[P/WP11.144] Słabe światła mijania
Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol
Nalew to po montażu nie byłeś na regulacji świateł?
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Widzę temat nawet podklejony, czyli problem dość powszechny...
Podobnie jak większość z tego tematu mam problem z światłami mijania w P11.44 - nic nie widać.
Ze względu na obecność spryskiwaczy zdecyduję się chyba na zestaw HID.
Mam jednak pytania do osób które już dokonały takiej wymiany:
1. Czy żarnik pasuje w miejsce żarówki plug&play? Nie jest zbyt długi, nie ma problemu z zamknięciem całości od tyłu, nic nie trzeba rzeźbić w tych gumach lub gnieździe żarówki?
2. Czy są jakiekolwiek różnice w jakości wśród tych zestawów dostępnych na aukcjach? Wszystko wygląda raczej podobnie chińsko i tandetnie - brać co tańsze czy jest jednak coś "polecanego"? Jaka jest żywotność takich żarników w ogóle?
3. Sam reflektor jest chyba taki sama co w wersjach z seryjnym xenonem więc o soczewkę czy odbłyśnik raczej nie mam się co martwić w przypadku montażu zestawu HID?
Podobnie jak większość z tego tematu mam problem z światłami mijania w P11.44 - nic nie widać.
Ze względu na obecność spryskiwaczy zdecyduję się chyba na zestaw HID.
Mam jednak pytania do osób które już dokonały takiej wymiany:
1. Czy żarnik pasuje w miejsce żarówki plug&play? Nie jest zbyt długi, nie ma problemu z zamknięciem całości od tyłu, nic nie trzeba rzeźbić w tych gumach lub gnieździe żarówki?
2. Czy są jakiekolwiek różnice w jakości wśród tych zestawów dostępnych na aukcjach? Wszystko wygląda raczej podobnie chińsko i tandetnie - brać co tańsze czy jest jednak coś "polecanego"? Jaka jest żywotność takich żarników w ogóle?
3. Sam reflektor jest chyba taki sama co w wersjach z seryjnym xenonem więc o soczewkę czy odbłyśnik raczej nie mam się co martwić w przypadku montażu zestawu HID?
Siwek755, jak masz klasyczne żarówki, to ja bym nie zmieniał na palniki - pierwszy powód to nie masz autopoziomowania, a drugi to jak ktoś sobie popatrzy na klosz to zobaczy, że nie ma oznaczenia DR, czyli reflektor nie jest przystosowany do palników.
Dobry palnik kosztuje przynajmniej 160zł/szt.
Zregeneruj reflektory i załóż dobre żarówki.
Dobry palnik kosztuje przynajmniej 160zł/szt.
Zregeneruj reflektory i załóż dobre żarówki.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
[P/WP11.144] światła mijania bardzo słabe
Witam,
od dłuższego czasu zauważyłem że w mojej WP11,144 światła mijania są słabe.
Lampy wygladają ok, dodatkowo je polerowałem specjalną pastą 3m z filtrem UV.
Myśląc, że to wina żarówek wymieniłem je na nowe H7 Philips Vision +30%.
Niestety wymiana także nie pomogła...
elektryczna regulacja świateł nie działa - pytanie dlaczego?
Ustawiłem lampy ręcznie tym pokrętłem pod kostką elektrycznej regulacji, trochę pomogło, ale szału nie ma...
U znajomego który ma P11.144 soczewka jest koloru białego, ma fabryczny xenon, ale nie ma spryskiwaczy..
U mnie soczewka jest taka jakby fioletowa, mam spryskiwacze...
Czy kupiłem złe żarówki, czy kupić jakieś xenony na H7 i założyć żeby widzieć więcej niż 3-4m przed autem?
Myślę nad tym zestawem w barwie 6000K - http://allegro.pl/show_item.php?item=4947329734
Ktoś coś doradzi co zrobić z tym fantem?
Może mieliście podobny problem i jakoś go rozwiązaliście?
