Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

Xenon- jaki wybrać oraz czym się kierować

Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2012-08-13, 09:45

c4ash samo przetarcie odbłyśnika nic nie daje. Sam ostatnio regenerowałem sobie halogeny i powiem Ci, że świecą jak nówki. wcześniej w P10 regenerowałem komplet - cały przód reflektory główne i halogeny ze zderzaka - efekt genialny i w koncu normalnie można było jeździć w nocy.
Co do regeneracji to najpierw trzeba zdemontować odbłyśnik - rozebrać reflektor. Następnym etapem jest usunięcie starej warstwy odbłyśnika - papier ścierny 800 wodny. Po tym etapie następuje odtluszczenie powierzchni i w zależności od metody napylenie lub naniesienie warstwy odbłysnika - specjalnego lakieru. Później odbłyśnik wędruje do wygrzewania w zależności od lakieru do pieca o temp. 130-160st. Im lakier jest utwardzany w wyższej temperaturze tym lepiej, ale to też zależy od tego, z czego jest wykonany odbłyśnik plastik czy jakiś metal lub stop.

Co do tego gdzie szukać wtyczek to Ci napisze jak wrócę do domu bo teraz nie mam dostępu do service manuala.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

c4ash
nowy na forum
Posty: 5
Rejestracja: 2012-08-11, 19:07
Lokalizacja: KRK

Post autor: c4ash » 2012-08-15, 06:20

Dzieki za info, bede musial przemyslec sprawe z tym oswietleniem. Na poczatek zobacze, czy uda sie z tymi xenonami. Jak nie, to bede musial wziasc sie za te reflektory...
Na razie zbieram doświadczenia, później się zobaczy :)

ag19
nowy na forum
Posty: 2
Rejestracja: 2013-01-24, 19:22
Lokalizacja: Szczytno

Post autor: ag19 » 2013-01-27, 11:23

Witam serdecznie a co sądzicie o tych żarówkach http://xenonmarket.pl/search?search_que ... erway=desc

ktoś może je montował ja kupiłem i co jakiś czas mrugną i wczoraj jedna mi zgasła całkowicie po wyłączeniu i włączeniu już świeciła a może to wina przetwornic?

Awatar użytkownika
vincetti
fanatyk nissana
Posty: 516
Rejestracja: 2011-07-18, 22:38
Lokalizacja: Częstochowa/Londyn

Post autor: vincetti » 2013-01-28, 00:47

ag19 pisze:a może to wina przetwornic?

Raczej na pewno kończy się przetwornica lub masz jakiś drastyczny spadek napięcia w samochodzie.
Pomogłem? Kliknij POMÓGŁ. Dzięki :)
Obrazek

ag19
nowy na forum
Posty: 2
Rejestracja: 2013-01-24, 19:22
Lokalizacja: Szczytno

Post autor: ag19 » 2013-01-28, 13:12

vincetti pisze:
ag19 pisze:a może to wina przetwornic?

Raczej na pewno kończy się przetwornica lub masz jakiś drastyczny spadek napięcia w samochodzie.
A może wiesz czy przetwornice można naprawiać albo zregenerować ?
Spadek napięcia raczej nie bo elektryk sprawdzał i wszystko jest dobrze.
A czy przetwornicę można jakoś sprawdzić?

Awatar użytkownika
wod2u
fanatyk nissana
Posty: 824
Rejestracja: 2010-11-22, 14:00
Lokalizacja: Kraków

Post autor: wod2u » 2013-01-28, 13:29

vincetti pisze:
ag19 pisze:a może to wina przetwornic?
Raczej na pewno kończy się przetwornica lub masz jakiś drastyczny spadek napięcia w samochodzie.
Ja bym tak definitywnie nie pisał, że przetwornice są winne, może jednak żarniki do dupy?
U mnie stare żarniki mrugały lekko czasem, u kolegi w saabie gasły na jakiś czas, mi został jeden żarnik po wymianie bardziej sprawny to jak kolega go u siebie podmienił to przestało gasnąć...
Proponuję zamienic żarniki miejscami, jak nadal ta sama lampa będzie gasła to będziesz pewniejszy, że to przetwornice.
pozdr. Kamil

Smeti_sc
nowy na forum
Posty: 37
Rejestracja: 2013-02-14, 20:13
Lokalizacja: częstochowa

Post autor: Smeti_sc » 2013-02-14, 20:25

a ja się dołącze i spytam o założenie zestawu typu HID do moich lamp ,lampy mają soczewki i są spryskiwacze lamp tyle że zapomnijmy o samopoziomowaniu można zakładać czy będzie ryzyko dodam że mam drugie auto bmw i tam założyłem zenony niema soczewki zwykłe lampy i jedyne co robiłem przez 4 lata to raz wymieniłem przetwornice i raz żarniki problem miałem tylko przy przeglądzie bo musiałem wymieniać na standardowe HB4 9006 ale przynajmniej widziałem w nocy.

