Strona 1 z 1
[P11/WP11] Przekładka przodu
: 2014-09-05, 19:47
autor: Crido
Witam. Posiadam Primerę P11 przed liftem i niestety miałem ostatnio stłuczkę, a dokładniej zagapiłem się, co skończyło się na wjechaniu w Audi. Na szczęście nic się nie stało, podłużnice całe, ława nie przesunięta, aczkolwiek trzeba zrobić pas przedni. Szukałem Primery z rozbitym tyłem, aby móc sobie przełożyć przód, bo kupując po jednej części wychodzi drożej, niż rozbitek. Niestety w mojej okolicy nie ma przedlifta z rozbitym tyłem, a tym bardziej w tym samym kolorze. Po dłużysz poszukiwaniach naszła mnie myśl, aby wstawić przód od polifta (p11.144), jednak tutaj rodzi się pytanie, czy wszystko by pasowało. Jest w mojej okolicy polift w tym samym kolorze, cały przód, tył rozbity, więc pomyślałem, że jeśli wszystko by pasowało, to za te 1200zł bym go ściągnął do siebie. Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi.
: 2014-09-05, 20:23
autor: Arias
Potrzebujesz: błotniki, maskę, pas przedni, zderzak i lampy
: 2014-09-05, 21:08
autor: Crido
Nie chodzi mi o to, czego potrzebuję, a czego nie, tylko czy taka konwersja jest możliwa bez przeróbek. Czytaj ze zrozumieniem

: 2014-09-05, 21:16
autor: Arias
To Ci napisałem, co potrzebujesz żeby było PnP
: 2014-09-05, 21:43
autor: Crido
Chyba dalej nie rozumiesz... Wiem czego potrzebuję, praktycznie mogę mieć całego polifta z uszkodzonym tyłem. Chodzi mi tylko, czy wszystko pasuje bez przeróbek, na przykład czy błotniki mają w tym samym miejscu otwory na śruby (to tylko przykład, w tym wypadku nie mam wątpliwości)
: 2014-09-05, 22:15
autor: marlos90
jak przełożysz pas przedni który będziesz musiał przyspawać to reszta będzie P&P
: 2014-09-06, 09:13
autor: Wiooreck
Crido, nie masz się co burzyć, bo Arias dobrze pisał, co Ci jest potrzebne, żeby kompletnie przełożyć przód. Błotniki w polifcie są inne, ze względu na inne światła. Również to tyczy się maski. Zderzak również jest inaczej wyprofilowany. A to, że będziesz miał całego polifta, to lepiej, bo wszystko będziesz miał w jednym miejscu dostępne. marlos90 wyjaśnił Ci dokładnie z czym trzeba powalczyć, aby reszta była P&P.
Roboty trochę jest, z tym, że trzeba wziąć pod uwagę też fakt świateł. Jeśli tam są ksenony, to pewnie trzeba będzie rzeźbić wiązkę od świateł. Ze zwykłymi światłami też będziesz musiał posiedzieć, ale nie aż tyle, bo w p11 są wszędzie H1 żarówki, a w polifcie przy soczewkach chyba H7 (inna wtyczka?). Musisz wziąć pod uwagę też to, że poliftowe wersje były o wiele gorzej zabezpieczone antykorozyjnie i musisz zerknąć w jakim stanie są przednie błotniki przy łączeniu z nadwoziem pod plastikowymi nakładkami progów (np może już być przeżarte na wylot i wtedy musisz szukać dodatkowo innych błotników, albo wstawiać reperaturki). Po krótce to tyle w temacie.
: 2014-09-06, 09:51
autor: marlos90
tak, w polifcie są H7 lub ksenon
aa i H7 lubią się często przepalać z tego co słyszałem i to niezależnie od samochodu
do tego jeszcze inne halogeny idą w zderzak..
: 2014-09-06, 12:35
autor: Crido
Wiooreck, Nie burzę się, tylko wiem co mi jest potrzebne. Jedyne co mnie interesowało, to to, czy nie trzeba przerabiać niczego. Nie miałem zamiaru kupować niczego po kawałku, tylko kupić rozbitka, jak napisałem na początku. Wystarczy czytać ze zrozumieniem. Teraz już wszystko wiem, więc temat do zamknięcia.
: 2014-09-06, 12:38
autor: janusz
Crido, to co chcesz zrobić jest bez sensu - potem tego nie sprzedasz. Szukaj gratów do P11 przed liftem.
: 2014-09-06, 12:52
autor: Wiooreck
Tak na prawdę forum jest dla wszystkich użytkowników, to, że Ty wiesz, to nie znaczy, że ktoś inny kiedyś przeglądający ten temat też będzie wiedział. Dlatego lepiej wyłożyć większość informacji od razu dla potomnych

janusz dobrze ujął temat, więc w przyszłości radził bym porozglądać się za lampami, klapą i tylnym zderzakiem, bo wnętrze już masz. Albo po prostu szukać p11 przed liftem.
: 2014-09-06, 15:32
autor: George
Jeśli masz kombi to możesz przerzucać graty od lifta tak jak piszą koledzy wyżej. Będziesz się rzucał zewnętrznie tylko ze względu na inny tylni zderzak, Takie klejenie dwóch aut w jeden ma tylko sens jeśli fura zostanie do końca u Ciebie. Inaczej autka nigdy nie sprzedasz jak pisał Janusz
: 2014-09-06, 21:11
autor: zuh
No i rocznik, nie wiem z którego roku masz auto. Nawet jak zrobisz pełnego lifta to średnio rozgarnięty kupiec zauważy, że coś śmierdzi z tym, że auto np z 97 roku jest po lifcie.
: 2014-09-07, 08:30
autor: Arias
A ja bym swapił, ale jak iść to na całość XENON, itd. Wtedy nawet przy sprzedaży jest argument poprawy komfortu i wyposażenia
![:]](./images/smilies/kwadr.gif)
Samego mnie to męczy jak wsadzić reflektory Xenon z polifta w przód z przedlifta, aby pozostał kształt maski i zderzak z GT