[P/WP11.144] Problem z elektryką i ABS
Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol
[P/WP11.144] Problem z elektryką i ABS
Siemka!
Od połowy zimy zaczęło mi coś się dziać w p11.144 2.0b+g.
1. Pierwsza sprawa już trochę dłużej trwająca to problem z ABS. Kontrolka świeci, przy ruszaniu gaśnie i znów się zapala (czyli nie przechodzi testu). Podczas jazdy jak wyłączę i włączę zapłon kontrolka gaśnie do mocniejszego hamowania. Sprawdziłem już przy pompie czujniki i każdy ma oporność ok 1,7k. Jedną masę już poprawiłem, a na drugiej jest spokojnie przejście. Pojechałem podłączyć pod kompa i pokazało, że brak komunikacji z pompą. Pompa z końcowym numerem 820 (z tego co słyszałem, to nieby nie ulegają awarii). Nie mam już pomysłu, czyżby zostałą tylko wymiana pompy?
2. Następnie nagle zaczął mi się dławić, problem z obrotami i gasł. Stało mi się to 3 razy od początku roku. Po kilku próbach w końcu odpalił i pracował normalnie, ale wyskoczył check P0180, a następnie jeszcze błąd temperatury powietrza dolotowego. Po zbiciu błędu gasł, ale p okilku godzinach już było ok. Czyżby do wymiany pompa z tym czujnikiem? Czy może ktoś starał się już to naprawiać?
3. Kolejnym problemem jest błąd czujnika spalania stukowego. Tylko zastanawiam się nad wymianą, czy przypadkiem nie jest problem z czymś innym a to tylko skutek, że np. ten czujnik temperatury wariuje komp dostanie złą informację i wyskakuje ten błąd, bądź np problem z zapłonem.
4. No i najbardziej ciekawa sprawa, to zegary. Chodzi o to, że wskaźnik temperatury wariuje, a kontrolka ciśnienia oleju miga w zależności od prędkości. Czasem bywa, że tylko się lekko żarzy, a czasem świeci normalnie. Mówię pewnie sprawa zimnych lutów, to przelutowałem gniazda i nic nie pomogło. Dalej to samo.
Myślałem, że wszystko jest uzależnione od słabej masy, ale niestety poprawiłem wszystkie w komorze silnika i nic, a nawet dołożyłem dodatkową masę do bloku silnika. Myślę, czy przypadkiem nie jest to wszystk ouzależnione od siebie, że np pompa abs wprowadza zakłócenia i przez to zegary wariują.
Niestety mi już się pomysły kończą, a nie chcę wpaść w wielkie koszty części, po czym okazać się może, że nie ma poprawy.
Proszę o jakieś sugestie.
Od połowy zimy zaczęło mi coś się dziać w p11.144 2.0b+g.
1. Pierwsza sprawa już trochę dłużej trwająca to problem z ABS. Kontrolka świeci, przy ruszaniu gaśnie i znów się zapala (czyli nie przechodzi testu). Podczas jazdy jak wyłączę i włączę zapłon kontrolka gaśnie do mocniejszego hamowania. Sprawdziłem już przy pompie czujniki i każdy ma oporność ok 1,7k. Jedną masę już poprawiłem, a na drugiej jest spokojnie przejście. Pojechałem podłączyć pod kompa i pokazało, że brak komunikacji z pompą. Pompa z końcowym numerem 820 (z tego co słyszałem, to nieby nie ulegają awarii). Nie mam już pomysłu, czyżby zostałą tylko wymiana pompy?
2. Następnie nagle zaczął mi się dławić, problem z obrotami i gasł. Stało mi się to 3 razy od początku roku. Po kilku próbach w końcu odpalił i pracował normalnie, ale wyskoczył check P0180, a następnie jeszcze błąd temperatury powietrza dolotowego. Po zbiciu błędu gasł, ale p okilku godzinach już było ok. Czyżby do wymiany pompa z tym czujnikiem? Czy może ktoś starał się już to naprawiać?
3. Kolejnym problemem jest błąd czujnika spalania stukowego. Tylko zastanawiam się nad wymianą, czy przypadkiem nie jest problem z czymś innym a to tylko skutek, że np. ten czujnik temperatury wariuje komp dostanie złą informację i wyskakuje ten błąd, bądź np problem z zapłonem.
