ PROBLEMÓW odpalić SR20DE na kompie z GT-ka.
- ECU
- stacyjka z kluczykiem(-ami)
- IMMO (to pudełko z pod kolumny kierowniczej)
Czy do tego potrzeba coś jeszcze, na przykład:
viewtopic.php?t=21177?
?
Więc mam propozycje:
Ustalmy dla potomnych (i dla mnie też) co w końcu jest potrzebne, żeby BEZ PROBLEMÓW odpalić SR20DE na kompie z GT-ka.
- ECU
- stacyjka z kluczykiem(-ami)
- IMMO (to pudełko z pod kolumny kierowniczej)
Czy do tego potrzeba coś jeszcze, na przykład:
viewtopic.php?t=21177?
?
Hobbysta Japanista
ecu, te czerwone wkładki co są w kluczyku i puszka czarna która jest wokół stacyjki..
i zwróciłbym uwagę czy pompy absu są takie same bo były dwa rodzaje, a to przekładało się na 2rodzaje zegarów..
i zwróciłbym uwagę czy pompy absu są takie same bo były dwa rodzaje, a to przekładało się na 2rodzaje zegarów..
My GTline viewtopic.php?t=20447
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
GT-ek ma na pewno inne zegary niż moja.
Ja mam do 220km/h i 8 kprm.
marlos90, czyli reszta na pewno nie będzie potrzebna? (wydając kasę chciałbym być w miarę pewny )
[ Dodano: 2016-01-27, 13:26 ]
Chyba mam!
Będzie dla potomnych (wygrzebane na nissanklub)
[ Dodano: 2016-03-07, 17:43 ]
A więc...
Próbowałem dokonać przeszczepu żeby dostać dodatkowe kluczyki, ale nic z tego. Problem polega na różnicach w jednym elemencie układanki:
U mnie (CONT UNIT KEYLESS)
w GT z 97 roku (CONT UNIT KEYLESS)
Nie pasuje nawet ta wtyczka po lewej (na zdjęciu, a w realu po prawej). To znaczy piny są takie same, ale prowadnice są inne, więc nawet nie miałem jak na szybko sprawdzić czy zadziała, bo próba odbywała się na parkingu przed zakupieniem całego zestawu.
Ja mam do 220km/h i 8 kprm.
marlos90, czyli reszta na pewno nie będzie potrzebna? (wydając kasę chciałbym być w miarę pewny )
[ Dodano: 2016-01-27, 13:26 ]
Chyba mam!
Będzie dla potomnych (wygrzebane na nissanklub)
Zatem postaram się potwierdzić teorie... dam znać co wyjdzie.No chyba niestety masz rację, przejrzałem serwisówkę i wiem już że tcu jest powiązany z modułem nats więc podejrzewam problemy. Wyczytałem też że TCU można przeprogramować ale tylko consultem ( ASO ).
Nie wiem czy nie taniej byłoby kupić z tego samego źródła co TCU : nats i kluczyki, podmienić moduły, TCU, NATS i pestki immo w kluczykach.
Musisz zmienić komplet czyli: stacyjka z kluczykami, immo, tcu i ecm (komputer) wtedy powinien samochód odpalić bez żadnego kodowania pod warunkiem że wszystko bedzie pochodzić z jednego samochodu.
Wymieniałem w K12 komplet bez stacyjki i nie odpaliła (świecił immo) jak otrzymałem stacyjkę od kompletu dopiero odpalił
[ Dodano: 2016-03-07, 17:43 ]
A więc...
Próbowałem dokonać przeszczepu żeby dostać dodatkowe kluczyki, ale nic z tego. Problem polega na różnicach w jednym elemencie układanki:
U mnie (CONT UNIT KEYLESS)
w GT z 97 roku (CONT UNIT KEYLESS)
Nie pasuje nawet ta wtyczka po lewej (na zdjęciu, a w realu po prawej). To znaczy piny są takie same, ale prowadnice są inne, więc nawet nie miałem jak na szybko sprawdzić czy zadziała, bo próba odbywała się na parkingu przed zakupieniem całego zestawu.
Ostatnio zmieniony 2016-03-11, 21:02 przez arczar, łącznie zmieniany 1 raz.
Hobbysta Japanista
było kupić z GTka od 1998r i by pasowało..
