[P11] Interfejs diagnostyczny
Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol
[P11] Interfejs diagnostyczny
Witam wszystkich serdecznie.
Posiadam Primerę P11 GT, rok 1997, motor 2.0 Benzyna+LPG, moc 150KM, oznaczenie silnika SR20DE. Interesuje mnie zakup "Interfejs diagnostyczny NISSAN CONSULT 1989-2000 ". Oto link do tego urządzenia http://www.viaken.pl/sklep.php?lang=pl& ... prodid=403
W spisie dostępnych modeli nie znalazłem typowego opisu Primera P11, tylko Primera SR20DE jako ten do którego wspomniany interfejs będzie pasował. Złącze 14 pin w samochodzie wizualnie zgadza się z przedstawionym na zdjęciu urządzeniem.
Co sądzicie o tym produkcie, będzie się nadawał?
Druga kwestia to sterowniki. Potrzebna jest płyta ze sterownikami? W opisie na stronie nie podają sterowników w zawartości sprzedawanego zestawu.
Pozdrawiam
Posiadam Primerę P11 GT, rok 1997, motor 2.0 Benzyna+LPG, moc 150KM, oznaczenie silnika SR20DE. Interesuje mnie zakup "Interfejs diagnostyczny NISSAN CONSULT 1989-2000 ". Oto link do tego urządzenia http://www.viaken.pl/sklep.php?lang=pl& ... prodid=403
W spisie dostępnych modeli nie znalazłem typowego opisu Primera P11, tylko Primera SR20DE jako ten do którego wspomniany interfejs będzie pasował. Złącze 14 pin w samochodzie wizualnie zgadza się z przedstawionym na zdjęciu urządzeniem.
Co sądzicie o tym produkcie, będzie się nadawał?
Druga kwestia to sterowniki. Potrzebna jest płyta ze sterownikami? W opisie na stronie nie podają sterowników w zawartości sprzedawanego zestawu.
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 2010-11-12, 10:04 przez bacio, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- stały bywalec
- Posty: 99
- Rejestracja: 2009-12-30, 00:37
- Lokalizacja: Łask
jak znam viakenów wyslą ci na piśmie bądz dadzą namiar na program i stery... jeśli nie to w necie znajdziesz te programy w ostateczności odezwij się do mnie na pw. fejsik ok widze ze staniał sporo
Nissan Primera p10 2.0 pb+lpg..... BMW E90 2.0 td .....VW T4 2.5TDI
nowe p10 sedan 2.0 95r GT ma juz silnik
p10 2.0 pb+Lpg 90r. 530 tyśi niestety od 25-02-2010 już tylko na 4 biegach
nowe p10 sedan 2.0 95r GT ma juz silnik
p10 2.0 pb+Lpg 90r. 530 tyśi niestety od 25-02-2010 już tylko na 4 biegach
co do programów które chodzą na tym interfejsie to tu masz link do wszystkich
http://forum.nissanklub.pl/index.php/to ... 1989-2000/
http://forum.nissanklub.pl/index.php/to ... 1989-2000/
Kontrolka ABS
Witam wszystkich.
Tak jak pisałem daję info na temat interfejsu od Viakena. Urządzenie działa i komunikuje się z autem poprzez wspomniane programy, (chociaż nie wszystkie). Przejdę do rzeczy. Przez cały czas pali mi sie kontrolka ABS na desce rozdzielczej, po podłączeniu programu diagnostycznego na liście błędów nie ma żadnego błędu ABS. Nie wiadomo w którym kole jest uszkodzenie czujnika czy kabla. Nic nie wiadomo.
Czy ktoś się już z taką sytuacją spotkał? Proszę o odpowiedź
Pozdrawiam
Tak jak pisałem daję info na temat interfejsu od Viakena. Urządzenie działa i komunikuje się z autem poprzez wspomniane programy, (chociaż nie wszystkie). Przejdę do rzeczy. Przez cały czas pali mi sie kontrolka ABS na desce rozdzielczej, po podłączeniu programu diagnostycznego na liście błędów nie ma żadnego błędu ABS. Nie wiadomo w którym kole jest uszkodzenie czujnika czy kabla. Nic nie wiadomo.
Czy ktoś się już z taką sytuacją spotkał? Proszę o odpowiedź
Pozdrawiam
Tym interfejsem nie zdiagnozujesz ABS-u. Potrzebny jest pełen Consult albo: http://forum.nissanklub.pl/index.php/to ... styka-abs/
odgrzeję trochę kotleta , jak teraz wygląda zakup w sieci takiego cuda za tak małe pieniążki do P11 ( CD20T) szukałem trochę w sieci ale nic szczególnego nie znalazłem , gdzie co i za ile idzie dostać ,aby działało i można było zobaczyć pogrzebać itp ?
