Xenon- jaki wybrać oraz czym się kierować
Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol
c4ash samo przetarcie odbłyśnika nic nie daje. Sam ostatnio regenerowałem sobie halogeny i powiem Ci, że świecą jak nówki. wcześniej w P10 regenerowałem komplet - cały przód reflektory główne i halogeny ze zderzaka - efekt genialny i w koncu normalnie można było jeździć w nocy.
Co do regeneracji to najpierw trzeba zdemontować odbłyśnik - rozebrać reflektor. Następnym etapem jest usunięcie starej warstwy odbłyśnika - papier ścierny 800 wodny. Po tym etapie następuje odtluszczenie powierzchni i w zależności od metody napylenie lub naniesienie warstwy odbłysnika - specjalnego lakieru. Później odbłyśnik wędruje do wygrzewania w zależności od lakieru do pieca o temp. 130-160st. Im lakier jest utwardzany w wyższej temperaturze tym lepiej, ale to też zależy od tego, z czego jest wykonany odbłyśnik plastik czy jakiś metal lub stop.
Co do tego gdzie szukać wtyczek to Ci napisze jak wrócę do domu bo teraz nie mam dostępu do service manuala.
Co do regeneracji to najpierw trzeba zdemontować odbłyśnik - rozebrać reflektor. Następnym etapem jest usunięcie starej warstwy odbłyśnika - papier ścierny 800 wodny. Po tym etapie następuje odtluszczenie powierzchni i w zależności od metody napylenie lub naniesienie warstwy odbłysnika - specjalnego lakieru. Później odbłyśnik wędruje do wygrzewania w zależności od lakieru do pieca o temp. 130-160st. Im lakier jest utwardzany w wyższej temperaturze tym lepiej, ale to też zależy od tego, z czego jest wykonany odbłyśnik plastik czy jakiś metal lub stop.
Co do tego gdzie szukać wtyczek to Ci napisze jak wrócę do domu bo teraz nie mam dostępu do service manuala.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Witam serdecznie a co sądzicie o tych żarówkach http://xenonmarket.pl/search?search_que ... erway=desc
ktoś może je montował ja kupiłem i co jakiś czas mrugną i wczoraj jedna mi zgasła całkowicie po wyłączeniu i włączeniu już świeciła a może to wina przetwornic?
ktoś może je montował ja kupiłem i co jakiś czas mrugną i wczoraj jedna mi zgasła całkowicie po wyłączeniu i włączeniu już świeciła a może to wina przetwornic?
A może wiesz czy przetwornice można naprawiać albo zregenerować ?vincetti pisze:ag19 pisze:a może to wina przetwornic?
Raczej na pewno kończy się przetwornica lub masz jakiś drastyczny spadek napięcia w samochodzie.
Spadek napięcia raczej nie bo elektryk sprawdzał i wszystko jest dobrze.
A czy przetwornicę można jakoś sprawdzić?
Ja bym tak definitywnie nie pisał, że przetwornice są winne, może jednak żarniki do dupy?vincetti pisze:Raczej na pewno kończy się przetwornica lub masz jakiś drastyczny spadek napięcia w samochodzie.ag19 pisze:a może to wina przetwornic?
U mnie stare żarniki mrugały lekko czasem, u kolegi w saabie gasły na jakiś czas, mi został jeden żarnik po wymianie bardziej sprawny to jak kolega go u siebie podmienił to przestało gasnąć...
Proponuję zamienic żarniki miejscami, jak nadal ta sama lampa będzie gasła to będziesz pewniejszy, że to przetwornice.
pozdr. Kamil
a ja się dołącze i spytam o założenie zestawu typu HID do moich lamp ,lampy mają soczewki i są spryskiwacze lamp tyle że zapomnijmy o samopoziomowaniu można zakładać czy będzie ryzyko dodam że mam drugie auto bmw i tam założyłem zenony niema soczewki zwykłe lampy i jedyne co robiłem przez 4 lata to raz wymieniłem przetwornice i raz żarniki problem miałem tylko przy przeglądzie bo musiałem wymieniać na standardowe HB4 9006 ale przynajmniej widziałem w nocy.
