Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

Dorabianie Kluczyka Primera P11 96r z NATS

Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol

EnriQe
wiem o czym pisze
Posty: 71
Rejestracja: 2014-09-07, 19:44
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
Kontakt:

Dorabianie Kluczyka Primera P11 96r z NATS

Post autor: EnriQe » 2015-11-17, 12:43

Siemanko. Pytanie jaki kluczyk muszę dorobić , ten z immo czy zwykły ?
Ja

arczar
doświadczony forumowicz
Posty: 264
Rejestracja: 2015-10-10, 10:56
Lokalizacja: Łódź

Post autor: arczar » 2016-01-17, 20:30

Pytanie dla obeznanych w temacie:

w mojej P11 z 98r i SR20DE na pokładzie mam tylko jeden kluczyk z NATS i oryginalny pilot.
Czy mogę kupić od naszego kolegi kompa z P11 GT + immo+ stacyjka + 2 kluczyki z NATS i 2 piloty, a potem tylko podmienić kompy i stacyjkę z IMMO i zadziała?

Tak wyszło by mi taniej i lepiej niż dorabiać kluczyk z NATS do mojego i kupować oddzielnie drugi pilot do zaprogramowania.

janusz, naddworny elektroniku, wiesz coś na ten temat?
Inni użytkownicy po takich praktykach też są proszeni o pomoc :-)
Hobbysta Japanista

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2016-01-17, 20:34

Arczar - za circa 100zł masz dorobiony kluczyk i zakodowany.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

arczar
doświadczony forumowicz
Posty: 264
Rejestracja: 2015-10-10, 10:56
Lokalizacja: Łódź

Post autor: arczar » 2016-01-23, 10:34

Problem byłby prawie rozwiazany gdyby nie fakt, że kuszą mnie 2 piloty i 2 kluczyki od Teddy_Bear, a właściwie to komp z GT-ka :->

Więc mam propozycje:

Ustalmy dla potomnych (i dla mnie też) co w końcu jest potrzebne, żeby BEZ PROBLEMÓW odpalić SR20DE na kompie z GT-ka.

- ECU
- stacyjka z kluczykiem(-ami)
- IMMO (to pudełko z pod kolumny kierowniczej)

Czy do tego potrzeba coś jeszcze, na przykład:

viewtopic.php?t=21177?

?
Hobbysta Japanista

Awatar użytkownika
marlos90
fanatyk nissana
Posty: 712
Rejestracja: 2010-05-29, 23:07
Lokalizacja: LBN

Post autor: marlos90 » 2016-01-23, 10:42

ecu, te czerwone wkładki co są w kluczyku i puszka czarna która jest wokół stacyjki..

i zwróciłbym uwagę czy pompy absu są takie same bo były dwa rodzaje, a to przekładało się na 2rodzaje zegarów..
My GTline viewtopic.php?t=20447

SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B

arczar
doświadczony forumowicz
Posty: 264
Rejestracja: 2015-10-10, 10:56
Lokalizacja: Łódź

Post autor: arczar » 2016-01-23, 11:02

GT-ek ma na pewno inne zegary niż moja.
Ja mam do 220km/h i 8 kprm.


marlos90, czyli reszta na pewno nie będzie potrzebna? (wydając kasę chciałbym być w miarę pewny :D)

[ Dodano: 2016-01-27, 13:26 ]
Chyba mam!

Będzie dla potomnych (wygrzebane na nissanklub)
No chyba niestety masz rację, przejrzałem serwisówkę i wiem już że tcu jest powiązany z modułem nats więc podejrzewam problemy. Wyczytałem też że TCU można przeprogramować ale tylko consultem ( ASO :/ ).
Nie wiem czy nie taniej byłoby kupić z tego samego źródła co TCU : nats i kluczyki, podmienić moduły, TCU, NATS i pestki immo w kluczykach.

Musisz zmienić komplet czyli: stacyjka z kluczykami, immo, tcu i ecm (komputer) wtedy powinien samochód odpalić bez żadnego kodowania pod warunkiem że wszystko bedzie pochodzić z jednego samochodu.
Wymieniałem w K12 komplet bez stacyjki i nie odpaliła (świecił immo) jak otrzymałem stacyjkę od kompletu dopiero odpalił
Zatem postaram się potwierdzić teorie... dam znać co wyjdzie.

[ Dodano: 2016-03-07, 17:43 ]
A więc...

Próbowałem dokonać przeszczepu żeby dostać dodatkowe kluczyki, ale nic z tego. Problem polega na różnicach w jednym elemencie układanki:

U mnie (CONT UNIT KEYLESS)

Obrazek

w GT z 97 roku (CONT UNIT KEYLESS)
Obrazek

Nie pasuje nawet ta wtyczka po lewej (na zdjęciu, a w realu po prawej). To znaczy piny są takie same, ale prowadnice są inne, więc nawet nie miałem jak na szybko sprawdzić czy zadziała, bo próba odbywała się na parkingu przed zakupieniem całego zestawu.
Ostatnio zmieniony 2016-03-11, 21:02 przez arczar, łącznie zmieniany 1 raz.
Hobbysta Japanista

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2016-03-11, 20:48

za 100zl sie da immo off ogarnąc
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

arczar
doświadczony forumowicz
Posty: 264
Rejestracja: 2015-10-10, 10:56
Lokalizacja: Łódź