P10 CrashTest - corsa skasowana włącznie z słupkami drzwiami i szybą
P11 Skandynaw - na wiosnę ukończę
S13 200SX CA18DET - Driftcar w budowie
P11 Skandynaw - na wiosnę ukończę
S13 200SX CA18DET - Driftcar w budowie
Witam, Panowie jaki kupić interfejs diagnostyczny do Primery P11 1998 2.0 i 1997 1.6 benzyna.
Czy wynalazki z allegro typu "ELM 327 ODB2" będą pasowały po dodaniu odpowiedniej przejściówki OBD2>Nissan 14pin?
http://allegro.pl/new-elm327-fiat-ford- ... 09811.html
http://allegro.pl/kabel-obd2-14-pin-nis ... 64319.html
Czy jednak trzeba będzie zainwestować:
http://allegro.pl/interfejs-nissan-cons ... 49037.html
Czy wynalazki z allegro typu "ELM 327 ODB2" będą pasowały po dodaniu odpowiedniej przejściówki OBD2>Nissan 14pin?
http://allegro.pl/new-elm327-fiat-ford- ... 09811.html
http://allegro.pl/kabel-obd2-14-pin-nis ... 64319.html
Czy jednak trzeba będzie zainwestować:
http://allegro.pl/interfejs-nissan-cons ... 49037.html
najtaniej wyjdzie na zworkę sprawdzić błędy
u ciebie o OBD1
SPRAWDZANIE:
1. Włączamy zapłon (bez uruchomienia silnika)
2. Zwieramy piny 1 oraz 8 na około 2-3 sekundy
3. Po owych 2-3 sekundach rozwieramy piny
4. Żółta kontrolka na desce rozdzielczej zaczyna migać
5. Jeżeli się nie udało to powtarzamy punkt 2.
Miganie przekazuje właśnie numer kodu. Są to 4 serie mignięć. W każdej serii występuje od 1 do 10 mignięć (10 oznacza cyfrę 0). Kolejne serie wyświetlane są w odrobinę innym tempie. Po 4. serii następuje odrobinę dłuższa przerwa niż pomiędzy seriami.
Dla przykładu. Kombinacja 10,3,10,10 oznacz kod błędu P0300
KASOWANIE:
1. Włączamy zapłon (bez uruchomienia silnika)
2. Zwieramy piny 1 oraz 8 na około 2-3 sekundy
3. Po owych 2-3 sekundach rozwieramy piny
4. Żółta kontrolka na desce rozdzielczej zaczyna migać
5. Jeżeli się nie udało to powtarzamy punkt 2.
6. Gdy kontrolka wyświetla kod błędu (czyli wykonaliśmy powyższe kroki 1-4)
7. Zwieramy piny 1 oraz 8 (czyli te same) na około 2-3 sekundy
8. Po owych 2-3 sekundach rozwieramy piny
9. Wyłączamy zapłon
u ciebie o OBD1
SPRAWDZANIE:
1. Włączamy zapłon (bez uruchomienia silnika)
2. Zwieramy piny 1 oraz 8 na około 2-3 sekundy
3. Po owych 2-3 sekundach rozwieramy piny
4. Żółta kontrolka na desce rozdzielczej zaczyna migać
5. Jeżeli się nie udało to powtarzamy punkt 2.
Miganie przekazuje właśnie numer kodu. Są to 4 serie mignięć. W każdej serii występuje od 1 do 10 mignięć (10 oznacza cyfrę 0). Kolejne serie wyświetlane są w odrobinę innym tempie. Po 4. serii następuje odrobinę dłuższa przerwa niż pomiędzy seriami.
Dla przykładu. Kombinacja 10,3,10,10 oznacz kod błędu P0300
KASOWANIE:
1. Włączamy zapłon (bez uruchomienia silnika)
2. Zwieramy piny 1 oraz 8 na około 2-3 sekundy
3. Po owych 2-3 sekundach rozwieramy piny
4. Żółta kontrolka na desce rozdzielczej zaczyna migać
5. Jeżeli się nie udało to powtarzamy punkt 2.
6. Gdy kontrolka wyświetla kod błędu (czyli wykonaliśmy powyższe kroki 1-4)
7. Zwieramy piny 1 oraz 8 (czyli te same) na około 2-3 sekundy
8. Po owych 2-3 sekundach rozwieramy piny
9. Wyłączamy zapłon
jeśliś głupi to milcz niech pomyślę że mędrzec
Próbowałem u siebie ELM plus taka przejściówka i brak komunikacji. ELM dostaje napięcie z gniazda ale nie łączy się z ECU.DarekWA pisze:Witam, Panowie jaki kupić interfejs diagnostyczny do Primery P11 1998 2.0 i 1997 1.6 benzyna.
Czy wynalazki z allegro typu "ELM 327 ODB2" będą pasowały po dodaniu odpowiedniej przejściówki OBD2>Nissan 14pin?
http://allegro.pl/new-elm327-fiat-ford- ... 09811.html
http://allegro.pl/kabel-obd2-14-pin-nis ... 64319.html
Czy jednak trzeba będzie zainwestować:
http://allegro.pl/interfejs-nissan-cons ... 49037.html
Witam
Pozwolę sobie "odświeżyć" temat pytaniem. Potrzebuję podłączyć komputer do nissana p11 98 1,6 benzyna.Mam błąd ABS.
