[P11/WP11] Przekładka przodu
Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol
[P11/WP11] Przekładka przodu
Witam. Posiadam Primerę P11 przed liftem i niestety miałem ostatnio stłuczkę, a dokładniej zagapiłem się, co skończyło się na wjechaniu w Audi. Na szczęście nic się nie stało, podłużnice całe, ława nie przesunięta, aczkolwiek trzeba zrobić pas przedni. Szukałem Primery z rozbitym tyłem, aby móc sobie przełożyć przód, bo kupując po jednej części wychodzi drożej, niż rozbitek. Niestety w mojej okolicy nie ma przedlifta z rozbitym tyłem, a tym bardziej w tym samym kolorze. Po dłużysz poszukiwaniach naszła mnie myśl, aby wstawić przód od polifta (p11.144), jednak tutaj rodzi się pytanie, czy wszystko by pasowało. Jest w mojej okolicy polift w tym samym kolorze, cały przód, tył rozbity, więc pomyślałem, że jeśli wszystko by pasowało, to za te 1200zł bym go ściągnął do siebie. Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi.
jak przełożysz pas przedni który będziesz musiał przyspawać to reszta będzie P&P
My GTline viewtopic.php?t=20447
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
Crido, nie masz się co burzyć, bo Arias dobrze pisał, co Ci jest potrzebne, żeby kompletnie przełożyć przód. Błotniki w polifcie są inne, ze względu na inne światła. Również to tyczy się maski. Zderzak również jest inaczej wyprofilowany. A to, że będziesz miał całego polifta, to lepiej, bo wszystko będziesz miał w jednym miejscu dostępne. marlos90 wyjaśnił Ci dokładnie z czym trzeba powalczyć, aby reszta była P&P.
Roboty trochę jest, z tym, że trzeba wziąć pod uwagę też fakt świateł. Jeśli tam są ksenony, to pewnie trzeba będzie rzeźbić wiązkę od świateł. Ze zwykłymi światłami też będziesz musiał posiedzieć, ale nie aż tyle, bo w p11 są wszędzie H1 żarówki, a w polifcie przy soczewkach chyba H7 (inna wtyczka?). Musisz wziąć pod uwagę też to, że poliftowe wersje były o wiele gorzej zabezpieczone antykorozyjnie i musisz zerknąć w jakim stanie są przednie błotniki przy łączeniu z nadwoziem pod plastikowymi nakładkami progów (np może już być przeżarte na wylot i wtedy musisz szukać dodatkowo innych błotników, albo wstawiać reperaturki). Po krótce to tyle w temacie.
Roboty trochę jest, z tym, że trzeba wziąć pod uwagę też fakt świateł. Jeśli tam są ksenony, to pewnie trzeba będzie rzeźbić wiązkę od świateł. Ze zwykłymi światłami też będziesz musiał posiedzieć, ale nie aż tyle, bo w p11 są wszędzie H1 żarówki, a w polifcie przy soczewkach chyba H7 (inna wtyczka?). Musisz wziąć pod uwagę też to, że poliftowe wersje były o wiele gorzej zabezpieczone antykorozyjnie i musisz zerknąć w jakim stanie są przednie błotniki przy łączeniu z nadwoziem pod plastikowymi nakładkami progów (np może już być przeżarte na wylot i wtedy musisz szukać dodatkowo innych błotników, albo wstawiać reperaturki). Po krótce to tyle w temacie.
P11 Turbo Diesel Intercooler <-- klik
tak, w polifcie są H7 lub ksenon
aa i H7 lubią się często przepalać z tego co słyszałem i to niezależnie od samochodu
do tego jeszcze inne halogeny idą w zderzak..
aa i H7 lubią się często przepalać z tego co słyszałem i to niezależnie od samochodu
do tego jeszcze inne halogeny idą w zderzak..
My GTline viewtopic.php?t=20447
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
Wiooreck, Nie burzę się, tylko wiem co mi jest potrzebne. Jedyne co mnie interesowało, to to, czy nie trzeba przerabiać niczego. Nie miałem zamiaru kupować niczego po kawałku, tylko kupić rozbitka, jak napisałem na początku. Wystarczy czytać ze zrozumieniem. Teraz już wszystko wiem, więc temat do zamknięcia.
Crido, to co chcesz zrobić jest bez sensu - potem tego nie sprzedasz. Szukaj gratów do P11 przed liftem.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Tak na prawdę forum jest dla wszystkich użytkowników, to, że Ty wiesz, to nie znaczy, że ktoś inny kiedyś przeglądający ten temat też będzie wiedział. Dlatego lepiej wyłożyć większość informacji od razu dla potomnych janusz dobrze ujął temat, więc w przyszłości radził bym porozglądać się za lampami, klapą i tylnym zderzakiem, bo wnętrze już masz. Albo po prostu szukać p11 przed liftem.
P11 Turbo Diesel Intercooler <-- klik
Jeśli masz kombi to możesz przerzucać graty od lifta tak jak piszą koledzy wyżej. Będziesz się rzucał zewnętrznie tylko ze względu na inny tylni zderzak, Takie klejenie dwóch aut w jeden ma tylko sens jeśli fura zostanie do końca u Ciebie. Inaczej autka nigdy nie sprzedasz jak pisał Janusz
Ostatnio zmieniony 2014-09-06, 15:40 przez George, łącznie zmieniany 1 raz.
Części P11 GT
viewtopic.php?p=371041#371041
viewtopic.php?p=371041#371041
A ja bym swapił, ale jak iść to na całość XENON, itd. Wtedy nawet przy sprzedaży jest argument poprawy komfortu i wyposażenia Samego mnie to męczy jak wsadzić reflektory Xenon z polifta w przód z przedlifta, aby pozostał kształt maski i zderzak z GT
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
Moje GT