Post
autor: janusz » 2015-05-20, 21:21
Hortex, możesz sobie wziąć pierwszy górny prawy - to jest od klimy.
Ale zrób na początek inaczej - weź miernik i ustaw na pomiar napięcia stałego. Wyciągnij przekaźnik wbij jedną sondę w miejsce, gdzie wchodzi pin 85 lub 86, załącz halogeny i zobacz czy się pojawia napięcie na którymś z tych wyprowadzeń. Pomiar względem masy - czyli druga sonda do budy, albo bloku silnika. Jak się pojawia napięcie to ok. jak nie to coś nie tak z doprowadzeniem napięcia co cewki przekaźnika.
Teraz drugi pomiar - wbij sondę miernika w miejsce, gdzie wchodzi pin 30 lub 87 i zobacz czy tam masz napięcie. Pomiar też względem masy. Jak masz tyle co na aku to ok, jak nie to prawdopodobnie bezpiecznik leży.
Trzeci pomiar - wyciągasz wtyczkę z halogenu i po załączeniu manetki, żeby halogeny świeciły (przekaźnik włożony) patrzysz, czy na którymś z pinów masz zasilanie (pomiar względem masy). Jak ok to najprawdopodobniej żarówka uwalona albo coś nie tak z masą lub sam przekaźnik udziabany jest (wątpię w to).
Koniec epopei.
_
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_