Proszę o pomoc
od dłuższego czasu zauważyłem że w mojej WP11,144 światła mijania są słabe.
Lampy wygladają ok, dodatkowo je polerowałem specjalną pastą 3m z filtrem UV.
Myśląc, że to wina żarówek wymieniłem je na nowe H7 Philips Vision +30%.
Niestety wymiana także nie pomogła...
elektryczna regulacja świateł nie działa - pytanie dlaczego?
Ustawiłem lampy ręcznie tym pokrętłem pod kostką elektrycznej regulacji, trochę pomogło, ale szału nie ma...
U znajomego który ma P11.144 soczewka jest koloru białego, ma fabryczny xenon, ale nie ma spryskiwaczy..
U mnie soczewka jest taka jakby fioletowa, mam spryskiwacze...
Czy kupiłem złe żarówki, czy kupić jakieś xenony na H7 i założyć żeby widzieć więcej niż 3-4m przed autem?
Myślę nad tym zestawem w barwie 6000K - http://allegro.pl/show_item.php?item=4947329734
Ktoś coś doradzi co zrobić z tym fantem?
Może mieliście podobny problem i jakoś go rozwiązaliście?
Proszę o pomoc
No to miał dzwon i ktoś założył zderzak bez spryskiwaczy.michal404 pisze:U znajomego który ma P11.144 soczewka jest koloru białego, ma fabryczny xenon, ale nie ma spryskiwaczy..
Ja miałem, ale max 4300K kupuj, bo te o większej mocy na niebiesko świecą i się ktoś przyczepi. Ja miałem spryski i nigdy nikt nie zwrócił nawet uwagi.michal404 pisze:Myślę nad tym zestawem w barwie 6000K - http://allegro.pl/show_item.php?item=4947329734
Generalnie lampy trzeba zregenerować, bo strasznie szybko się wypalają
nismo46, ja bym powiedział, że lepszą opcją byłaby regeneracja tych, które ma. Czy oryginał nie jest lepszy jakościowo od zamienników?
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
byłoby super. Zaraz napiszę na pw do SMERU
[ Dodano: 2015-04-07, 16:48 ]
bombel, wielkie dzięki za poradę przy doborze barwy xenonów.
Kupiłem porządne 5000K i efekt był bardzo dobry.
Dodatkowo papierem wodnym 2000 od zewnątrz zmatowiłem lampy, spolerowałem je pastą polerską farecla G3 i na koniec wypolerowałem pastą polerską 3M z filtrem UV.
Lampy wyglądają extra, lecz przydałoby się wyczyścić szkło od środka, bo ma takie jakby plamki błota (nie było gumowych zaślepek od reflektorów jak kupiłem auto).
czy ktośz Was czyścił lampy od wewnątrz lub na jakąś radę jak się do tego zabrać?
[ Dodano: 2015-04-07, 16:48 ]
bombel, wielkie dzięki za poradę przy doborze barwy xenonów.
Kupiłem porządne 5000K i efekt był bardzo dobry.
Dodatkowo papierem wodnym 2000 od zewnątrz zmatowiłem lampy, spolerowałem je pastą polerską farecla G3 i na koniec wypolerowałem pastą polerską 3M z filtrem UV.
Lampy wyglądają extra, lecz przydałoby się wyczyścić szkło od środka, bo ma takie jakby plamki błota (nie było gumowych zaślepek od reflektorów jak kupiłem auto).
czy ktośz Was czyścił lampy od wewnątrz lub na jakąś radę jak się do tego zabrać?
Witam.
Też okazało się u mnie, że mam słabe światła.
Wymieniłem żarówki i nic to nie zmieniło.
Zacząłem szukać informacji i znalazłem masę tu na forum ale...
Jest jedno wielkie masło maślane. Co jakiś czas te same pytania.
Moja propozycja napiszmy gdzie robią takie regeneracje i będzie po sprawie.