My GTline viewtopic.php?t=20447
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
Ja na szczęście nie kupiłem - podjechałem do sprzedającego rozbebeszonym wozem i chciałem podmienić na próbę. Ogólnie nie zależało mi na kompie GT, ale miał komplet wszystkiego z 2 kluczykami i 2 pilotami. Na tym mi zależało.
P.S. znasz kogoś kto ma taki zestaw na sprzedaż? (muszą być 2 kluczyki, bo jak nie ma to wychodzi na to samo co teraz = muszę dorobić kluczyk)
P.S. znasz kogoś kto ma taki zestaw na sprzedaż? (muszą być 2 kluczyki, bo jak nie ma to wychodzi na to samo co teraz = muszę dorobić kluczyk)
Hobbysta Japanista
arczar, howard ogarnol immo off i check mu nie swieci ale wybecalował całe 300zl
z tym, że on oddal cale auto i kij wie czy mu kontrolki nie wylaczyli
moj magik wylaczy immo ale check swieci, sposob to wyjecie zarowki i po temacie. Ten czek jest tak potrzebny jak klapki w zime. Mishi lata na takim kompie juz jakis czas i chwali sobie-cena to 100zl
więc masz kilka opcji:
1. howardowy magik za 300zl i wszystko dziala i nie swieci
2. kluczyki i przekladka, gdzie sama przekladka czesto jest poczatkiem drogi przez meke
3. za 100zl robi ci moj magik, checka wyciagasz bo i tak po co on swieci (ani padajacego mafa nie wywala, ani uciekajacej iskry, budzi sie jak sonde wypniesz albo odlaczysz maf)
decyzja nalezy do ciebie-wiadomo ktora opcja jest najszybsza
z tym, że on oddal cale auto i kij wie czy mu kontrolki nie wylaczyli
moj magik wylaczy immo ale check swieci, sposob to wyjecie zarowki i po temacie. Ten czek jest tak potrzebny jak klapki w zime. Mishi lata na takim kompie juz jakis czas i chwali sobie-cena to 100zl
więc masz kilka opcji:
1. howardowy magik za 300zl i wszystko dziala i nie swieci
2. kluczyki i przekladka, gdzie sama przekladka czesto jest poczatkiem drogi przez meke
3. za 100zl robi ci moj magik, checka wyciagasz bo i tak po co on swieci (ani padajacego mafa nie wywala, ani uciekajacej iskry, budzi sie jak sonde wypniesz albo odlaczysz maf)
decyzja nalezy do ciebie-wiadomo ktora opcja jest najszybsza
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
też mam immo of za stówkę i mój magik pokazał który kabelek przy ecu odpowiada za świece kontrolki check, a ja wstawiłem sobie włącznik on/off abym mógł robić diagnostykę..
arczar, zorientuj się ile dorobienie kluczyka z immo w Łodzi.. może będzie taniej niż zakup zestawu zamków i jeszcze się męczyć z wymianą stacyjki czy wkładek, piloty to nie problem bo zakodujesz sobie
arczar, zorientuj się ile dorobienie kluczyka z immo w Łodzi.. może będzie taniej niż zakup zestawu zamków i jeszcze się męczyć z wymianą stacyjki czy wkładek, piloty to nie problem bo zakodujesz sobie
My GTline viewtopic.php?t=20447
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
Masz trzy opcje. Kupić transponder:
http://www.autodiag.pl/index.php?k24,transpondery
i kluczyk do wystrugania, a następnie fachowiec Ci to złoży. Przykładowe ceny:
http://auto-klucze.com/cennik-kluczy-sa ... issan.html
albo wyciąć imo i dociąć kluczyk bez transpondera
albo wymienić komplet kluczyki, stacyjkę, komp.
Najmniej inwazyjna opcja nr 1, najtańsza opcja nr 2.
http://www.autodiag.pl/index.php?k24,transpondery
i kluczyk do wystrugania, a następnie fachowiec Ci to złoży. Przykładowe ceny:
http://auto-klucze.com/cennik-kluczy-sa ... issan.html
albo wyciąć imo i dociąć kluczyk bez transpondera
albo wymienić komplet kluczyki, stacyjkę, komp.
Najmniej inwazyjna opcja nr 1, najtańsza opcja nr 2.
Była P11 2.0 16V - rozbita
Jest P11.144 2.0 16V LPG oraz Accord VII 2.4 LPG
Jest P11.144 2.0 16V LPG oraz Accord VII 2.4 LPG