Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[P11/WP11] Primera 96kw z NATS i zmiana kompa na GT

Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol

EnriQe
wiem o czym pisze
Posty: 71
Rejestracja: 2014-09-07, 19:44
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
Kontakt:

[P11/WP11] Primera 96kw z NATS i zmiana kompa na GT

Post autor: EnriQe » 2015-01-04, 13:38

Podejdzie do SRI 96KW z NATSem komp od GT?? Ew co zrobić żeby wyciągnąć troche koni ...
Ostatnio zmieniony 2015-01-04, 16:39 przez EnriQe, łącznie zmieniany 1 raz.
Ja

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2015-01-04, 13:43

EnriQe, będziesz musiał na nowo zakodować kluczyk i zmienić pętlę wokół stacyjki. Dodatkowo jak chcesz więcej kuni to wydech i wałek ssący.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

EnriQe
wiem o czym pisze
Posty: 71
Rejestracja: 2014-09-07, 19:44
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
Kontakt:

Post autor: EnriQe » 2015-01-04, 13:53

Jaka średnica kwasa do portków z p10GT i jaki koszt zmiany wałka??;)
Ja

Awatar użytkownika
Zielkq
fanatyk nissana
Posty: 3591
Rejestracja: 2012-05-31, 09:31
Lokalizacja: Vratislavia
Kontakt:

Post autor: Zielkq » 2015-01-04, 16:39

Pozwolę sobie zamknąć ten temat, bo na forum jest sporo innych tematów dotyczących modyfikacji SR'ki. Polecam zapoznać się najpierw z nimi i jeżeli tam nie będzie odpowiedzi na dane pytania - tam dopytywać. Pytasz o podstawowe modyfikacje, a tego już sporo na forum jest.

Pozdrawiam
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."

Zablokowany

Wróć do „Elektryka”