Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[P10/WP10] Rozrusznik kręci bez kluczyków...

Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol

Awatar użytkownika
Morphinus8
stały bywalec
Posty: 92
Rejestracja: 2012-01-02, 22:38
Lokalizacja: ŁÓDŹ

[P10/WP10] Rozrusznik kręci bez kluczyków...

Post autor: Morphinus8 » 2013-01-21, 13:59

Witajcie.

Dziś rano standardowo chciałem odpalić auto, by jechać do pracy.

1, 2, 3 ??? Nigdy tyle razy nie musiałem kręcić, ale mniejsza z tym. Za czwartym razem, gdy nie odpalił wyciągnąłem kluczyki ze stacyjki i tu MAGIA ... rozrusznik chodzi dalej.
By przestał konieczne było odłączenie klemy.


Czy znacie takie przypadki? Co mam zrobić? Który to przekaźnik jest od rozrusznika?

Musiałem aku zabrać do ładowania bo padł przez to kręcenie.
Prędkość nie zabija !! !! !!
Zabija zbytnia pewność siebie !! !! !!

Ku przestrodze: http://www.youtube.com/watch?v=7sJg9PuXMRk&NR=1

Awatar użytkownika
scubzik
fanatyk nissana
Posty: 3435
Rejestracja: 2009-12-09, 22:56
Lokalizacja: TrzyKorony

Post autor: scubzik » 2013-01-21, 14:41

Morphinus8, zerknij najpierw na stacyjkę .. najprostsza sprawa może być .. czyli styki w stacyjce zwarły się na amen ..
Uważaj blabla na ZUOOOOOOOO
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2013-01-21, 14:51

Ale kręci bez obciążenia :?: Pewnie padł automat jeśli tak. Miałem taki przypadek parę razy i robiłem to w następujący sposób :-P Przy plusie aku masz dwa kable jeden taki gruby główny drugi biały o mniejszym przekroju. Biały odłączasz wsiadasz do auta przekrecasz,kluczyki tak jakbyś odpalał żeby sobie tak "cykneło" po czym podłączasz biały do plus i dalej modły żeby było ok :D
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
Morphinus8
stały bywalec
Posty: 92
Rejestracja: 2012-01-02, 22:38
Lokalizacja: ŁÓDŹ

Post autor: Morphinus8 » 2013-01-21, 14:57

Przy (+) na aku oprócz tego czarnego grubego mam wtyczkę ale nawet po odłączeniu jej i podłączeniu klemy (-) dalej to samo. Teraz doszło do tego, że po podłączeniu aku słychać świst rozrusznika, ale bendix nie wyrzuca. Może to dlatego, że padł któryś przekaźnik i zwiera na stałe. Tylko pytanie który to jest od rozrusznika?
Prędkość nie zabija !! !! !!
Zabija zbytnia pewność siebie !! !! !!

Ku przestrodze: http://www.youtube.com/watch?v=7sJg9PuXMRk&NR=1

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2013-01-21, 15:03

Albo ten gruby odłączasz nie pamiętam już dokładnie ale jakiś myk był....
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
Morphinus8
stały bywalec
Posty: 92
Rejestracja: 2012-01-02, 22:38
Lokalizacja: ŁÓDŹ

Post autor: Morphinus8 » 2013-01-21, 19:40

Przed chwilą zrobiłem tak jak pisałeś, ale usłyszałem tylko puknięcie wyrzucanego bendixa przy zapinaniu klem i nic więcej. Żadnego objawów podłączenia aku. Nawet zegarek się nie zaświecił. Próbowałem też na innym ale dalej martwo.....

Jednym słowem - auto martwe...

HELP
Prędkość nie zabija !! !! !!
Zabija zbytnia pewność siebie !! !! !!

Ku przestrodze: http://www.youtube.com/watch?v=7sJg9PuXMRk&NR=1

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2013-01-21, 19:43

Przekazniki w kabinie przy bezpiecznikach zobacz ;)
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
Morphinus8
stały bywalec
Posty: 92
Rejestracja: 2012-01-02, 22:38
Lokalizacja: ŁÓDŹ

Post autor: Morphinus8 » 2013-01-21, 20:00

Tylko czy to możliwe, żeby był jeden, który zabezpiecza całe auto i odcinał zasilanie wszędzie?
Prędkość nie zabija !! !! !!
Zabija zbytnia pewność siebie !! !! !!

Ku przestrodze: http://www.youtube.com/watch?v=7sJg9PuXMRk&NR=1

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2013-01-21, 20:06

albo przy lewym słupku jak masz główną wiązkę taka wtyczke dużą z mnóstwem kabli miałem taki przypadek też brak zasilania a akt był i jak to wtyke docisnalem to wszystko wróciło do normy :D
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
Morphinus8
stały bywalec
Posty: 92
Rejestracja: 2012-01-02, 22:38
Lokalizacja: ŁÓDŹ

Post autor: Morphinus8 » 2013-01-21, 20:16

Ok. Chwilowo i tak jestem bezradny, bo ciemno już. Jutro będę walczył dalej.

