Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[WP11.144] problem z podpięciem silniczka krokowego QG18DE

Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol

Awatar użytkownika
ronnie333pl
wiem o czym pisze
Posty: 87
Rejestracja: 2013-02-27, 16:13
Lokalizacja: Kraków

[WP11.144] problem z podpięciem silniczka krokowego QG18DE

Post autor: ronnie333pl » 2015-05-20, 20:10

Witajcie,

Zamówiłem na podmiankę silniczek krokowy do silnika qg18de. Dotarła do mnie dzisiaj przesyłka z silniczkiem, wszystko ślicznie pięknie... Czar prysł przy próbie wpięcia wiązki z 6 kabelkami. poniżej załączam fotkę, po lewej stary silniczek, po prawej nowy.

Obrazek

Czy znacie jakiś patent na podpięcie tego ustrojstwa? czy jest sens rzeźbić? posiada ktoś jakiś schemat pinów? szukam bezskutecznie od kilku godzin :(

Czy w tym przypadku zakończenie trzpienia silniczka ma diametralne znaczenie?
Sprzedający zapewniał, że część pochodzi z identycznego motoru...

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2015-05-20, 20:20

Ronnie333pl, dostałeś razem z wtyczką? Jak tak to wystarczy odciąć obecną wtyczkę i dolutować nową. Co więcej jest takie coś jak P11 lift i P11 lift liftu.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

Awatar użytkownika
ronnie333pl
wiem o czym pisze
Posty: 87
Rejestracja: 2013-02-27, 16:13
Lokalizacja: Kraków

Post autor: ronnie333pl » 2015-05-20, 21:06

janusz Właśnie niestety dostałem bez wtyczki.

Myślisz, że schemat będzie identyczny ? bo nie wiem czy porywać się na przeróbki czy po prostu odsyłać silniczek

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2015-05-20, 21:25

Ronnie333pl, popatrzyłem w manuala i P11.144 zarówno dla SR20 jak i QG16DE&QG18DE ma tak samo wyprowadzenia i kolory przewodów.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

Awatar użytkownika
ronnie333pl
wiem o czym pisze
Posty: 87
Rejestracja: 2013-02-27, 16:13
Lokalizacja: Kraków

Post autor: ronnie333pl » 2015-05-20, 21:31

a jak to jest z kwestią kształtu trzpienia ? Czy będzie miał on wpływ na obroty biegu jałowego ?

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2015-05-20, 21:38

To zależy od tego jakie jest gniazdo w przepustnicy i jaki jest tunel przepływu powietrza.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

Awatar użytkownika
ronnie333pl
wiem o czym pisze
Posty: 87
Rejestracja: 2013-02-27, 16:13
Lokalizacja: Kraków

Post autor: ronnie333pl » 2015-05-22, 14:12

Problem się rozwiązał. Sprzedający podmieni mi silniczek krokowy na właściwy. Póki co swój zreanimowałem (pęknięty oring powodował skakanie obrotów) Dzięki janusz za pomoc i przydatne informacje!

Temat do zamknięcia :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”