Strona 1 z 1
					
				[P/WP11.144] Wymiana gałki dźwigni zmiany biegów
				: 2010-02-26, 14:34
				autor: Andrzej
				Jak wymienić oryginalną gałkę zmiany biegów w W/P11.144 bez jej niszczenia?
			 
			
					
				
				: 2010-02-26, 15:02
				autor: DJSzmer
				By ją odkręcić trzeba silnie ścisnąć, gdy ją silnie ściśniesz, gałka się rozpadnie.
			 
			
					
				
				: 2010-02-26, 16:13
				autor: Truszczu
				Czy ja wiem czy trzeba silnie cisnąć. Dobrze w ręce złapać, albo przez jakieś rękawice podgumowane i odkręcić. Moją udało mi się tak odkręcić 

 
			
					
				
				: 2010-02-26, 17:31
				autor: DINO777
				spoko odkręcisz normalny gwint, ostatnio zepsuła mi sie moja oryginalna i chciałem zakup[ić nową w salonie ponad 360 złociszy załamka normalnie, wada naszych gałek jest taka, że jest krótki gwint a reszta nachodzi na pręt i nie każda bedzie pasować ja musiałem toczyć żeby to wyglądało jakoś, nie chciałem ciąć pręta
			 
			
					
				
				: 2010-02-26, 18:47
				autor: Andrzej
				U mnie się kręci z lekkim oporem ale ..nie odkręca. Trzeba będzie chyba siłą i godnością...
Za oryginalną krzyknęli mi w ASO 180zł, teraz szukam coś w normalnych pieniądzach, niestety te co widziałem na żywo to "wiejski tuning" a na Allegro wszystko wygląda pięknie...na fotkach. Pochwalcie się co i gdzie kupiliście
			 
			
					
				
				: 2010-02-26, 19:34
				autor: DINO777
				to nie kręci Ci się gałka na pręcie tylko sama na takiej zajebistej śrubie która jest oblana tworzywem i to puszcza, czyli do odkręcenia jeszce trochę,
180 hmm to ten serwis w Koszalinie jakiś lipny,
Ja kupiłem taką skórę czarną ale musiałem dorabiać własnie śrubę do niej bo inaczej to by sterczała prawie przy radiu  
 
   
  
 
			
					
				
				: 2010-03-03, 17:23
				autor: Andrzej
				Operacja tuning zakończona 

Wprawdzie nowa gałka jest trochę wyższa ale nie ma tragedii.
 
			
					
				
				: 2010-03-06, 14:31
				autor: competer
				Moja się rozpadła sama. Kupiłem w skórze i chromie  

 montowana na trzy małe imbusy. Fakt, że lekko dźwignia sie wydłużyła, ale bardzo szybko sie przyzwyczaiłem. Pochwyt jest idealny, między innymi dla tego, że jest dosyć długi.
 
			
					
				
				: 2010-11-15, 20:22
				autor: stiv7775
				Sorki że się wepne..  powiedzcie mi czy gałeczka od primery p11 będzie pasować do almery n16?? Z wyglądu nadaje się, bo jest dosyć długa (tak jak oryginał) no i schemat biegów też pasi. Moim zdaniem cena gałek do almer (nie wiem jak w primerach) powinna zostać obniżona do minimum ze względu na wadę fabryczną -tak jak zrobił to vv przy przepływce w silnikach diesla. Na allegro do mojego modelu ze świecą szukać almer z oryginalną gałką, a jej cena w aso to 300zł rozbój w biały dzień co?
			 
			
					
				
				: 2015-08-05, 09:34
				autor: Sir_Gorg
				Witam serdecznie. Z góry przepraszam, że pytam i odgrzewam stary temat, ale nie znalazłem rozwiązania problemu, z jakim się spotkałem przy próbie wymiany gałki i skrócenia dźwigni. Nie mogę zsunąć mieszka - 3cm od spodu gałki blokuje się i nie zjeżdża niżej. Co może być przyczyną? Jakie są inne metody na zdjęcie mieszka? Mam P11.144 rocznik 2001, lift liftu 

 
			
					
				
				: 2015-08-05, 09:46
				autor: Zielkq
				Ale jak nie zjeżdża niżej? Odkręcasz gałkę, wyciągasz "do góry" cały panel (to z mieszkiem, popielniczką i zapalniczką) i wsio. Mieszka nie zsuniesz w dół.
			 
			
					
				
				: 2015-08-05, 10:04
				autor: marlos90
				mieszek zdejmujesz do góry z ramką gdyż na drążku są 2 wycięcia aby nie spadał w dół..
			 
			
					
				
				: 2015-08-05, 10:32
				autor: Sir_Gorg
				Dziękuję Wam 

 Czułem te karby na drążku pod paluchami... Chyba utnę dźwignię tuż pod gałką i wystarczy. Nową gałkę mam dużo krótszą, niż oryginał - takie cięcie powinno wystarczyć - i tak wypadnie ponad 5cm poniżej gwintu. No i nie będę musiał szarpać się ze zdejmowaniem gały, bo u mnie jest bardzo mocno zacięta.