Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[P/WP11.144] Schemat włącznika awaryjnych

Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol

Pusio
nowy na forum
Posty: 2
Rejestracja: 2011-11-17, 23:16
Lokalizacja: Piła

[P/WP11.144] Schemat włącznika awaryjnych

Post autor: Pusio » 2011-11-17, 23:41

Witam serdecznie, czy ktoś byłby tak miły i wrzucił zdjęcie kolejności kabelków wchodzących do włacznika awaryjnych? Może być też lista kolorów po kolei zamiast zdjęcia. Wymieniałem fabryczne radio na standardowe. No i musiałem wymienić ten włącznik na taki od P11. Na chybił trafił zrobiłem tak, że awaryjne działają tylko, gdy wyłączę światła mijania :) Z góry bardzo dziękuję i pozdrawiam. P

bsk
nowy na forum
Posty: 5
Rejestracja: 2012-07-18, 16:25
Lokalizacja: koluszki

Post autor: bsk » 2012-12-03, 13:21

Również potrzebuje schematu ewentualnie zdjęcia kostki(jakie przewody i w jakim miejscu), gdyż przy zmianie radia rozleciała mi się kostka, kable wyleciały i teraz nie wiem jak złożyć aby było dobrze. Z góry dziękuje za pomoc :-)

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2012-12-03, 13:39

http://chomikuj.pl/bmbl80/P11-144 - cały manual do p11.144

Awaryjne: el.pdf od str 117

bsk
nowy na forum
Posty: 5
Rejestracja: 2012-07-18, 16:25
Lokalizacja: koluszki

Post autor: bsk » 2012-12-04, 19:33

Dzięki, już podłączone.

Awatar użytkownika
Toshiba
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2011-04-10, 18:43
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Toshiba » 2013-11-28, 11:16

bsk, mógłbyś zrobić zdjęcie jak to wygląda. Przycisk awaryjnych dobrałeś z p11, p10 ?

Awatar użytkownika
Sajmooon
fanatyk nissana
Posty: 2623
Rejestracja: 2009-12-09, 07:23
Lokalizacja: Gdynia, Rotmanka

Post autor: Sajmooon » 2013-11-29, 08:54

Toshiba, Do P11.144 przy przejściu z radia fabrycznego (2din) na 1 din z ramką to w miejsce awaryjnych na zasadzie P&P pasuje tylko wyłącznik od P11 od P10 jest mniejszy i już nie siedzi tak jak powinien :D na All... można za 10-20zł wyhaczyć ;)
Była Padlina:
Sajmooon'owa "Padlina"
Była Gruzz Operacyjna:
Sentra B15 Gruzz in da Haułs :D
Nissan jeszcze będzie... coming soon [2022]

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2013-11-29, 09:52

Mam przycisk z p10 w razie potrzeby :D
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2013-11-29, 19:04

Z p10 nie wchodzi. Musi byc z P11

ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”