[P10/WP10] Jak odłączyć immobilizer p10
Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol
[P10/WP10] Jak odłączyć immobilizer p10
Witam po wymianie baterii w pilocie mam problem z zakodowaniem żadne z podawanych na forum sposobów nie działają ...
Wpadłem na pomysł aby wyłączyć na stałe immobilizer jeżeli da sie to zrobić to czekam na jakieś rady.
Z góry dzięki.
( chodzi o nissana primiere p10 96 rok benzyna )
Wpadłem na pomysł aby wyłączyć na stałe immobilizer jeżeli da sie to zrobić to czekam na jakieś rady.
Z góry dzięki.
( chodzi o nissana primiere p10 96 rok benzyna )
Imo wyłączane jest poprzez naciśnięcie guzika w pilocie ...
Kluczyk jest bez elektorniki .
Pytanie poboczne : Gdzie znajde w moim nissanku sterownik silnika ?
Ew. pomocne będzie jeżeli ktoś sprzeda mi jakiś dobry pomysł na zakodowanie pilota do mojego auta.
Próbowałem 6x zapłon + wciśnięcie unlocka + wciśnięcie 3x locka
Ale z tego co czytałem to auto powinno mrugnąć awaryjkami na potwierdzenie przejścia w stan programowania u mnie nic nie mryga ... może ktoś zna jakiś inny sposób na ten model. Tak jak pisałem wyżej jest to nissan primiera p10 96 rok 1.6 benzyna pilot to Lucas 3TXA
Kluczyk jest bez elektorniki .
Pytanie poboczne : Gdzie znajde w moim nissanku sterownik silnika ?
Ew. pomocne będzie jeżeli ktoś sprzeda mi jakiś dobry pomysł na zakodowanie pilota do mojego auta.
Próbowałem 6x zapłon + wciśnięcie unlocka + wciśnięcie 3x locka
Ale z tego co czytałem to auto powinno mrugnąć awaryjkami na potwierdzenie przejścia w stan programowania u mnie nic nie mryga ... może ktoś zna jakiś inny sposób na ten model. Tak jak pisałem wyżej jest to nissan primiera p10 96 rok 1.6 benzyna pilot to Lucas 3TXA
-
- fanatyk nissana
- Posty: 723
- Rejestracja: 2011-11-17, 22:28
- Lokalizacja: Pabianice
Nie bede pisac nowego tematu, wiec zapytam tutaj.
posiadam do swojej primy pilot lucas 3txa i on juz ledwo zipie. to znaczy bylo juz w nim cos majstrowane i zeby zaskoczyl trzeba go sposobem brac. (bateria jest nowa). i boje sie ze pewnwgo dnia nie zadziala, a bez nacisniecia guzika nie odblokuje dostawy paliwa. (nie odpali) i tu moje pytanie czy moge dorobic taki pilot nowy? jest taka mozliwosc?
posiadam do swojej primy pilot lucas 3txa i on juz ledwo zipie. to znaczy bylo juz w nim cos majstrowane i zeby zaskoczyl trzeba go sposobem brac. (bateria jest nowa). i boje sie ze pewnwgo dnia nie zadziala, a bez nacisniecia guzika nie odblokuje dostawy paliwa. (nie odpali) i tu moje pytanie czy moge dorobic taki pilot nowy? jest taka mozliwosc?
Większość centralek uniwersalnych też jest teraz wyposażona w system odcinania pompy paliwa. Więc możesz kupić cały nowy zestaw i podmienić.
P11 Turbo Diesel Intercooler <-- klik
Coś się ruszyło w temacie
Jest opcja wywalenia tego 
Jest P10 w której padło immo z pilota. Jest druga P10 z działającym immo. Co nalezy przełożyć z jednej do drugiej żeby działało to immo z pilota



Jest P10 w której padło immo z pilota. Jest druga P10 z działającym immo. Co nalezy przełożyć z jednej do drugiej żeby działało to immo z pilota

W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily