Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[P10/WP10] czy to przekaźniki?

Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol

Awatar użytkownika
saw
fanatyk nissana
Posty: 322
Rejestracja: 2009-12-09, 16:40
Lokalizacja: warszawa - ursus

[P10/WP10] czy to przekaźniki?

Post autor: saw » 2010-11-30, 19:59

witam
od rana mam jakies dzwne problemy z samochodem, wczoraj stal pod firma i mega go przewiało moze to tego powod... ale od poczatku:

wczoraj ładnie palil na benzynie jak przełańczalem na gaz potrafił gubic obroty pare razy gasł ale ogolnie jak juz zlapał rytm jechal dalej ( podejrzewałem beznadziejny gaz na stacji wczesniej nie mialem takich problemow...

1) rano odpalił normalnie na benzynie po jakims 1km zaswiecił sie sprawdz silnik i problemy z paleniem na benzynie... na luznie chodził normalnie a jak wrzucałem D to obroty spadały i gasł

2) pod firma zauwazyłem ze ciagle chodzi załaczony wentylator chłodnicy (cheak dalej sie swieci), zgasiłem po pewnym czasie ide go odpalic ledwo zakreciłem a juz wentylatory chodza....

3) podczas kolejnej proby zapalenia nawet nie chciał zagadac na benzynie, albo sie zjebal przekaznik przy okazji gdyz zwiesiło mi rozrusznik wyciagam kluczyk a pod maska słysze od strony skrzyni biegow odglos podobny do wiertarki (ciagły bez znaczenia czy kluczyk jest w stacyjce czy nie ma, w koncu odłaczyłem akumulator, po podlaczeniu klemy dalej odglos wiertarki pod maska ....

ma ktos pomysl jak sie za to zabrac??
jest troche zimno i nie chce chodzic przez pola pelne sniegu 4km z buta
byla P10 2.0 automat
tym razem Astra G OPC

viewtopic.php?t=16912

Awatar użytkownika
Michalllo
fanatyk nissana
Posty: 2156
Rejestracja: 2009-12-09, 00:24
Lokalizacja: Płock

Post autor: Michalllo » 2010-11-30, 20:17

Tak naprędce to przychodzi mi ze zamarzł Ci włącznik przy rozruszniku i to powoduje ze ciągle chodzi a poza tym to pewnie czujnik temperatury płynu dal Ci ciała i to powoduje problemy z praca silnika i z wentylatorami. Czasem może być tak ze po prostu coś przestało łączyć ( jest zimno metal się kurczy) spryskaj wszystkie złączki sprayem do kontaktów może pomorze :)
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM :)

Awatar użytkownika
saw
fanatyk nissana
Posty: 322
Rejestracja: 2009-12-09, 16:40
Lokalizacja: warszawa - ursus

Post autor: saw » 2010-11-30, 20:22

gdzie go szukac ?

temp miał w normie bo sprawdzałem płyn tez był ...
byla P10 2.0 automat
tym razem Astra G OPC

viewtopic.php?t=16912

Awatar użytkownika
LISIDŁO
fanatyk nissana
Posty: 282
Rejestracja: 2009-12-10, 15:54
Lokalizacja: Poznań/Promnice

Post autor: LISIDŁO » 2010-12-14, 17:56

w niskich temperaturach zawsze odpalaj na benzynie, dopiero jak silnik troche popracuje przełącz na gaz
gaz do niczego na stacji też możliwe
możesz też mieć do wyregulowania gaz
Tanie części do aut - dzwoń nr 600 584 326 hasło Nissan - Wielkopolska

Awatar użytkownika
fago2002
stały bywalec
Posty: 108
Rejestracja: 2009-12-25, 11:41
Lokalizacja: Płock

Post autor: fago2002 » 2011-03-19, 15:03

moglo byc tez , ze zamarl ci parownik i wtedy : parownik podczas zapalania na benzynie podaje dodatkowo gaz... samochod dusi sie i gasnie , bo nie moze przepalic jednego i drugiego razem...N a twoim miejscu zakrecilbym zawor na butli i sprobowal odpalic na benzynie, jezeli nie to sprobuj odwrotnie , czyli odpalic na gazie...Przelaczasz na gaz , polewasz parownik woda goraca , tak ze dwa czajrniki wylac wrzatku i sprobujesz krecic na gazie, jezeli nie odpala, i na tym i na tym , ja stawialbym na sonde lambda, bo pali ci sie check, a sonda reguluje dawke paliwa w silniku, wiec jest odpowiedzialna za prace na beznynie, jezeli jest zepsuta tez moze dawac za duzo albo paliwa albo powietrza, sprawdz sonde czy nie masz czegos urwanego w primerze masz albo 3 albo 4 kable od sondy wychodzacej pod spodem od kolektora,looknij to :)
Drifting Nissanem Silvia s14 350HP

Awatar użytkownika
saw
fanatyk nissana
Posty: 322
Rejestracja: 2009-12-09, 16:40
Lokalizacja: warszawa - ursus

Post autor: saw » 2011-05-15, 22:19

a nie ladnie nie zagladac do własnych tematow :
te objawy co pisałem sprwadzaja sie do tego ze były wstepem zalania komputera, chwilowo przeszło jak postal w cieple niestety pozniej padł całkowicie. mozna zamknac i usunac
byla P10 2.0 automat
tym razem Astra G OPC

viewtopic.php?t=16912

ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”