4. No i najbardziej ciekawa sprawa, to zegary. Chodzi o to, że wskaźnik temperatury wariuje, a kontrolka ciśnienia oleju miga w zależności od prędkości. Czasem bywa, że tylko się lekko żarzy, a czasem świeci normalnie. Mówię pewnie sprawa zimnych lutów, to przelutowałem gniazda i nic nie pomogło. Dalej to samo.
Myślałem, że wszystko jest uzależnione od słabej masy, ale niestety poprawiłem wszystkie w komorze silnika i nic, a nawet dołożyłem dodatkową masę do bloku silnika. Myślę, czy przypadkiem nie jest to wszystk ouzależnione od siebie, że np pompa abs wprowadza zakłócenia i przez to zegary wariują.
Niestety mi już się pomysły kończą, a nie chcę wpaść w wielkie koszty części, po czym okazać się może, że nie ma poprawy.
Proszę o jakieś sugestie.
P11.144 2.0 16V
100NX 1.6 16V - był...
P12 1.9 diesel - ojca
100NX 1.6 16V - był...
P12 1.9 diesel - ojca
Gibki, sprawdź przewód idący od alternatora do aku. Czujnik spalania stukowego można olać - nie wpływa na nic.
Wskaźnik temp. na desce może wariować, bo na wykończeniu jest czujnik odpowiedzialny za wskazania na blacie. Ogólnie to są 2 czujniki temp. silnika - jeden dla zegarów, a drugi dla ECU.
ABS - wypnij wtyczkę od pompy i ją ponownie włóż. Może nie ma gdzieś styku na wtyczce.
Wskaźnik temp. na desce może wariować, bo na wykończeniu jest czujnik odpowiedzialny za wskazania na blacie. Ogólnie to są 2 czujniki temp. silnika - jeden dla zegarów, a drugi dla ECU.
ABS - wypnij wtyczkę od pompy i ją ponownie włóż. Może nie ma gdzieś styku na wtyczce.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Gibki, gdzieś na kolektorze ssącym - chyba. W polifcie wszystko jest inaczej i w sposób niecywilizowany. Kostka jest 1-no pinowa. Przewód fioletowo-biały..
Co do ABS-u zobacz stan pierścieni, no i może być tak, że jak stoisz to wszystko jest ok. Jak jedziesz to przewód od czujnika pracuje i pojawiają się kwiatki.
A co do kontrolki ciśnienia oleju - sprawdź stan oleju.
Co do ABS-u zobacz stan pierścieni, no i może być tak, że jak stoisz to wszystko jest ok. Jak jedziesz to przewód od czujnika pracuje i pojawiają się kwiatki.
A co do kontrolki ciśnienia oleju - sprawdź stan oleju.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Stan oleju jest ok. Tym bardziej, że ta kontrolka od oleju mruga tak jakby brała sygnał z czujnika ABS lub prędkościomierza.
A ABS zobaczę pierścienie, bo przy przewodach wąpię, że coś jest, bo jak w czasie jazdy wyłączę zapłon i ponownie włączę to kontrolka gaśnie i do pierwszego gwałtownego hamowania nie zapala się. A tym bardziej CONSULT pokazał brak komunikacji z pompą ABS
A ABS zobaczę pierścienie, bo przy przewodach wąpię, że coś jest, bo jak w czasie jazdy wyłączę zapłon i ponownie włączę to kontrolka gaśnie i do pierwszego gwałtownego hamowania nie zapala się. A tym bardziej CONSULT pokazał brak komunikacji z pompą ABS
P11.144 2.0 16V
100NX 1.6 16V - był...
P12 1.9 diesel - ojca
100NX 1.6 16V - był...
P12 1.9 diesel - ojca
Kontrolka oleju jest sterowana/załączana masą, tak samo jak wskaźnik poziomu wachy. Hmmmmm, coś nie tam z umasieniem zegarów?!
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Masa od czujnika oleju/temp. silnika (dla zegrów) idzie przez blok silnika.
Jeśli świrować będzie zasilanie, to cała reszta też będzie świrować pawiana, bez względu na to czy masa jest w porządku czy nie.
Jeśli świrować będzie zasilanie, to cała reszta też będzie świrować pawiana, bez względu na to czy masa jest w porządku czy nie.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Gibki, zobacz główną masę - ta która łączy blok silnika i budę - nie aku. Jest po podstawą aku.
