[P10/WP10] Górne tuleje
Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol
[P10/WP10] Górne tuleje
Witam, ma ktoś sprawdzony sposób, żeby pozbyć się stuków w prawym wachaczu górnym?....Tuleje wszystkie nowe a i tak stuka:(...ktos pisal o dorabianiu z puszki po piwie ale nie wiem czy to dobre...
			
									
									
						ja u siebie mialem założone wahacze firmy swag-po 30tyś.prawy się poddał i teraz testuję coś takiego
http://allegro.pl/item1100620669_nowy_p ... pr_lr.html
nieżle wykonane i jak na razie cisza,nie stuka,nie skrzypi,jeżdze juz na nich 3 miesiace
			
									
									
						http://allegro.pl/item1100620669_nowy_p ... pr_lr.html
nieżle wykonane i jak na razie cisza,nie stuka,nie skrzypi,jeżdze juz na nich 3 miesiace
Nie no panowie, nie sądzę żeby te 555 były dobre...przecież to chińszczyzna...
Kolega Smeru pisze ze trzymaja juz 3 miesiace, bede pelen podziwu jesli drugie tyle wytrzymaja...
Jutro z ciekawosci podejde do nissana i spytam o orginal...ciekawe jaka bedzie cena...
Mam w tej chwili nowe tulejki YAMATO o podwyzszonej wytrzymalosci...prawe stukaja.
Ze tez musieli wymyslec tyle tych tuleji....
			
									
									
						Kolega Smeru pisze ze trzymaja juz 3 miesiace, bede pelen podziwu jesli drugie tyle wytrzymaja...
Jutro z ciekawosci podejde do nissana i spytam o orginal...ciekawe jaka bedzie cena...
Mam w tej chwili nowe tulejki YAMATO o podwyzszonej wytrzymalosci...prawe stukaja.
Ze tez musieli wymyslec tyle tych tuleji....

- waichwaich
- fanatyk nissana
- Posty: 308
- Rejestracja: 2009-12-22, 10:19
- Lokalizacja: Kamionka/Swindon UK
jak tam jezdza wahacze? mam lekkie stuki na malych dziurach i na wjezdzaniu np na krawezniki.. nie jestem pewny jeszcze co to jest bo jest minimalny luz na kolach jak by to byly galki ale wole zapytac o gorne wahacze bo widze punkt wrazliwy jestjswistow pisze:ja u siebie mialem założone wahacze firmy swag-po 30tyś.prawy się poddał i teraz testuję coś takiego
http://allegro.pl/item1100620669_nowy_p ... pr_lr.html
nieżle wykonane i jak na razie cisza,nie stuka,nie skrzypi,jeżdze juz na nich 3 miesiace

Generalnie helmuty się tak wycwanili w wielu gałęziach przemysłu: bardzo dużo różnych poddostawców robi dla nich a oni tylko przybijają Made In Germany u siebiewaichwaich pisze:.... bo z tymi niemieckimi rzeczami to ostatnio coraz gorzej

ps. tak np. robią z oknami, które kolega tam wozi z polandu i sprzedają je jako niemieckie produkty, bo rasowy Niemiec inaczej nie kupi bez napisu M I Germany

Jak ci górny wahacz wytrzymał 30. tyś to znaczy że był bardzo dobry.waichwaich pisze:nowe 555 kosztują około 120 zł na alledrogo co do febi to ja jednak nie polecam bo mi po niecałych 30 tys padł tak wiec wole włożyć japońskie niż niemieckie bo z tymi niemieckimi rzeczami to ostatnio coraz gorzej
jeśliś głupi to milcz niech pomyślę że mędrzec
						Jak po wymianie na nowe stuka dalej?
Nie wiem sam robisz czy ktoś Ci wymieniał?
Mocniej dokręć śruby od wahacza.
Właśnie jestem świeżo po wymianie dwóch wahaczy lewego i prawego.
Po wymianie lewy był cicho a prawy stukał jakby coś miało się urwać, dokręciłem mocniej i cisza:) Co prawda testuje teraz ale jakoś już trzy dni nie puka więc jest ok.
Wahacze firmy 555 wsadziłem wedle poleceń forumowiczów:)
			
									
									Nie wiem sam robisz czy ktoś Ci wymieniał?
Mocniej dokręć śruby od wahacza.
Właśnie jestem świeżo po wymianie dwóch wahaczy lewego i prawego.
Po wymianie lewy był cicho a prawy stukał jakby coś miało się urwać, dokręciłem mocniej i cisza:) Co prawda testuje teraz ale jakoś już trzy dni nie puka więc jest ok.
Wahacze firmy 555 wsadziłem wedle poleceń forumowiczów:)
Była piękna i niezawodna P11
chwilowo CRV i zbieram na Nissana z ubiegłego wieku
						chwilowo CRV i zbieram na Nissana z ubiegłego wieku
A nie wiecie może czy są w sprzedaży czopy od zwrotnicy na których jest osadzany ten środkowy duży wahacz?  bo ja wymieniłem sobie łożyska na tym czopie ale zauważyłem ze w miejscu gdzie siedzi dolne łożysko,czop jest wytarty i jest lekki luz,na razie coś tam wymyśliłem i jest cisza,ale jednak trzeba to wymienić i się chce dowiedzieć czy takowe rzeczy są w sprzedaży
 bo ja wymieniłem sobie łożyska na tym czopie ale zauważyłem ze w miejscu gdzie siedzi dolne łożysko,czop jest wytarty i jest lekki luz,na razie coś tam wymyśliłem i jest cisza,ale jednak trzeba to wymienić i się chce dowiedzieć czy takowe rzeczy są w sprzedaży 
			
