[P/WP11.144] immobiliser a rozłączenie akumulatora
Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol
[P/WP11.144] immobiliser a rozłączenie akumulatora
Witam i mam pytanie czy spotkał się ktoś z sytuacją kiedy po rozłączeniu akumulatora na dłuższy czas pojawił się problem z uruchomieniem silnika? Słyszałem że to ten system NATS robi takie numery. Jak to się ma do rzeczywistości????
gibcio, ta... zdarza się .. wprawdzie sam nie mam tego ustrojstwa .. bo chyba w Sunnych nie było .. ale jest wielu delikwentów, którym padało immo min. po odłączeniu aku .,. Naprawa raczej średnio opłacalna .. pozostaje wymiana centralki i programowanie .. albo "emulator" ..dostępny na all...pl albo w sklepach internetowych ..
np.
http://www.autotronika.pl/katalog/emula ... .html?pa=2
np.
http://www.autotronika.pl/katalog/emula ... .html?pa=2
Uważaj blabla na ZUOOOOOOOO
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
obawiam się że w instalację samochodu i ciężko by bylo kombinować z ewentualnym wycinaniem go. Japonce od początku starali się dobrze zabezpieczać auta wiec nawet ja, z kilkuletnią praktyką, bal bym się ingerować otwarcie w te zabezpieczenia nie posiadając sprzętu. Całość immo Raczej napewno masz w kompie.
Pomogłem? Kliknij POMÓGŁ. Dzięki 



Muszę zrobić mały remont silnika i jak starczy kasy przeżuciłbym parę gratów od p11 wałki dolot komp aby nie gmatwać się z elektryką ale czytałem gdzieś na forum że jak zostawie swoją wiązkę to będę musiał poprzekładać piny od pompy paliwa i bodajże zapłonu mam nadzieję że immo nie zablokuje bo nie mam zamiaru wybebeszać całej wiązki z samochodu a nie wiesz przypadkiem czy tą wiązke z silnika da sie przełożyć bo mogę mieć inne wtyczki na wtryski przy swojej p10?