Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[P/WP11.144] Wymiana gałki dźwigni zmiany biegów

Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol

Awatar użytkownika
Andrzej
fanatyk nissana
Posty: 478
Rejestracja: 2009-12-09, 06:55
Lokalizacja: Bolechowo k/Poznania

[P/WP11.144] Wymiana gałki dźwigni zmiany biegów

Post autor: Andrzej » 2010-02-26, 14:34

Jak wymienić oryginalną gałkę zmiany biegów w W/P11.144 bez jej niszczenia?

Awatar użytkownika
DJSzmer
fanatyk nissana
Posty: 555
Rejestracja: 2009-12-01, 09:13
Lokalizacja: Ostrołęka KURPIE
Kontakt:

Post autor: DJSzmer » 2010-02-26, 15:02

By ją odkręcić trzeba silnie ścisnąć, gdy ją silnie ściśniesz, gałka się rozpadnie.
UWAGA!
- Sprzedam silver/red tarcze do zegarów P10 Diesel
- Alufelgi ALUTEC made in germany
- Komplet nakrętek + 4szt. nietypowe z kluczem
- popielniczkę do P10
- słupki SLX do P10
- TASHKI, panele drzwiowe do P10

>>> 8.10.2011 ;( <<<

Nissan Primera P10 2.0 Diesel SLX Hot_Red
VW Polo 9n 1.4 TDI Hell_Red
BMW 118d E87 Devil_Havana
Obrazek

Awatar użytkownika
Truszczu
aktywny forumowicz
Posty: 140
Rejestracja: 2009-12-24, 18:48
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: Truszczu » 2010-02-26, 16:13

Czy ja wiem czy trzeba silnie cisnąć. Dobrze w ręce złapać, albo przez jakieś rękawice podgumowane i odkręcić. Moją udało mi się tak odkręcić :)
Obrazek

QG18DE + podtlenek LPG + CarPC
viewtopic.php?t=4590

DINO777
doświadczony forumowicz
Posty: 225
Rejestracja: 2010-01-26, 20:53
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Post autor: DINO777 » 2010-02-26, 17:31

spoko odkręcisz normalny gwint, ostatnio zepsuła mi sie moja oryginalna i chciałem zakup[ić nową w salonie ponad 360 złociszy załamka normalnie, wada naszych gałek jest taka, że jest krótki gwint a reszta nachodzi na pręt i nie każda bedzie pasować ja musiałem toczyć żeby to wyglądało jakoś, nie chciałem ciąć pręta
montaż, strojenie LPG, AFR :D
kontakt przez NKP

Awatar użytkownika
Andrzej
fanatyk nissana
Posty: 478
Rejestracja: 2009-12-09, 06:55
Lokalizacja: Bolechowo k/Poznania

Post autor: Andrzej » 2010-02-26, 18:47

U mnie się kręci z lekkim oporem ale ..nie odkręca. Trzeba będzie chyba siłą i godnością...

Za oryginalną krzyknęli mi w ASO 180zł, teraz szukam coś w normalnych pieniądzach, niestety te co widziałem na żywo to "wiejski tuning" a na Allegro wszystko wygląda pięknie...na fotkach. Pochwalcie się co i gdzie kupiliście

DINO777
doświadczony forumowicz
Posty: 225
Rejestracja: 2010-01-26, 20:53
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Post autor: DINO777 » 2010-02-26, 19:34

to nie kręci Ci się gałka na pręcie tylko sama na takiej zajebistej śrubie która jest oblana tworzywem i to puszcza, czyli do odkręcenia jeszce trochę,
180 hmm to ten serwis w Koszalinie jakiś lipny,
Ja kupiłem taką skórę czarną ale musiałem dorabiać własnie śrubę do niej bo inaczej to by sterczała prawie przy radiu :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
montaż, strojenie LPG, AFR :D
kontakt przez NKP

Awatar użytkownika
Andrzej
fanatyk nissana
Posty: 478
Rejestracja: 2009-12-09, 06:55
Lokalizacja: Bolechowo k/Poznania

Post autor: Andrzej » 2010-03-03, 17:23

Operacja tuning zakończona :mrgreen:
Wprawdzie nowa gałka jest trochę wyższa ale nie ma tragedii.

competer

Post autor: competer » 2010-03-06, 14:31

Moja się rozpadła sama. Kupiłem w skórze i chromie :mrgreen: montowana na trzy małe imbusy. Fakt, że lekko dźwignia sie wydłużyła, ale bardzo szybko sie przyzwyczaiłem. Pochwyt jest idealny, między innymi dla tego, że jest dosyć długi.

stiv7775
nowy na forum
Posty: 1
Rejestracja: 2010-11-15, 20:16
Lokalizacja: ełk

Post autor: stiv7775 » 2010-11-15, 20:22

Sorki że się wepne.. powiedzcie mi czy gałeczka od primery p11 będzie pasować do almery n16?? Z wyglądu nadaje się, bo jest dosyć długa (tak jak oryginał) no i schemat biegów też pasi. Moim zdaniem cena gałek do almer (nie wiem jak w primerach) powinna zostać obniżona do minimum ze względu na wadę fabryczną -tak jak zrobił to vv przy przepływce w silnikach diesla. Na allegro do mojego modelu ze świecą szukać almer z oryginalną gałką, a jej cena w aso to 300zł rozbój w biały dzień co?

Sir_Gorg
nowy na forum
Posty: 3
Rejestracja: 2015-01-25, 10:26
Lokalizacja: 3City

Post autor: Sir_Gorg » 2015-08-05, 09:34

Witam serdecznie. Z góry przepraszam, że pytam i odgrzewam stary temat, ale nie znalazłem rozwiązania problemu, z jakim się spotkałem przy próbie wymiany gałki i skrócenia dźwigni. Nie mogę zsunąć mieszka - 3cm od spodu gałki blokuje się i nie zjeżdża niżej. Co może być przyczyną? Jakie są inne metody na zdjęcie mieszka? Mam P11.144 rocznik 2001, lift liftu ;-)

Awatar użytkownika
Zielkq
fanatyk nissana
Posty: 3591
Rejestracja: 2012-05-31, 09:31
Lokalizacja: Vratislavia
Kontakt:

Post autor: Zielkq » 2015-08-05, 09:46

Ale jak nie zjeżdża niżej? Odkręcasz gałkę, wyciągasz "do góry" cały panel (to z mieszkiem, popielniczką i zapalniczką) i wsio. Mieszka nie zsuniesz w dół.
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."

Awatar użytkownika
marlos90
fanatyk nissana
Posty: 712
Rejestracja: 2010-05-29, 23:07
Lokalizacja: LBN

Post autor: marlos90 » 2015-08-05, 10:04

mieszek zdejmujesz do góry z ramką gdyż na drążku są 2 wycięcia aby nie spadał w dół..
My GTline viewtopic.php?t=20447

SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B

Sir_Gorg
nowy na forum
Posty: 3
Rejestracja: 2015-01-25, 10:26
Lokalizacja: 3City

Post autor: Sir_Gorg » 2015-08-05, 10:32

Dziękuję Wam :-) Czułem te karby na drążku pod paluchami... Chyba utnę dźwignię tuż pod gałką i wystarczy. Nową gałkę mam dużo krótszą, niż oryginał - takie cięcie powinno wystarczyć - i tak wypadnie ponad 5cm poniżej gwintu. No i nie będę musiał szarpać się ze zdejmowaniem gały, bo u mnie jest bardzo mocno zacięta.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nadwozie i wnętrze”