[P11/WP11] Demontaż konsoli środkowej.
Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol
[P11/WP11] Demontaż konsoli środkowej.
Koledzy...z racji takiej iż od soboty obcuję z P11 i zaczynam brać się za jej dopieszczanie mam oto pytanie..nie działa podświetlenie sterowania nawiewu..jak się do tego dostać (jest dwie śruby od spodu ale to chyba nie wszystko a nie chcę czego urwać.
Jak się tam dostać?
			
									
									Jak się tam dostać?
Po kolei..N14 GA14DE,P10 SRi,P11GT SportLine ----> 
						
Nie wiem jak przed liftem dokładnie tam jest ale kratki wentylacyjne trzymają się na 100% tak samo http://moto.allegro.pl/nissan-primera-p ... 99433.html tu jak się przyjrzysz po prawej wystaje trochę taki zatrzask (zaraz za kolorowym frontem) musisz wsadzić śrubokręt między kratki i ten zatrzask odciągnąć w dół (przy obydwu kratka jest on) na dole będą 2 śruby. A czy za radiem jest coś czy nie to nie wiem bo mam wersję po lifcie i tu jest trochę inaczej ten środek zorganizowany.
			
									
									
						OOOOOO nie ładnie Rysiu się nie przy picował o nowy wózku   
 
Jak wyjmiesz radio to możesz pogrzebać ręką i wcale nie trzeba wyjmować całego nawiewu żeby wymienić żaróweczki.
			
									
									 
 Jak wyjmiesz radio to możesz pogrzebać ręką i wcale nie trzeba wyjmować całego nawiewu żeby wymienić żaróweczki.
Była Y10 2.0D
Była W10 1.6
Była P11 2.0TD
Była K11 1.0 Jive
Było jakieś kombi, i kolejne kombi.
Teraz jest Smok chociaż z fabryki wyjechał jako Subaru Forester
						Była W10 1.6
Była P11 2.0TD
Była K11 1.0 Jive
Było jakieś kombi, i kolejne kombi.
Teraz jest Smok chociaż z fabryki wyjechał jako Subaru Forester

Chłopie,bój się boga! Nie doradzaj tak! Cały ten plastyk (konsola) mogą pęknąć na półGrimm pisze:Odkręcasz na dole dwa wkręty i ciągniesz za plastik od dołu do siebie.
 Na wysokości radia są zatrzaski i u góry w kratkach nawiewu. Te w kratkach są najtrudniejsze do odpięcia.   Ja najpierw odkręcam dwa wkręty na dole później wyciągam radio i tu gdzie jest kieszeń ciągnę z wyczuciem do siebie,jak puszczą  zatrzaski to wtedy biorę się za te w kratkach.  Tam trzeba podwadzić ku dołowi jakimś długim wkrętakiem lub szpikulcem.
   Na wysokości radia są zatrzaski i u góry w kratkach nawiewu. Te w kratkach są najtrudniejsze do odpięcia.   Ja najpierw odkręcam dwa wkręty na dole później wyciągam radio i tu gdzie jest kieszeń ciągnę z wyczuciem do siebie,jak puszczą  zatrzaski to wtedy biorę się za te w kratkach.  Tam trzeba podwadzić ku dołowi jakimś długim wkrętakiem lub szpikulcem.A temat już był: viewtopic.php?t=1865&highlight=konsola+%B6rodkowa
- waichwaich
- fanatyk nissana
- Posty: 308
- Rejestracja: 2009-12-22, 10:19
- Lokalizacja: Kamionka/Swindon UK
- radziejwwl
- fanatyk nissana
- Posty: 1593
- Rejestracja: 2009-12-10, 18:09
- Lokalizacja: Wołomin
Rysiu trzeba bylo do mnie podjechac bym Ci pokazał/powiedzial 
			
									
									
viewtopic.php?p=258066#258066 - Moja turbawka 
						






 - jeszcze
 - jeszcze



