[P/WP11.144] Migajaca kontrolka 'autko z kluczykiem'
Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol
[P/WP11.144] Migajaca kontrolka 'autko z kluczykiem'
Dzis po kazdym wylaczeniu zaplonu miga mi w/w kontrolka. Wczesniej nic takiego nie mialo miejsca. Cos sie "uwalilo" czy w koncu immo zaczal poprawnie dzialac? Alarmu nie posiadam.
Z autem nic sie nie dzieje, odpala, centralny dziala, immo sie zalacza.
Z autem nic sie nie dzieje, odpala, centralny dziala, immo sie zalacza.
- Mateusz_P11_144
- wiem o czym pisze
- Posty: 64
- Rejestracja: 2012-05-25, 22:18
- Lokalizacja: Opolskie
- deBestciak
- fanatyk nissana
- Posty: 358
- Rejestracja: 2010-11-01, 13:26
- Lokalizacja: Szczecin
Wie ktoś coś więcej na ten temat? Jak to jest rozwiązane w tym przypadku? Czujnik w okolicach zwijacza pasów bezpieczeństwa, czy w miejscu wpinania klamry? Jeżeli to drugie, to jak jest z kompatybilnością tego do 'przedliftu' (p11) i 'przedliftu liftu' (p11.144 do 09.2000)? W p11 w zegarach jest takowa kontrolka i cały czas zastanawiam się jak ją zagospodarować bez konieczności ingerencji (tj. rozbierania teoretycznie nierozbieralnej) w gniazdo wpinania klamry. Szukanie oryginalnego rozwiązania z p11 to jak igły w stogu siana...bombel pisze:Po lifcie liftu też doszła kontrolka zapiecia pasów
Pozdrawiam
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
- deBestciak
- fanatyk nissana
- Posty: 358
- Rejestracja: 2010-11-01, 13:26
- Lokalizacja: Szczecin
No to tą datą niszczysz właśnie teorie i nie wiem, którym mam się przyglądać w poszukiwaniu rozwiązania A może jakaś uboższa wersja, która tego nie miała (czy we wszystkich było?)deBestciak pisze:bombel ja mam 08.2001 to nie wiem czy po czy przed czy w czasie lifta
Pozdrawiam
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
- Mateusz_P11_144
- wiem o czym pisze
- Posty: 64
- Rejestracja: 2012-05-25, 22:18
- Lokalizacja: Opolskie
bombel, ja mam primke z listopada 2001 antene mam z przodu mam immo tzn kontrolke tego samochodu z kluczykiem migająca po wyjęciu kluczyka to mam werscje po lifcie liftu czy lift p11?
Bo sie zgubiłem jak napisałes że p11 miała de vacto 3 werscje( p11 i 2 liftingi )
Ja mam czujnik zapięcia pasów jako dodatkowy "kabelek" ale lampka mi nie swieci gdy nie zapne pasa ( na szczęście)
Bo sie zgubiłem jak napisałes że p11 miała de vacto 3 werscje( p11 i 2 liftingi )
Ja mam czujnik zapięcia pasów jako dodatkowy "kabelek" ale lampka mi nie swieci gdy nie zapne pasa ( na szczęście)
- deBestciak
- fanatyk nissana
- Posty: 358
- Rejestracja: 2010-11-01, 13:26
- Lokalizacja: Szczecin
Mateusz_P11_144 masz po lofcie liftu
W p11.144 są nawet dwa rodzaje silników SR20
Generalnie ta po lifcie liftu ma antenke z przodu, inną kierownicę i ciut inne zegary. Z tego co jeszcze zauważyłem to ma najczęściej listwy progowe i zderzakowe w kolorze nadwozia, inny przycisk od sterowania lusterkami i SR20 ma obrotek do 8000 obr (przed liftem liftu 9000)
Troche info tutaj: viewtopic.php?t=5871
W p11.144 są nawet dwa rodzaje silników SR20
Generalnie ta po lifcie liftu ma antenke z przodu, inną kierownicę i ciut inne zegary. Z tego co jeszcze zauważyłem to ma najczęściej listwy progowe i zderzakowe w kolorze nadwozia, inny przycisk od sterowania lusterkami i SR20 ma obrotek do 8000 obr (przed liftem liftu 9000)
Troche info tutaj: viewtopic.php?t=5871
Ja mam wypust z 12.2000, antenkę z przodu dachu, kontrolkę immo w zegarach i również brak kontrolki nie zapiętych pasów. Z tego co patrzyłem to nawet nie ma takowej uwzględnionej na tablicy wskazników.
Poza tym różnic miedzy liftem a liftem liftu jest od groma i to głownie nie zauważalnych na pierwszy rzut oka pierdół, lecz czasem irytujących.
Lista różnic w odp wątku
Poza tym różnic miedzy liftem a liftem liftu jest od groma i to głownie nie zauważalnych na pierwszy rzut oka pierdół, lecz czasem irytujących.
Lista różnic w odp wątku
Ostatnio zmieniony 2012-12-09, 22:32 przez elmer80, łącznie zmieniany 2 razy.
na razie 120KW/270Nm
- deBestciak
- fanatyk nissana
- Posty: 358
- Rejestracja: 2010-11-01, 13:26
- Lokalizacja: Szczecin
Witam,podepnę się pod temat ,mam primerkę p11 1,8 benz.z 2002 i mam kłopot z tą nie szczęsną kontrolką od immo jak przekręcę kluczyk na zapłon to ona się świeci i nie mogę odpalić auta.
[ Dodano: 2014-08-19, 19:58 ]
czy jest możliwość podmianki tej antenki z innej primerki i czy to będzie działać
[ Dodano: 2014-08-19, 22:49 ]
Nikt nie miał kłopotu z mimo podobno takie awaryjne
[ Dodano: 2014-08-19, 19:58 ]
czy jest możliwość podmianki tej antenki z innej primerki i czy to będzie działać
[ Dodano: 2014-08-19, 22:49 ]
Nikt nie miał kłopotu z mimo podobno takie awaryjne
Sprawdź kolego marek1zs wszystkie połączenia pierścienia wokół stacyjki który odczytuje sygnał z kluczyka i przesyła sygnał dalej do sterownika, sprawdź też drugi kluczyk (o ile go posiadasz). Ja wiem czy takie awaryjne? Ja żadko słyszę żeby komuś immo zaczęło szwankować.
P11 Turbo Diesel Intercooler <-- klik
Ale sprawdzałeś wszystkie połączenia od stacyjki do sterownika? Trzeba każde rozpiąć i psiknąć czymś do czyszczenia styków. Dawno temu Ci się to zaczęło dziać?
P11 Turbo Diesel Intercooler <-- klik