Post autor: arczar » 2016-03-11, 21:04

Za 150 dorobię kluczyk i wyląduje w szufladzie, mówi się trudno :-|

A propos IMMO off - zostaje świecący check engine? Czytałem coś na temat Twojego magika, ale nie wiem czy to jeszcze aktualne, czy może jednak już sobie z tym radzi bez błędu.
Hobbysta Japanista

Awatar użytkownika
marlos90
fanatyk nissana
Posty: 712
Rejestracja: 2010-05-29, 23:07
Lokalizacja: LBN

Post autor: marlos90 » 2016-03-11, 21:47

było kupić z GTka od 1998r i by pasowało..
My GTline viewtopic.php?t=20447

SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B

arczar
doświadczony forumowicz
Posty: 264
Rejestracja: 2015-10-10, 10:56
Lokalizacja: Łódź

Post autor: arczar » 2016-03-12, 22:33

Ja na szczęście nie kupiłem - podjechałem do sprzedającego rozbebeszonym wozem i chciałem podmienić na próbę. Ogólnie nie zależało mi na kompie GT, ale miał komplet wszystkiego z 2 kluczykami i 2 pilotami. Na tym mi zależało.

P.S. znasz kogoś kto ma taki zestaw na sprzedaż? (muszą być 2 kluczyki, bo jak nie ma to wychodzi na to samo co teraz = muszę dorobić kluczyk)
Hobbysta Japanista

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2016-03-14, 00:24

arczar, howard ogarnol immo off i check mu nie swieci ale wybecalował całe 300zl
z tym, że on oddal cale auto i kij wie czy mu kontrolki nie wylaczyli :D

moj magik wylaczy immo ale check swieci, sposob to wyjecie zarowki i po temacie. Ten czek jest tak potrzebny jak klapki w zime. Mishi lata na takim kompie juz jakis czas i chwali sobie-cena to 100zl

więc masz kilka opcji:
1. howardowy magik za 300zl i wszystko dziala i nie swieci
2. kluczyki i przekladka, gdzie sama przekladka czesto jest poczatkiem drogi przez meke
3. za 100zl robi ci moj magik, checka wyciagasz bo i tak po co on swieci (ani padajacego mafa nie wywala, ani uciekajacej iskry, budzi sie jak sonde wypniesz albo odlaczysz maf)

decyzja nalezy do ciebie-wiadomo ktora opcja jest najszybsza 8-)
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

smeru
fanatyk nissana
Posty: 397
Rejestracja: 2009-12-09, 07:35
Lokalizacja: Góra Kalwaria

Post autor: smeru » 2016-03-14, 08:27

Ja ostatnio dorabiałem kluczyk do P11.144. Można kupić grot - surówkę za kilkanaśnie zł na portalu aukcyjnym. 20zł docięcie kluczyka w Warszawie. Przełożyłem transponder ze starego kluczyka.
Była P11 2.0 16V - rozbita
Jest P11.144 2.0 16V LPG oraz Accord VII 2.4 LPG

arczar
doświadczony forumowicz
Posty: 264
Rejestracja: 2015-10-10, 10:56
Lokalizacja: Łódź

Post autor: arczar » 2016-03-14, 12:37

smeru, ale ja mam jeden kluczyk z immo, wiec co niby miałbym przełożyć? Chcę mieć 2 kluczyki z IMMO jak już.
Hobbysta Japanista

Awatar użytkownika
PrzeRuSco
fanatyk nissana
Posty: 997
Rejestracja: 2012-09-14, 08:03
Lokalizacja: W-wa Bie(L)any

Post autor: PrzeRuSco » 2016-03-14, 13:08

Są goście co kodują kostki immo ale to koszt z tego co pamiętam 250 pln w Wawie.
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Obrazek

Awatar użytkownika
marlos90
fanatyk nissana
Posty: 712
Rejestracja: 2010-05-29, 23:07
Lokalizacja: LBN

Post autor: marlos90 » 2016-03-14, 13:26

też mam immo of za stówkę i mój magik pokazał który kabelek przy ecu odpowiada za świece kontrolki check, a ja wstawiłem sobie włącznik on/off abym mógł robić diagnostykę..

arczar, zorientuj się ile dorobienie kluczyka z immo w Łodzi.. może będzie taniej niż zakup zestawu zamków i jeszcze się męczyć z wymianą stacyjki czy wkładek, piloty to nie problem bo zakodujesz sobie
My GTline viewtopic.php?t=20447

SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B

smeru
fanatyk nissana
Posty: 397
Rejestracja: 2009-12-09, 07:35
Lokalizacja: Góra Kalwaria

Post autor: smeru » 2016-03-14, 14:08

Masz trzy opcje. Kupić transponder:
http://www.autodiag.pl/index.php?k24,transpondery
i kluczyk do wystrugania, a następnie fachowiec Ci to złoży. Przykładowe ceny:
http://auto-klucze.com/cennik-kluczy-sa ... issan.html

albo wyciąć imo i dociąć kluczyk bez transpondera

albo wymienić komplet kluczyki, stacyjkę, komp.
Najmniej inwazyjna opcja nr 1, najtańsza opcja nr 2.
Była P11 2.0 16V - rozbita
Jest P11.144 2.0 16V LPG oraz Accord VII 2.4 LPG

yaro
nowy na forum
Posty: 6
Rejestracja: 2016-08-09, 11:11
Lokalizacja: lublin

Post autor: yaro » 2016-08-09, 15:11

Jeśli dokupię kluczyk na aledrogo z jakiegoś rozbitka czy anglika to da się go zaprogramować pod swoje auto?potem kwestia dorobienia samego grota,kluczyk nats.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”