[ Dodano: 2013-02-14, 20:28 ]
jak miałem w buni chińskie zenony to zapalałem kilka minut gasł potem wyłaczenie lamp załaczenie i znów swieciły oba wina była żarnika a mruganie było bardzo delikatne prawda?
[ Dodano: 2013-02-14, 20:28 ]
ag19 pisze:Witam serdecznie a co sądzicie o tych żarówkach http://xenonmarket.pl/search?search_que ... erway=desc
ktoś może je montował ja kupiłem i co jakiś czas mrugną i wczoraj jedna mi zgasła całkowicie po wyłączeniu i włączeniu już świeciła a może to wina przetwornic?
jak miałem w buni chińskie zenony to zapalałem kilka minut gasł potem wyłaczenie lamp załaczenie i znów swieciły oba wina była żarnika a mruganie było bardzo delikatne prawda?
i jest ok niema problemów przegląd policja? i droga w nocy wreszcie widoczna masz założone o jakiej temperaturze bo ja miałem 6000k ale zmieniłem na 5000k w bmce bo były jak dla mnie zbyt niebieskie i według mnie 5000 lepiej oświetlająbombel pisze:Mam tak i wygląda jak seriaSmeti_sc pisze:a ja się dołącze i spytam o założenie zestawu typu HID do moich lamp ,lampy mają soczewki i są spryskiwacze lamp tyle że zapomnijmy o samopoziomowaniu można zakładać czy będzie ryzyko
P.S. JAko model wpisz P11.144
W P11.144 plus jest taki, że jak masz przetwornicę schowaną w fabrycznym miejscu to zdradzić może tylko naklejka - bo reszta nie do odróżnienia od oryginału bez rozbierania lampy. Trzeba kumatego żeby o tym wiedział.
No chyba że zauważą pokrętło od regulacji lamp, w ori ksenonie w tym miejscu jest zaślepka. Ale z drugiej strony zawsze można powiedzieć że w oryginale miałeś halogen ze spryskiwaczami a założyłeś sobie sam ori lampy ksenonowe i samopoziomowanie
No chyba że zauważą pokrętło od regulacji lamp, w ori ksenonie w tym miejscu jest zaślepka. Ale z drugiej strony zawsze można powiedzieć że w oryginale miałeś halogen ze spryskiwaczami a założyłeś sobie sam ori lampy ksenonowe i samopoziomowanie
Chciałbym przestrzec przed żarówkami ksenonowymi z Juli, ichnia marka Hamron.
Połasiłem się na D2S za niecałe 40zł, pomyślałem że skoro mam brać podrabianego Philipsa za 100zł to wezmę oficjalnego chinola ale z gwarancją.
Niestety srodze zawiodłem się jakością. Na wypróbowanie wziąłem jedną na szczęście. Podziałała mi dobę...i wybuchła w kloszu. Dobrze, że nic mi nie uszkodziła. Oddali mi kasę za nią ale niesmak pozostał.
Tak to gówno wygląda:
foto1
foto2
Połasiłem się na D2S za niecałe 40zł, pomyślałem że skoro mam brać podrabianego Philipsa za 100zł to wezmę oficjalnego chinola ale z gwarancją.
Niestety srodze zawiodłem się jakością. Na wypróbowanie wziąłem jedną na szczęście. Podziałała mi dobę...i wybuchła w kloszu. Dobrze, że nic mi nie uszkodziła. Oddali mi kasę za nią ale niesmak pozostał.
Tak to gówno wygląda:
foto1
foto2
P11.144 Hatchback 2.0 16V (SR20DE) [PB/LPG] kolektor 4-2-1, mod rozrządu, zapłonu i egr