Błąd P0180 - tak oglądam manuala i nie mogę znaleźć tego błędu. Jedynie dla diesela występuje takie coś
Błąd P0180 - tak oglądam manuala i nie mogę znaleźć tego błędu. Jedynie dla diesela występuje takie coś
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Pod pokrywką masz 2 kostki - jedna jest od pompy paliwa(dwupinowa), a druga od poziomu paliwa i rudej na blacie (trzypinowa).
Dokładnie - pod podstawą aku masz połączenie silnika do budy i aku do budy.
Dokładnie - pod podstawą aku masz połączenie silnika do budy i aku do budy.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Gibki, no raczej Z tego co wiem (aczkolwiek mogę się mylić) to P11.144 z SR20 nie miało czujnika temperatury paliwa - to nie diesel.......
Kabel od aku idzie w dół. Tam jest uchem przywalony do budy i idzie dalej na silnik.
Kabel od aku idzie w dół. Tam jest uchem przywalony do budy i idzie dalej na silnik.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
No to dziwno bo niestety ale taki błąd mi wyskoczył wtedy
Tu jest dokładna informacja z prgoramu.
Jutro nie dam rady bo jak wiadomo niedzielna praca w g.... się obraca
Ale w poniedziałek posprawdzam to co pisałeś
Dzięki już z góry za pomoc. Zobaczymy co z tego wyjdzie.
[ Dodano: 2015-04-16, 23:41 ]
Poprawiłem tą masę od aku i okazało się, że przy bloku trzymała się na kilku drucikach xD o dziwo od razu kontrolki i światła zaczęły świecić mocniaj xD
No to pełen entuzjazmu wsiadam do auta i niestety na zegarach dalej wskaźnik temperatury żyje własnym życiem. tzn. jest albo minimum albo max czasami gdzieś przed połową.
Do tego ta kontrolka ciśnienia wciąż mruga. Z tego co zauważyłem na początku jazdy tylko się lekko żarzy, ale po czasie mruga coraz jaśniej. Postanowiłem wypiąć pompę ABS (skoro i tak dalej ABS nie działa), żeby być pewnym, że to nie ona wprowadza zakłócenia, niestety bez efektów, więc jeżeli nie pompa, a mruga w zależności od prędkości to może zegary kończą swój żywot? któryś ze scalaków został uszkodzony i jest przebicie z prędkościomierza?
Szukałem jeszcze gdzie ten czujnik temperatury i jeżeli się nie mylę, to bez kanału się nie obejdzie, bo jest on z tyłu silnika pod kolektorem ssącym
Patrzyłem też pierścienie od ABS podczas wymiany opon i też wyglądają na sprawne
Co ciekawe to po poprawieniu masy jakby autko się ożywiło, może przez to słaba iskra też była?
[ Dodano: 2015-04-19, 12:05 ]
Jeszcze pytanie, czy w razie czego podejdzie pompa ABS od TD? Na które numery trzeba patrzeć, aby pasowała?
[ Dodano: 2015-04-26, 17:00 ]
Hmmm....
Postanowiłem zamontować inne zegary żeby zobaczyć, czy one nie szwankowały z tą kontrolką. Jak na razie jest ok i kontrolka nie mruga, ale może to zbieg okoliczności bo się ciepło zrobiło. Zakupiłem tanio zegary z komputerem pokładowym (moje tego nie miały niestety) i pojawia się problem ze wskazaniami średniego spalania. Wiem, że na gazie może przekłamywać, ale na benzynie jest już problem bo pokazuje albo 0 albo 99,9 l/100km. Trochę mnie to dziwi bo raz tylko mi pokazało 11l na benzynie, a po przełączeniu na gaz zaczęło spadać do zera i niestety nawet jak wróciłem na benzynę, to dalej spadało. Czym to może być spowodowane?
[ Dodano: 2015-05-10, 12:59 ]
Jeżeli chodzi o licznik i problemy ze wskaźnikiem temperatury rozwiązany. Przyczyną była kostka niedaleko samego komputera przy nogach pasażera do której dostało się trochę wilgoci i przewody zaśniedziały i piny odpadły.
Niestety po zlutowaniu tych przewodów już w ogóle zgłupiał silnik. Owszem wskaźnik temperatury pokazuje dobrą temperaturę, ale niestety ten drugi wskaźnik teraz zgłupiał i po podłączeniu pod OBD2 potemperatura wacha się w przedziale 20-50 stopni kiedy nawet silnik jest rozgrzany.
Do tego czujnik temperatury powietrza dolotowego pokazuje -40stopni.