1. Jakiego typu, jak się nazywa, posiadam złącze w aucie? Do postu dołączam zdjęcie owego złącza.
2. Gdzie mogę i czy w ogóle mogę kupić przejściówkę żeby podłączyć to złącze do obecnie stosowanych w serwisie komputerów.
https://zapodaj.net/3ab356477c740.jpg.html
[ Dodano: 2016-10-31, 19:10 ]
Pozwolę sobie "odświeżyć" temat pytaniem. Potrzebuję podłączyć komputer do nissana p11 98 1,6 benzyna.Mam błąd ABS.
1. Jakiego typu, jak się nazywa, posiadam złącze w aucie? Do postu dołączam zdjęcie owego złącza.
2. Gdzie mogę i czy w ogóle mogę kupić przejściówkę żeby podłączyć to złącze do obecnie stosowanych w serwisie komputerów.
https://zapodaj.net/3ab356477c740.jpg.html
[ Dodano: 2016-10-31, 19:10 ]
pawelw, ABSu nie zdiagnozujesz takim pierwszym lepszym kompem. Moża próbować wymrugać sobie kod błędu
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Oki dziękuję za informację. Jak tylko sprawdzę zdam relację.
pozdrawiam i dziękuję za odpowiedź.
zegary primera p11 1,6benzyna 1998
[ Dodano: 2016-11-02, 16:01 ]
,
[ Dodano: 2016-11-16, 22:49 ]
Zakupiłem nowe zegary do primery .
Poprzednie zegary były do wersji bez ABS. tzn przewodód na żarówkę ABS powinien wejść na trzypinowy moduł, jednak tam tego modułu nie było .
...do rzeczy.
Które piny powinienem zewrzeć aby wyświetlić na kontrolce ABS błędy.
Kontrolka ABS po odpaleniu miga raz po czym ciągle świeci.
Próbowałem wg opisu primery TD ze złączem ODB1 ...w tórymś z wątków na forum było żeby zewrzeć dwa ostatnie punkty na kostce diagnostycznej z prawej strony u góry.
U mnie nie dało to żadnego efektu.
Dodam że chodzi o p11 1,6benz 98
pozdrawiam i dziękuję za odpowiedź.
zegary primera p11 1,6benzyna 1998
[ Dodano: 2016-11-02, 16:01 ]
pawelw pisze:Oki dziękuję za informację. Jak tylko sprawdzę zdam relację.
pozdrawiam i dziękuję za odpowiedź.
[ Dodano: 2016-11-02, 15:54 ]
Witam
Rozkręciłem zegary w primerze. Okazało się ,że kwestia nie świecącej diody ABS nie dotyczy spalonej żarówki ABS.
Z kostki wchodzącej na płytkę zegarów ścieżka idzie na trzynóżkowe gniazdo na PIN1. Z gniazda wychodzi na żarówkę z PIN2. I tu pojawia się problem. to gniazdo powinno wchodzić w piny w obudowie (jak to ma miejsce w przypadku kontrolki oleju, zaznaczone na zdjęciu strzałką) Tu w ABS nie wychodzą żadne piny z obudowy.
Czy tak powinien być jakiś moduł? Czy ewentualnie można to zewrzeć?
Poniżej link do zdjęć zegarów z gniazdem ABS
zegary primera p11 1,6benzyna 1998
,
[ Dodano: 2016-11-16, 22:49 ]
Zakupiłem nowe zegary do primery .
Poprzednie zegary były do wersji bez ABS. tzn przewodód na żarówkę ABS powinien wejść na trzypinowy moduł, jednak tam tego modułu nie było .
...do rzeczy.
Które piny powinienem zewrzeć aby wyświetlić na kontrolce ABS błędy.
Kontrolka ABS po odpaleniu miga raz po czym ciągle świeci.
Próbowałem wg opisu primery TD ze złączem ODB1 ...w tórymś z wątków na forum było żeby zewrzeć dwa ostatnie punkty na kostce diagnostycznej z prawej strony u góry.
U mnie nie dało to żadnego efektu.
Dodam że chodzi o p11 1,6benz 98
what is tadalafil c prescribed for
<a href=https://cialis.lat/discover-the-best-pr ... alis>brand name cialis online</a> The use of pulsed CO2 lasers for the treatment of vulvovaginal atrophy
brand name cialis from canada
com 20 E2 AD 90 20Wiki 20Viagra 20Boys 20 20Tramadol 20And 20Viagra 20Nairaland tramadol and viagra nairaland Mantra believes that Goldin is taking advantage of atemporary need for cash to acquire the business at a low priceand remove all of Gigaset s future upside potential for existingshareholders, the company, which owns 5 <a href=https://cialis.lat/discover-the-best-pr ... ialis>real cialis online</a>