[P/WP11.144] Problem z dławieniem przy wyższych obrotach
Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol
-
- nowy na forum
- Posty: 21
- Rejestracja: 2015-09-19, 14:55
- Lokalizacja: zachodniopomorskie
[P/WP11.144] Problem z dławieniem przy wyższych obrotach
Witam. Otóż mam problem z moją Primerą P11.144 B+LPG 1.8 114KM.
Samochód od czasu do czasu "dławi się". Zazwyczaj dławi się tak od 3tys obrotów. Przy wyprzedzaniu zamiast iść do przodu po wciśnięciu gazu, to dławi się jakby mu paliwo nie dochodziło. Raz zdarzyło się delikatne szarpnięcie nawet przy 2tys obrotów. Na początku palił mi się check engine, ale po wymianie świec zgasł, a samochód dalej szarpie. Nie jest to notoryczne. Czasami idzie bardzo ładnie. Myślałem nad wyczyszczeniem przepływomierza, ale w moim przypadku to chyba niemożliwe.. W Załączniku zdjęcia. Nie ma termistora na zewnątrz. Wszystko jest chyba wtopione w plastik. Ja nie mam pomysłów co może być przyczyną.. Macie jakieś pomysły?
Samochód od czasu do czasu "dławi się". Zazwyczaj dławi się tak od 3tys obrotów. Przy wyprzedzaniu zamiast iść do przodu po wciśnięciu gazu, to dławi się jakby mu paliwo nie dochodziło. Raz zdarzyło się delikatne szarpnięcie nawet przy 2tys obrotów. Na początku palił mi się check engine, ale po wymianie świec zgasł, a samochód dalej szarpie. Nie jest to notoryczne. Czasami idzie bardzo ładnie. Myślałem nad wyczyszczeniem przepływomierza, ale w moim przypadku to chyba niemożliwe.. W Załączniku zdjęcia. Nie ma termistora na zewnątrz. Wszystko jest chyba wtopione w plastik. Ja nie mam pomysłów co może być przyczyną.. Macie jakieś pomysły?
-
- nowy na forum
- Posty: 21
- Rejestracja: 2015-09-19, 14:55
- Lokalizacja: zachodniopomorskie
-
- nowy na forum
- Posty: 21
- Rejestracja: 2015-09-19, 14:55
- Lokalizacja: zachodniopomorskie
Raz to katalizator, dwa przepływomierz do czyszczenia/wymiany
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
-
- nowy na forum
- Posty: 21
- Rejestracja: 2015-09-19, 14:55
- Lokalizacja: zachodniopomorskie
No wymiana rozrządu jeat zapisana na papierku po kolizji. Z książki serwisowej wynika, że koleś robił rocznie koło 4tys km, więc przebieg możliwy.
janusz, przepływomierza nie wyczyszcze, bo nie ma jak... Nie wiem jak tutaj wrzucić zdjęcie. A sprawny jest, bo po odłączeniu silnik chodzi nierówno i gaśnie
janusz, przepływomierza nie wyczyszcze, bo nie ma jak... Nie wiem jak tutaj wrzucić zdjęcie. A sprawny jest, bo po odłączeniu silnik chodzi nierówno i gaśnie
patrykkubiak_96, ale jest brudny i ecu dostaje błędne informacje. Kupujesz na alledrogo preparat CRC do czyszczenia przepływomierzy, w sklepie z narzędziami kupujesz sobie śrubokręt/bit torx chyba 25 jak dobrze pamiętam - tylko porządny. Wykręcasz przepływkę, czyścisz ją preparatem CRC, zostawiasz na chwilę, żeby odparował, skręcasz wszystko do kupy i jazda. Takie trudne?!
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
-
- nowy na forum
- Posty: 21
- Rejestracja: 2015-09-19, 14:55
- Lokalizacja: zachodniopomorskie
patrykkubiak_96, jak zamieścić zdjęcie na forum: viewtopic.php?t=4226
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Jak sobie wykręcisz przepływomierz i popatrzysz w otwór, który jest skierowany na kierunek przepływu powietrza to zobaczysz taką płytkę w środku. Ją trzeba umyć, ale nie dotykać. Po prostu popsikać na nią preparatem.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
-
- nowy na forum
- Posty: 21
- Rejestracja: 2015-09-19, 14:55
- Lokalizacja: zachodniopomorskie
Ostatnio zmieniony 2015-09-19, 18:43 przez patrykkubiak_96, łącznie zmieniany 1 raz.
na węższym boku tej wkładki masz otwór i tam do czyszczenia jest ale delikatnie to rób
My GTline viewtopic.php?t=20447
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
marlos90, przepływkę bosza to tylko czyścić preparatem CRC.
patrykkubiak_96, obróć przepływkę o 90st i zobaczysz taki otwór, a w nim taką płytkę - ją trzeba wyczyścić.
patrykkubiak_96, obróć przepływkę o 90st i zobaczysz taki otwór, a w nim taką płytkę - ją trzeba wyczyścić.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
-
- nowy na forum
- Posty: 21
- Rejestracja: 2015-09-19, 14:55
- Lokalizacja: zachodniopomorskie
Dzisiaj wyczyściłem przepływkę, jak na razie bez szarpań. Zobaczymy za kilka dni jak będzie i dam znać
[ Dodano: 2015-09-26, 13:25 ]
Niestety czyszczenie nic nie dało . Jak szarpał, tak szarpie. Wymieniłem wczoraj jedną cewkę. Zobaczymy czy to coś da.. Jak nie to prawdopodobnie dam go do diagnosty, żeby sprawdził szczelność przewodów od gazu
[ Dodano: 2015-09-28, 19:29 ]
Myślicie, że wymiana tego filtru od gazu może coś da?
[ Dodano: 2015-09-26, 13:25 ]
Niestety czyszczenie nic nie dało . Jak szarpał, tak szarpie. Wymieniłem wczoraj jedną cewkę. Zobaczymy czy to coś da.. Jak nie to prawdopodobnie dam go do diagnosty, żeby sprawdził szczelność przewodów od gazu
[ Dodano: 2015-09-28, 19:29 ]
Myślicie, że wymiana tego filtru od gazu może coś da?