Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[P/WP11.144] CD20T cięzki temat

Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol

lowprim
nowy na forum
Posty: 6
Rejestracja: 2013-10-10, 18:28
Lokalizacja: Poznań

[P/WP11.144] CD20T cięzki temat

Post autor: lowprim » 2014-01-01, 19:32

Witam wszystkich, z racji ze mam urlop postanowilem zajac sie Nysą i rozebralem 3/4 auta w drobny mak. Poprawilem luty na zegarach, porobilem pare pierdoł.
Glownie chodzilo o to ze nie za kazdym przekreceniem kluczyka zapala mi sie kontrolka swiec zarowych i CHECK. Pokrecilem pare razy i dzialalo. Odlaczylem sterownik przeczyscilem styki i wsadzony z powrotem po przekreceniu kluczyka, obie kontrolki sie juz w ogole nie zapalaja, a z spod maski slychac ciagle cykanie przekaznika E91 bodajze, tego od grzania swiec, przy prawym blotniki w pierwszym rzedzie drugi od prawej taki Niebieski.

co teraz? na razie nic nie wymyslilem? :-|

[ Dodano: 2014-01-02, 16:06 ]
przekaznik ktory cyka jest przekaznikiem od ECU. podalem dzisiaj do sterownika osobno zasilanie ze stacyjki i przekaznik sie uspokoil zaczal normalnie pracowac, mimo to kontrola od grzania swiec i check sie nie zapalily. gdzie dalej szukac? dodam ze sciagnalem service manuala do primery wszystko ladnie pieknie schamat sterownika zanalazlem chcialem dac plusa na 405 ale u mnie sa zupelnie inne oznaczenia ;/ ktos pomoze?
low & slow

Awatar użytkownika
Wiooreck
fanatyk nissana
Posty: 1468
Rejestracja: 2010-05-19, 23:24
Lokalizacja: Łódź/Przysucha

Post autor: Wiooreck » 2014-01-03, 13:03

Wiesz co, ciężko mi tu cokolwiek wymyślić, bo nie mam z elektroniką zbyt dużego doświadczenia... Ale sugerowałbym sprawdzić jeszcze raz wszystkie wtyczki, czy gdzieś czasem nie ułamał się lub nie wyszedł przewód. Może gdzieś jak poprawiałeś luty to się coś upaliło. Żarówki sprawdziłeś? Ja podczas wkładania licznika kiedyś wstrząsnąłem nim i ze 3 żarówki przestały świecić.

lowprim
nowy na forum
Posty: 6
Rejestracja: 2013-10-10, 18:28
Lokalizacja: Poznań

Post autor: lowprim » 2014-01-03, 14:25

problem rozwiązany. Okazało się że masą ECU jest jego tylne zapięcie które wchodzi w karoserie. A ja go badałem lężącego na dywaniku od pasażera ;/ ale już do tego doszedłem ;) :) dzieki ;)
low & slow

Awatar użytkownika
Wiooreck
fanatyk nissana
Posty: 1468
Rejestracja: 2010-05-19, 23:24
Lokalizacja: Łódź/Przysucha

Post autor: Wiooreck » 2014-01-03, 14:40

No spoko. Jak widać trzeba o wszystkim pamiętać ;p pozdrawiam.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”