Wyskoczyły tez po odpaleniu takie błędy jak w linku błędy
Silnik dławi się kopci bardzo mocno, gaśnie i śmierdzi benzyną Do tego obroty nie schodzą poniżej 1300 i falują do 2000 obrotów jak już odpali.
Czyżby przepływka była do wymiany? Gdzi jest czujnik temperatury powietrza dolotowego? Jest on w przepływce czy to jest ten co przed filtrem powietrza jest wipięty?
Może on jest uszkodzony i dlatego pokazuje że zła temperatura paliwa?
Jeszcze ma takie pytanie co to jest (chodzi o to czarne): co to jest
Przy włączonym zapłonie wydaje dziwny dźwięk jak na nagraniu nagranie
Tu jest dokładna informacja z prgoramu.
Kod: Zaznacz cały
*****
meta-info header:Error Codes
file version:1
type:5
time:1427719133031
name:Trouble Codes
codes:P0180,
codes_p:P0110,P0180,
codes_raw:43018000000000;;
codes_p_raw:47011001800000;;
*****
Error Codes
P0180
Fuel Temperature Sensor A Circuit
Calculated engine load value (EngineLoad) 31.76 %
Vehicle speed (Speed) 0 km/h
Engine RPM (RPM) 1687 rpm
Long term fuel % trim Bank 1 (LTFT1) 9.37 %
Short term fuel % trim Bank 1 (STFT1) 0.0 %
Engine coolant temperature (ECT) 1 °C
Fuel system status (FSS) Openloop:insufficientenginetemperature
===================
Pending Codes
P0110
Intake Air Temperature Sensor 1 Circuit
P0180
Fuel Temperature Sensor A Circuit
Raw values
Error Codes 43018000000000;;
Panding Codes 47011001800000;;
Ale w poniedziałek posprawdzam to co pisałeś
Dzięki już z góry za pomoc. Zobaczymy co z tego wyjdzie.
[ Dodano: 2015-04-16, 23:41 ]
Poprawiłem tą masę od aku i okazało się, że przy bloku trzymała się na kilku drucikach xD o dziwo od razu kontrolki i światła zaczęły świecić mocniaj xD
No to pełen entuzjazmu wsiadam do auta i niestety na zegarach dalej wskaźnik temperatury żyje własnym życiem. tzn. jest albo minimum albo max czasami gdzieś przed połową.
Do tego ta kontrolka ciśnienia wciąż mruga. Z tego co zauważyłem na początku jazdy tylko się lekko żarzy, ale po czasie mruga coraz jaśniej. Postanowiłem wypiąć pompę ABS (skoro i tak dalej ABS nie działa), żeby być pewnym, że to nie ona wprowadza zakłócenia, niestety bez efektów, więc jeżeli nie pompa, a mruga w zależności od prędkości to może zegary kończą swój żywot? któryś ze scalaków został uszkodzony i jest przebicie z prędkościomierza?
Szukałem jeszcze gdzie ten czujnik temperatury i jeżeli się nie mylę, to bez kanału się nie obejdzie, bo jest on z tyłu silnika pod kolektorem ssącym
Patrzyłem też pierścienie od ABS podczas wymiany opon i też wyglądają na sprawne
Co ciekawe to po poprawieniu masy jakby autko się ożywiło, może przez to słaba iskra też była?
[ Dodano: 2015-04-19, 12:05 ]
Jeszcze pytanie, czy w razie czego podejdzie pompa ABS od TD? Na które numery trzeba patrzeć, aby pasowała?
[ Dodano: 2015-04-26, 17:00 ]
Hmmm....
Postanowiłem zamontować inne zegary żeby zobaczyć, czy one nie szwankowały z tą kontrolką. Jak na razie jest ok i kontrolka nie mruga, ale może to zbieg okoliczności bo się ciepło zrobiło. Zakupiłem tanio zegary z komputerem pokładowym (moje tego nie miały niestety) i pojawia się problem ze wskazaniami średniego spalania. Wiem, że na gazie może przekłamywać, ale na benzynie jest już problem bo pokazuje albo 0 albo 99,9 l/100km. Trochę mnie to dziwi bo raz tylko mi pokazało 11l na benzynie, a po przełączeniu na gaz zaczęło spadać do zera i niestety nawet jak wróciłem na benzynę, to dalej spadało. Czym to może być spowodowane?
[ Dodano: 2015-05-10, 12:59 ]
Jeżeli chodzi o licznik i problemy ze wskaźnikiem temperatury rozwiązany. Przyczyną była kostka niedaleko samego komputera przy nogach pasażera do której dostało się trochę wilgoci i przewody zaśniedziały i piny odpadły.