Na chwilę obecną skłaniam się ku szrotowi ale jednak żal trochę.
Prędkość nie zabija !! !! !!
Zabija zbytnia pewność siebie !! !! !!

Ku przestrodze: http://www.youtube.com/watch?v=7sJg9PuXMRk&NR=1

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2013-01-21, 20:24

Morphinus8, wybij to sobie z głowy :-P może sprzedać chcesz??:D
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
Morphinus8
stały bywalec
Posty: 92
Rejestracja: 2012-01-02, 22:38
Lokalizacja: ŁÓDŹ

Post autor: Morphinus8 » 2013-01-21, 20:30

Sprzedać to można tylko alarm z niego i to za 20 zł

Stan techniczny w skali 0-10 to -10 :-P poza silnikiem, który jest jeszcze względnie dobry.

A tak na poważnie to w planach miałem wymianę progów i spawanie podłużnicy oraz naprawę zawieszenia, ale jeśli nie uda mi się zrobić obecnej awarii to na części, albo żyletki pójdzie.

Gdyby ktoś pomógł to by się coś pokombinowało. Niestety ...
Prędkość nie zabija !! !! !!
Zabija zbytnia pewność siebie !! !! !!

Ku przestrodze: http://www.youtube.com/watch?v=7sJg9PuXMRk&NR=1

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2013-01-21, 20:37

to może alarm odcina :?:
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
Wieshaq
fanatyk nissana
Posty: 1725
Rejestracja: 2009-12-06, 18:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wieshaq » 2013-01-21, 20:38

Jutro na spokojnie sprawdź wszystkie bezpieczniki zwłaszcza te pod maską tam jest kilka dużych bezpieczników które zabezpieczają całą instalacje samochodu zwłaszcza zapłon.
Była Y10 2.0D
Była W10 1.6
Była P11 2.0TD
Była K11 1.0 Jive
Było jakieś kombi, i kolejne kombi.
Teraz jest Smok chociaż z fabryki wyjechał jako Subaru Forester ;-)

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2013-01-21, 20:40

Chyba że chcesz to mam komplet na swapa sr20de :D
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
homik123456
fanatyk nissana
Posty: 1283
Rejestracja: 2009-12-21, 20:18
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: homik123456 » 2013-01-21, 20:47

vixo, no ale Morphinus8 ma raczej problem z elektryką a nie konkretnie z silnikiem raczej. A Ty swapa mu proponujesz :-)
Obrazek

Awatar użytkownika
Morphinus8
stały bywalec
Posty: 92
Rejestracja: 2012-01-02, 22:38
Lokalizacja: ŁÓDŹ

Post autor: Morphinus8 » 2013-01-21, 20:51

1. silnik to 1,6 gaźnik na lpg więc do swapa to dużo kombinacji.
2. alarm nie odcina bo podłączając go nie zakładałem odcięcia.

Jutro będę sprawdzał wszystko i zobaczymy.
Prędkość nie zabija !! !! !!
Zabija zbytnia pewność siebie !! !! !!

Ku przestrodze: http://www.youtube.com/watch?v=7sJg9PuXMRk&NR=1

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2013-01-21, 20:53

swap jest razem z elektryka więc już nie będzie problemu :-P ale na spokojnie wszystko trzeba sprawdzić bo znając życie to jakąś pierdoła :D
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
Morphinus8
stały bywalec
Posty: 92
Rejestracja: 2012-01-02, 22:38
Lokalizacja: ŁÓDŹ

Post autor: Morphinus8 » 2013-01-21, 21:27

Swap chwilowo nie wchodzi w grę, bo do próchna 2,0 nie bardzo wkładać.

Jutro posprawdzam wszystkie bezpieczniki i przekaźniki.


Co do problemu z tematu:

Szwagier polecił sprawdzić przewody na rozruszniku, bo podobno jak się zewrą to rozrusznik będzie chodził samowolnie.

[ Dodano: 2013-01-22, 18:59 ]
Problem rozwiązany, a właściwie to sam się rozwiązał. po sprawdzeniu wszystkich bezpieczników pojawiło się zasilanie, ale dalej rozrusznik sam kręcił. Sprawdziłem wszystkie przekaźniki, czy któryś nie jest zwarty na stałe. Po sprawdzeniu (wszystkie były ok) okazało się, że problem nie istnieje.
Prędkość nie zabija !! !! !!
Zabija zbytnia pewność siebie !! !! !!

Ku przestrodze: http://www.youtube.com/watch?v=7sJg9PuXMRk&NR=1

ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”