[P12/WP12] Immobiliser
Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol
[P12/WP12] Immobiliser
Mam problem z immobilaizerem w nissan-primera. Rok 2004-benzyna, 2 lit. Jak go usunąć lub naprawić.
Ostatnio zmieniony 2014-02-13, 18:55 przez dzajgor, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Immobiliser
--Mam problem z immobilaizerem w nissan-primera.
Na początek spróbuj przeczyścić styki w tzw. antence czyli w module znajdującym się przy stacyjce gdzieś w internecie były obrazki.
Pozdrawiam Wiesław
Na początek spróbuj przeczyścić styki w tzw. antence czyli w module znajdującym się przy stacyjce gdzieś w internecie były obrazki.
Pozdrawiam Wiesław
A jaki to jest problem? Wróżek tutaj nie mamy .
Ostatnio zmieniony 2014-02-13, 18:55 przez Boro1989, łącznie zmieniany 1 raz.
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"
Pany pytanie
Mam Primere SR20Di ma ona immo ale nie ma klucza.
Wkładając ecu z SR20Di bez immo (ori) bestia odburzy
Jestem przekonany, że powinna ale spytam
Zakładając, że klucz dostrugam z gwoździa
Mam Primere SR20Di ma ona immo ale nie ma klucza.
Wkładając ecu z SR20Di bez immo (ori) bestia odburzy
Jestem przekonany, że powinna ale spytam
Zakładając, że klucz dostrugam z gwoździa
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
Teoretycznie, jeśli Immo jest już rozbrojone w sterowniku, bądź nie ma go wcale, to nie ma co zablokować zapłonu. Powinno odpalić.
P11 Turbo Diesel Intercooler <-- klik
Witam,
od kilku dni mam pojawiający się ten sam problem, mianowicie świeci mi się kontrolka samochodu z kluczykiem. Przy oby dwóch kluczykach problem się pojawia ten sam. Zaczyna świecić się kontrolka i już nie odpali. Czasami pomaga wyjście zamknięcie i ponowne otworzenie, czasami zmiana kluczyka na ten drugi. Jak juz się uda odpalić to po chwili znowu zaświeca się ta sama kontrolka. Teraz stanęła pod pracą i wymiana kluczyków nic nie daje, chyba sobie popcham ją do domu
Wyczytałam, ze trzeba coś przeczyścić po kierownicą. Czy dysponuje ktoś obrazkami takimi dla blondynki?
PS. kodu do immo nie posiadam, i nie chciałabym całkowicie auta unieruchomić
Primera kombi 2005, 1,8 benzyna
Z góry dziękuję
Czarna blondynka
od kilku dni mam pojawiający się ten sam problem, mianowicie świeci mi się kontrolka samochodu z kluczykiem. Przy oby dwóch kluczykach problem się pojawia ten sam. Zaczyna świecić się kontrolka i już nie odpali. Czasami pomaga wyjście zamknięcie i ponowne otworzenie, czasami zmiana kluczyka na ten drugi. Jak juz się uda odpalić to po chwili znowu zaświeca się ta sama kontrolka. Teraz stanęła pod pracą i wymiana kluczyków nic nie daje, chyba sobie popcham ją do domu
Wyczytałam, ze trzeba coś przeczyścić po kierownicą. Czy dysponuje ktoś obrazkami takimi dla blondynki?
PS. kodu do immo nie posiadam, i nie chciałabym całkowicie auta unieruchomić
Primera kombi 2005, 1,8 benzyna
Z góry dziękuję
Czarna blondynka
Moja Primera jest dzisiaj humorzasta - tak jak jej właścicielka!
MiLadyyy, odezwij się do Janusza, może on Ci pomoże fizycznie jeśli nie będziesz mogła sobie poradzić.
Ogólnie rozchodzi się o to, że najłatwiej jest rozebrać plastiki dookoła kolumny kierowniczej, rozpiąć urządzenie umiejscowione dookoła stacyjki, przeczyścić styki i spiąć spowrotem. Jest to "czytnik" sygnału z kluczyka i on jest odpowiedzialny w pierwszej kolejności za rozbrajanie immo.
Ogólnie rozchodzi się o to, że najłatwiej jest rozebrać plastiki dookoła kolumny kierowniczej, rozpiąć urządzenie umiejscowione dookoła stacyjki, przeczyścić styki i spiąć spowrotem. Jest to "czytnik" sygnału z kluczyka i on jest odpowiedzialny w pierwszej kolejności za rozbrajanie immo.
P11 Turbo Diesel Intercooler <-- klik