Niestety po zlutowaniu tych przewodów już w ogóle zgłupiał silnik. Owszem wskaźnik temperatury pokazuje dobrą temperaturę, ale niestety ten drugi wskaźnik teraz zgłupiał i po podłączeniu pod OBD2 potemperatura wacha się w przedziale 20-50 stopni kiedy nawet silnik jest rozgrzany.
Do tego czujnik temperatury powietrza dolotowego pokazuje -40stopni.
Wyskoczyły tez po odpaleniu takie błędy jak w linku błędy
Silnik dławi się kopci bardzo mocno, gaśnie i śmierdzi benzyną Do tego obroty nie schodzą poniżej 1300 i falują do 2000 obrotów jak już odpali.
Czyżby przepływka była do wymiany? Gdzi jest czujnik temperatury powietrza dolotowego? Jest on w przepływce czy to jest ten co przed filtrem powietrza jest wipięty?
Może on jest uszkodzony i dlatego pokazuje że zła temperatura paliwa?
Jeszcze ma takie pytanie co to jest (chodzi o to czarne): co to jest
Przy włączonym zapłonie wydaje dziwny dźwięk jak na nagraniu nagranie
P11.144 2.0 16V
100NX 1.6 16V - był...
P12 1.9 diesel - ojca
100NX 1.6 16V - był...
P12 1.9 diesel - ojca
Gibki,
1. Czujnik temperatury płynu chłodzącego - są dwie opcje - jedna to przewód przy czujniku już ledwo żyje - wsuwka - trzeba na nowo zarobić, a dwa to masa idąca od bloku silnika do budy. Kup taki pasek miedziany do poloneza i połącz porządnie silnik z budą.
2. Kontrolka ciśnienia oleju - podobna procedura jak wyżej.
3. Jak pompa ABSu wygląda tak samo - taka sama obudowa to powinno być P&P.
4. Pytanie jakie zegary wziąłeś? Bo były 2 wersje - przedlift liftu i polift liftu.
5. Błędy - obstawiam jakiś problem z przewodami i masą.
1. Czujnik temperatury płynu chłodzącego - są dwie opcje - jedna to przewód przy czujniku już ledwo żyje - wsuwka - trzeba na nowo zarobić, a dwa to masa idąca od bloku silnika do budy. Kup taki pasek miedziany do poloneza i połącz porządnie silnik z budą.
2. Kontrolka ciśnienia oleju - podobna procedura jak wyżej.
3. Jak pompa ABSu wygląda tak samo - taka sama obudowa to powinno być P&P.
4. Pytanie jakie zegary wziąłeś? Bo były 2 wersje - przedlift liftu i polift liftu.
5. Błędy - obstawiam jakiś problem z przewodami i masą.
Jak masz sekwencje to szukaj problemów w połączeniu między centralką LPG a wtryskami. Przepływkę możesz profilaktycznie wyczyścić.Gibki pisze:Silnik dławi się kopci bardzo mocno, gaśnie i śmierdzi benzyną Do tego obroty nie schodzą poniżej 1300 i falują do 2000 obrotów jak już odpali.
Czyżby przepływka była do wymiany? Gdzi jest czujnik temperatury powietrza dolotowego? Jest on w przepływce czy to jest ten co przed filtrem powietrza jest wipięty?
Może on jest uszkodzony i dlatego pokazuje że zła temperatura paliwa?
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
1. Czujnik teraz ten 2pinowy to muszę posprawdzać bo ten od liczników jest już ok.
2. Kontrolka oleju już rozwiązana, tak jak pisałem grzebałem przy kabelkach koło nóg pasażera. Przy kostce koło komputera było zielono i piny uszkodzone. (jednym z kabli był bankowo czujnik temperatury przy zegarach)
3. Pompa ABS wymieniona i teraz pokazuje błąd czujnika prawy tył, to już coś więcej wiem. Tylko sam czujnik ma dobrą oporność
4. Zegary już też wszystko ok, bo nawet spalanie pokazuje w miarę ok. Podejrzewam, że kable które lutowałem były też od impulsatora.
