Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[P11/WP11] Możliwości NISSAN CONSULT

Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol

byczynho
fanatyk nissana
Posty: 431
Rejestracja: 2013-02-07, 00:54
Lokalizacja: WSE

[P11/WP11] Możliwości NISSAN CONSULT

Post autor: byczynho » 2014-08-19, 19:31

Witam.
Interesuje mnie czy tym interfesjem jest możliwość odczytania m.in wartości dawki paliwa, kąta wtrysku oraz potencjometru?

Awatar użytkownika
Chochlik
doświadczony forumowicz
Posty: 247
Rejestracja: 2010-11-03, 22:04
Lokalizacja: Sieraków / Berlin

Post autor: Chochlik » 2014-08-22, 23:06

Na szybko to odczytasz z tego co pamiętam tym interfejsem i programem Nissan Data Scan I v1.63
kąt wtrysku, obciążenie, tps, maf, temp, napięcie w instalacji, czasy wtrysku, sygnał z sondy lambda, prędkość, błędy, mapę paliwową też można odczytać (ale nie zgłębiałem się żeby ją odczytać z trybu szesnastkowego do zrozumiałego), spalanie chwilowe i jeszcze trochę pierdół
Odczytywałem to u siebie w n14 gti więc w p11 pewnie też pójdzie :D

Awatar użytkownika
marlos90
fanatyk nissana
Posty: 712
Rejestracja: 2010-05-29, 23:07
Lokalizacja: LBN

Post autor: marlos90 » 2014-08-23, 11:56

z benzynówkami to gada, ale nie z dieslem
My GTline viewtopic.php?t=20447

SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B

byczynho
fanatyk nissana
Posty: 431
Rejestracja: 2013-02-07, 00:54
Lokalizacja: WSE

Post autor: byczynho » 2014-08-23, 12:51

I nie odczytam takich danych w moim CD20T?

Awatar użytkownika
HakeN
fanatyk nissana
Posty: 311
Rejestracja: 2014-04-02, 09:48
Lokalizacja: Wronki

Post autor: HakeN » 2014-08-23, 13:09

z tego co widac to tylko z benzynowych i głównie tych co komp steruje wszystkim :) ale też jestem ciekaw czy jest jakiś interfejs nie za milion-milionów który odczyta CD20T
P10 CrashTest - corsa skasowana włącznie z słupkami drzwiami i szybą
P11 Skandynaw - na wiosnę ukończę
S13 200SX CA18DET - Driftcar w budowie

byczynho
fanatyk nissana
Posty: 431
Rejestracja: 2013-02-07, 00:54
Lokalizacja: WSE

Post autor: byczynho » 2014-08-23, 13:10

Jak w takim razie ustawić dawkę paliwa w tym aucie?

Awatar użytkownika
Wiooreck
fanatyk nissana
Posty: 1468
Rejestracja: 2010-05-19, 23:24
Lokalizacja: Łódź/Przysucha

Post autor: Wiooreck » 2014-08-23, 13:15

Dawka w sterowniku się nie zmienia. Jedynie nastawnikiem można przesuwać. Obroty mają być 750 +/- 50. Jeśli chcesz mieć pewność odczytu, to jedyne sprawdzone rozwiązanie oryginalny nissan consult.

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2014-08-23, 13:30

Marlos90, jak poskładałeś ciągnik, to podjedź do mnie to się zobaczy co można odczytać i czy w ogóle można się połączyć :]
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

byczynho
fanatyk nissana
Posty: 431
Rejestracja: 2013-02-07, 00:54
Lokalizacja: WSE

Post autor: byczynho » 2014-08-23, 13:36

Tylko u mnie jest taki problem, że obroty są albo ~550 albo 900, za cholerę nie można ustawić czegoś po środku.
Nie ma czegoś takiego że przyrost obrotów jest liniowy i czym dalej przesuwam nastawnik to one idą w górę, utrzymują się na ~550 i potem przeskakują na 900

[ Dodano: 2014-08-23, 14:38 ]
Wiooreck, wspomniałeś o sterowniku, a może u mnie sterownik się wykończył? jeden mechanik mi powiedział, że jakaś krzywka w pompie może być do wymiany

Awatar użytkownika
marlos90
fanatyk nissana
Posty: 712
Rejestracja: 2010-05-29, 23:07
Lokalizacja: LBN

Post autor: marlos90 » 2014-08-23, 14:19

taa krzywka.. masz to co ja miałem w poprzedniej pompie.. tłokorodzielacz zatarty i pierścień którym steruje nastawnik się zacina i dlatego tak masz

janusz, jak jesteś w LU jeszcze to zapraszam do mnie np jutro, to mi może podpowiesz jak podłączyć silnik na 230v bo kupiłem kompresor i ktoś wsadzał łapki wszędzie gdzie się dało :/
My GTline viewtopic.php?t=20447

SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B

byczynho
fanatyk nissana
Posty: 431
Rejestracja: 2013-02-07, 00:54
Lokalizacja: WSE

Post autor: byczynho » 2014-08-23, 14:29

Czyli ten mechanik nie kłamał z tą krzywką?

Awatar użytkownika
Wiooreck
fanatyk nissana
Posty: 1468
Rejestracja: 2010-05-19, 23:24
Lokalizacja: Łódź/Przysucha

Post autor: Wiooreck » 2014-08-24, 14:57

Sterownik się nie wykończył, bo by Ci auto nie jeździło wcale. Może być tak jak napisał marlos. Prawdopodobne, bo masz problem jak przesuwasz nastawnikiem.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”