Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[P12/WP12] kluczyk - wymiana? naprawa?

Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol

rudeboyjanek
wiem o czym pisze
Posty: 82
Rejestracja: 2009-12-08, 23:54
Lokalizacja: Szczecin

[P12/WP12] kluczyk - wymiana? naprawa?

Post autor: rudeboyjanek » 2013-06-13, 15:17

Witam, moja żona wydrapała paznokciem gumkę osłaniającą przycisk kluczyka odpowiedzialny za otwieranie/odblokowywanie. Czy to się naprawia czy czeka mnie kupno w ASO, co, zakładam, jest niebotycznie drogie? Przycisk nie reaguje niemal wcale, muszę otwierać wkładając kluczyk do zamka.
Dzięki

Awatar użytkownika
grzeg255
doświadczony forumowicz
Posty: 239
Rejestracja: 2009-12-11, 17:10
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: grzeg255 » 2013-06-13, 15:27

Był: Sunny n14, Primera P11.144
Jest: Almera N16, Bravo II T-Jet Sport TdP 150km,
Giulietta 1,4TB

Awatar użytkownika
Toshiba
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2011-04-10, 18:43
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Toshiba » 2013-06-14, 07:39

jak nie reaguje to trzeba bedzie wymienić switche najlepiej komplet
kup http://allegro.pl/nissan-almera-primera ... 72447.html

albo sam przylutujesz albo dasz do elektronika, po wszystkiemu trzeba bedzie pewnie zaprogramowac. Wszystko jest opisane na forum.

w ASO sama ta część z przyciskami kosztuje 54 zł

NismoMan1
aktywny forumowicz
Posty: 165
Rejestracja: 2011-11-14, 15:26
Lokalizacja: Legnica

Post autor: NismoMan1 » 2013-06-24, 21:08

Mialem podobny problem. Co ciekawe oddalem do elektronika samochodowego i wstawil mi nowe switche i gumke za cene czesci z aledrogo.

Awatar użytkownika
Krissu
fanatyk nissana
Posty: 587
Rejestracja: 2009-12-09, 14:12
Lokalizacja: Zgierz/Łódź

Post autor: Krissu » 2014-04-06, 06:00

podepnę się tutaj, żeby nie śmiecić z nowym podobnym tematem, a mianowicie:

jakiś czas temu nie mogłem zamknąć auta (otworzyłem, pojechałem gdzie miałem pojechać i już nie mogłem zamknąć pilotem, kluczem poszło), myślę pewnie bateryjka padła, ale kluczyki poleżały troszkę w pomieszczeniu i pilocik zacząć reagować normalnie,
sytuacja powtórzyła się tydzień temu, ale znowu jak kluczo-pilot poleżał w domku to zaczął reagować normalnie, niestety wczoraj przestał reagować na naciskanie tych guziczków całkowicie, wymieniłem bateryjkę, podgiąłem styki i nic, zero, nul, martwy, zostaje mi otwarcie auta analogowo przez przekręcenie klucza w zamku, a drugi kluczyk działa normalnie
jakieś pomysły co się mogło spierdzielić? i co z tym zrobić?
była Primera P11 SLX 96' 1,6 16V 99KM
była Primera WP12 Visia 05' 1,8 16V 116KM
jest Duster IFL Black Shadow 17' 1,6 16V 114KM

ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”