5. Błędy też obstawiam kable, ale myślę czy nie jest walnięty czujnik temperatury powietrza dolotowego, bo pokazuje -40 stopni. Tylko on jest w przepływce czy to ten przed filtrem (w seryjnym dolocie jest tak zamontowany zamontowany, a ja mam stożek)
[ Dodano: 2015-05-12, 19:12 ]
Znalazłem i zamontowałem nową kostkę, ale niestety bez skutków. Pommyślałem, że odłączę akumulator na noc i jutro zobaczę czy coś to pomoże.
Jeszcze pytanko, czy czujnik temperatury silnika i powietrza dolotowego, idą bezpośrednio do komputera? Czy jest jeszcze jakaś złączka po drodze?
2. Kontrolka oleju już rozwiązana, tak jak pisałem grzebałem przy kabelkach koło nóg pasażera. Przy kostce koło komputera było zielono i piny uszkodzone. (jednym z kabli był bankowo czujnik temperatury przy zegarach)
3. Pompa ABS wymieniona i teraz pokazuje błąd czujnika prawy tył, to już coś więcej wiem. Tylko sam czujnik ma dobrą oporność
4. Zegary już też wszystko ok, bo nawet spalanie pokazuje w miarę ok. Podejrzewam, że kable które lutowałem były też od impulsatora.
5. Błędy też obstawiam kable, ale myślę czy nie jest walnięty czujnik temperatury powietrza dolotowego, bo pokazuje -40 stopni. Tylko on jest w przepływce czy to ten przed filtrem (w seryjnym dolocie jest tak zamontowany zamontowany, a ja mam stożek)
[ Dodano: 2015-05-12, 19:12 ]
Znalazłem i zamontowałem nową kostkę, ale niestety bez skutków. Pommyślałem, że odłączę akumulator na noc i jutro zobaczę czy coś to pomoże.
Jeszcze pytanko, czy czujnik temperatury silnika i powietrza dolotowego, idą bezpośrednio do komputera? Czy jest jeszcze jakaś złączka po drodze?
P11.144 2.0 16V
100NX 1.6 16V - był...
P12 1.9 diesel - ojca
100NX 1.6 16V - był...
P12 1.9 diesel - ojca
Gibki, czujnik temp. silnika i czujnik temp. powietrza w dolocie (na przepływce) idą bezpośrednio do ECU. Po drodze nie ma żadnych kostek.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Problem w końcu rozwiązany
Uszkodzona okazała się kostka o której już wcześniej wspominałem. Początkowo naprawiłem kilka kabli od strony wtyczki (było widać które piny były uszkodzone, bo było mocno zielone) natomiast póżniej wymieniłem ją całą na inną i bez efektów. Gniazdo, które wyglądao z zewnątrz dobrze, w środku już takie nie było i tam też było zaśniedziałe przez co zwierało kilka pinów i głupiało. Na szczęście problem zażegnany p owymianie obu części kostki
Dzięki janusz, za pomoc z tym tematem!!
P.S. Ja mam czujnik temp w dolocie a nie w przepływce i zauważyłem, że po drodze jest kostka taka szara w okolicach pompy ABS. Natomiast w kostce którą wymieniłem w okolicach komputera, idzie bankowo przewód od czujnika temperatury wskaźnika, ale czy od czujnika temperatury do kompa to już nie wiem, bo nie sprawdzałem.
Uszkodzona okazała się kostka o której już wcześniej wspominałem. Początkowo naprawiłem kilka kabli od strony wtyczki (było widać które piny były uszkodzone, bo było mocno zielone) natomiast póżniej wymieniłem ją całą na inną i bez efektów. Gniazdo, które wyglądao z zewnątrz dobrze, w środku już takie nie było i tam też było zaśniedziałe przez co zwierało kilka pinów i głupiało. Na szczęście problem zażegnany p owymianie obu części kostki
Dzięki janusz, za pomoc z tym tematem!!
P.S. Ja mam czujnik temp w dolocie a nie w przepływce i zauważyłem, że po drodze jest kostka taka szara w okolicach pompy ABS. Natomiast w kostce którą wymieniłem w okolicach komputera, idzie bankowo przewód od czujnika temperatury wskaźnika, ale czy od czujnika temperatury do kompa to już nie wiem, bo nie sprawdzałem.
P11.144 2.0 16V
100NX 1.6 16V - był...
P12 1.9 diesel - ojca
100NX 1.6 16V - był...
P12 1.9 diesel - ojca
cialis for women dosage
<a href=https://cialis.lat/discover-the-best-pr ... -cialis>is cialis generic</a> Madianos PN, Koromantzos PA 2018 An update of the evidence on the potential impact of periodontal therapy on diabetes outcomes