Wie, że są 5 opcji:
- zakup nowych zamienniki lub OE
- zakup używanych, może będzie lepiej nawet można kupić z GB
- Xsenon zestaw na Allegro już za 109zł
- mycie w płynie do optyki
- regeneracja.
Każdy sam zdecyduje na co go stać.
Ja powiem, że wymiana żarówek nic nie da, jest to najtańsza opcja ale nic nie wnosząca.
Już musiałem wymieniać łożysko na zwrotnicy mam zdjęcia i za jakiś czas wstawię foto-relcję ale teraz na 1 ogień światła zbliża się wyjazd nad Bałtyk a ja zawsze jade tam w nocy.
Dzięki za wskazówki co do świateł.
Też okazało się u mnie, że mam słabe światła.
Wymieniłem żarówki i nic to nie zmieniło.
Zacząłem szukać informacji i znalazłem masę tu na forum ale...
Jest jedno wielkie masło maślane. Co jakiś czas te same pytania.
Moja propozycja napiszmy gdzie robią takie regeneracje i będzie po sprawie.
Wie, że są 5 opcji:
- zakup nowych zamienniki lub OE
- zakup używanych, może będzie lepiej nawet można kupić z GB
- Xsenon zestaw na Allegro już za 109zł
- mycie w płynie do optyki
- regeneracja.
Każdy sam zdecyduje na co go stać.
Ja powiem, że wymiana żarówek nic nie da, jest to najtańsza opcja ale nic nie wnosząca.
Już musiałem wymieniać łożysko na zwrotnicy mam zdjęcia i za jakiś czas wstawię foto-relcję ale teraz na 1 ogień światła zbliża się wyjazd nad Bałtyk a ja zawsze jade tam w nocy.
Dzięki za wskazówki co do świateł.
dcc69, wystarczy wpisać w google "regeneracja reflektorów" bądź "regeneracja odbłyśników" i dodać Twoją miejscowość i będziesz miał namiary na firmy w swojej okolicy (unikasz przesyłek, etc.) Ewentualnie tu masz opisany cały proces regeneracji łącznie z namiarem i cenami: viewtopic.php?t=15063
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Mam fabryczne xenony ale strasznie słabo świecą a wręcz nędznie.
Lampy ustawiane w SKP na włączonym silniku.
Przy uruchomieniu lamp świecą nawet ok ale po chwili barwa światła się zmienia i światła świecą dużo krócej.
Wina zmieniającej się barwy światła leży po stronie palnika czy przetwornicy?
Wina słabnącego światła leży po stronie palnika czy przetwornicy?
A może to nie słabnie światło a układ samopoziomowania obniża soczewki co skutkuje świeceniem w asfalt?
Nie wiem jak działa układ samopoziomowania ale jak poruszałem przednim czujnikiem to nie zawsze wysokość świecenia wędrowała za dźwignią czujnika. Podobnie było w czujnikiem tylnym. Czujnik tylny chodził dużo lżej od przedniego, jakby przedni się zacierał. A może bo prawidłowego poziomowania soczewek musi być ruch dwóch czujników?
Jak sprawdzić czujniki samopoziomowania?
Lampy ustawiane w SKP na włączonym silniku.
Przy uruchomieniu lamp świecą nawet ok ale po chwili barwa światła się zmienia i światła świecą dużo krócej.
Wina zmieniającej się barwy światła leży po stronie palnika czy przetwornicy?
Wina słabnącego światła leży po stronie palnika czy przetwornicy?
A może to nie słabnie światło a układ samopoziomowania obniża soczewki co skutkuje świeceniem w asfalt?
Nie wiem jak działa układ samopoziomowania ale jak poruszałem przednim czujnikiem to nie zawsze wysokość świecenia wędrowała za dźwignią czujnika. Podobnie było w czujnikiem tylnym. Czujnik tylny chodził dużo lżej od przedniego, jakby przedni się zacierał. A może bo prawidłowego poziomowania soczewek musi być ruch dwóch czujników?
Jak sprawdzić czujniki samopoziomowania?