[ Dodano: 2013-02-14, 20:28 ]
ag19 pisze:Witam serdecznie a co sądzicie o tych żarówkach http://xenonmarket.pl/search?search_que ... erway=desc

ktoś może je montował ja kupiłem i co jakiś czas mrugną i wczoraj jedna mi zgasła całkowicie po wyłączeniu i włączeniu już świeciła a może to wina przetwornic?

jak miałem w buni chińskie zenony to zapalałem kilka minut gasł potem wyłaczenie lamp załaczenie i znów swieciły oba wina była żarnika a mruganie było bardzo delikatne prawda?

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2013-02-14, 20:31

Smeti_sc pisze:a ja się dołącze i spytam o założenie zestawu typu HID do moich lamp ,lampy mają soczewki i są spryskiwacze lamp tyle że zapomnijmy o samopoziomowaniu można zakładać czy będzie ryzyko
Mam tak i wygląda jak seria :)

P.S. JAko model wpisz P11.144 :)

Smeti_sc
nowy na forum
Posty: 37
Rejestracja: 2013-02-14, 20:13
Lokalizacja: częstochowa

Post autor: Smeti_sc » 2013-02-14, 20:42

bombel pisze:
Smeti_sc pisze:a ja się dołącze i spytam o założenie zestawu typu HID do moich lamp ,lampy mają soczewki i są spryskiwacze lamp tyle że zapomnijmy o samopoziomowaniu można zakładać czy będzie ryzyko
Mam tak i wygląda jak seria :)

P.S. JAko model wpisz P11.144 :)
i jest ok niema problemów przegląd policja? i droga w nocy wreszcie widoczna masz założone o jakiej temperaturze bo ja miałem 6000k ale zmieniłem na 5000k w bmce bo były jak dla mnie zbyt niebieskie i według mnie 5000 lepiej oświetlają

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2013-02-14, 21:02

Mam 5000 K. Różnica drastyczna. NAwet diagnosta na przeglądzie nie zajarzył, że to nie oryginał

Smeti_sc
nowy na forum
Posty: 37
Rejestracja: 2013-02-14, 20:13
Lokalizacja: częstochowa

Post autor: Smeti_sc » 2013-03-02, 18:53

no i zakupiłem Xenon 4300 przetwornice slim i mam problem ponieważ zaraz przed autem mam ogromną ilość światła a dalej już nie przy zwykłych żarówkach tego niebyło równo świeciło pozatym ucięcie światła przez soczewke jest normalnie w tej samej długości co przy zwykłych żarówkach

Awatar użytkownika
tmx
stały bywalec
Posty: 100
Rejestracja: 2011-01-29, 23:02
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: tmx » 2013-03-16, 14:10

Wiesz że jak będzie stłuczka i ten drugi domyśli się że masz drut-zenony i powie policji, że go oślepiłeś - to wina twoja lub przynajmniej współwinny jesteś?
sprzedam wałki p11 gt, półoś lewą używaną 395mm 32/32 zęby

Awatar użytkownika
nrb
nowy na forum
Posty: 6
Rejestracja: 2012-05-08, 13:47
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: nrb » 2013-03-18, 15:48

W P11.144 plus jest taki, że jak masz przetwornicę schowaną w fabrycznym miejscu to zdradzić może tylko naklejka - bo reszta nie do odróżnienia od oryginału bez rozbierania lampy. Trzeba kumatego żeby o tym wiedział.

No chyba że zauważą pokrętło od regulacji lamp, w ori ksenonie w tym miejscu jest zaślepka. Ale z drugiej strony zawsze można powiedzieć że w oryginale miałeś halogen ze spryskiwaczami a założyłeś sobie sam ori lampy ksenonowe i samopoziomowanie :-)

Awatar użytkownika
tmx
stały bywalec
Posty: 100
Rejestracja: 2011-01-29, 23:02
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: tmx » 2013-03-18, 23:28

Zdradzić cie może moc strumienia swiatła -b,. często bez problemu można poznać jakie auto ma zenony. A nawet jak jesteś niepewny czy takie są, a światło wydało ci się za mocne - strzelasz i jak są to ten z zenonami zostaje sprawcą.
sprzedam wałki p11 gt, półoś lewą używaną 395mm 32/32 zęby

Awatar użytkownika
voyo
wiem o czym pisze
Posty: 67
Rejestracja: 2011-03-15, 08:46
Lokalizacja: Lublin/Chełm

Post autor: voyo » 2015-10-06, 10:34

Chciałbym przestrzec przed żarówkami ksenonowymi z Juli, ichnia marka Hamron.
Połasiłem się na D2S za niecałe 40zł, pomyślałem że skoro mam brać podrabianego Philipsa za 100zł to wezmę oficjalnego chinola ale z gwarancją.
Niestety srodze zawiodłem się jakością. Na wypróbowanie wziąłem jedną na szczęście. Podziałała mi dobę...i wybuchła w kloszu. Dobrze, że nic mi nie uszkodziła. Oddali mi kasę za nią ale niesmak pozostał.
Tak to gówno wygląda:

foto1

foto2
P11.144 Hatchback 2.0 16V (SR20DE) [PB/LPG] kolektor 4-2-1, mod rozrządu, zapłonu i egr

ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”