									
									 bo ja wymieniłem sobie łożyska na tym czopie ale zauważyłem ze w miejscu gdzie siedzi dolne łożysko,czop jest wytarty i jest lekki luz,na razie coś tam wymyśliłem i jest cisza,ale jednak trzeba to wymienić i się chce dowiedzieć czy takowe rzeczy są w sprzedaży
 bo ja wymieniłem sobie łożyska na tym czopie ale zauważyłem ze w miejscu gdzie siedzi dolne łożysko,czop jest wytarty i jest lekki luz,na razie coś tam wymyśliłem i jest cisza,ale jednak trzeba to wymienić i się chce dowiedzieć czy takowe rzeczy są w sprzedaży 
....110% JDM...
Albo jeździsz na glebie,albo jesteś emerytem ...
 ...
...Miedziana...
						Albo jeździsz na glebie,albo jesteś emerytem
 ...
 ......Miedziana...
pytanie czy przy wymianie górnych wahaczy jest dużo roboty i na co trzeba uważać czy tylko odkręcić te dwie śruby i wymienić wahacz
			
									
									klfsolec  KFSI                                                                   blabla  jesteś z Bydgoszczy lub okolic dołącz do https://www.facebook.com/EkipaKujawskaNz
						Robota prosta żeby wymienić sam wahacz Potrzebujesz dobre klucze w przypadku zapieczenia się śrub , Często przy wymianie trzeba odkręcać też łapę wahacza od karoserii (4 śruby)
Ogólnie wymiana u mnie trwa do 30min.
[ Dodano: 2010-12-10, 08:56 ]
			
									
									Ogólnie wymiana u mnie trwa do 30min.
[ Dodano: 2010-12-10, 08:56 ]
Tylko używka , w serwisie zwrotnica może kosztować majątek .ThePRO pisze:A nie wiecie może czy są w sprzedaży czopy od zwrotnicy na których jest osadzany ten środkowy duży wahacz?bo ja wymieniłem sobie łożyska na tym czopie ale zauważyłem ze w miejscu gdzie siedzi dolne łożysko,czop jest wytarty i jest lekki luz,na razie coś tam wymyśliłem i jest cisza,ale jednak trzeba to wymienić i się chce dowiedzieć czy takowe rzeczy są w sprzedaży
jeśliś głupi to milcz niech pomyślę że mędrzec
						u mnie też były najpierw skrzypienia a teraz okazalo sie ze w tulejach nie ma gumy tylko same tuleje metalowe takie luzy na lewym wahaczu no potem stuki a terazto waliPrzem pisze:ja tak sie zastanawiam czy stuki to wahacze- u mnie skrzypialy niemilosiernie-stuki to moga byc jakies koncowki drazkow czy inne elementy zawieszenia?
klfsolec  KFSI                                                                   blabla  jesteś z Bydgoszczy lub okolic dołącz do https://www.facebook.com/EkipaKujawskaNz
						mialem tez to samo ale wyszlo ze to łożysko makpersona tak sie (czyta) i ustalo ono kosztuje ok 30zl chyba ze tez wymieniales to wtedy jak koledzy wyżej pisza wachacz caly wymienic
			
									
									Pierwszy w polsce klub nissana Primery--->>> www.PrimeraKlub.pl Dołącz do nas juz dziś!!!
						odgrzewam kotleta  dosyc mocno interesuje mnie wymiana
 dosyc mocno interesuje mnie wymiana 
http://tedgum.pl/sklep/product_info.php ... ts_id=2632
http://tedgum.pl/sklep/product_info.php ... ts_id=2633
czy ktos bral te tuleje? wahacze mam oryginalne z aso obecnie zalozone.. sam zrobilem na nich prawie 40 tys ale jak kupilem auto to mialy male luzy. Teraz juz luzy sa okrutne i do tego piszcza
Wahacze z allegro moga byc tandeta wiec mysle zostawic konstrukcje wahacza fabryczna a wymienic tuleje.. na forum micra.pl sporo osob kupywalo od tedguma i byli zadowoleni z poduszek, tulei itp.. chcialbym poznac wasza opinie te tuleje wystepuja tez jako yamato w sklepach i maja ten numer wlasnie
 te tuleje wystepuja tez jako yamato w sklepach i maja ten numer wlasnie
			
									
									
						 dosyc mocno interesuje mnie wymiana
 dosyc mocno interesuje mnie wymiana http://tedgum.pl/sklep/product_info.php ... ts_id=2632
http://tedgum.pl/sklep/product_info.php ... ts_id=2633
czy ktos bral te tuleje? wahacze mam oryginalne z aso obecnie zalozone.. sam zrobilem na nich prawie 40 tys ale jak kupilem auto to mialy male luzy. Teraz juz luzy sa okrutne i do tego piszcza

Wahacze z allegro moga byc tandeta wiec mysle zostawic konstrukcje wahacza fabryczna a wymienic tuleje.. na forum micra.pl sporo osob kupywalo od tedguma i byli zadowoleni z poduszek, tulei itp.. chcialbym poznac wasza opinie
 te tuleje wystepuja tez jako yamato w sklepach i maja ten numer wlasnie
 te tuleje wystepuja tez jako yamato w sklepach i maja ten numer wlasniePowiem, że temat górnych wahaczy jest bardzo popularny wśród naszych modeli, bo dość słaby punkt zawieszenia, ze względu na poligonowe polskie drogi, choć już teraz jest coraz lepiej. Ja się nie bawiłem w wymianę samych tulei, bo moje wahacze były już dość mocno pokorodowane. Jak na razie zrobiłem niewiele, bo tylko 15k km, ale z wahacza lemfordera jestem zadowolony. Z drugiej strony znowu mam wahacz made in japan, nawet nie wiem jakiej firmy i na nim już zrobiłem 20k km i też na razie cisza. Tych tulei w wahaczu masz 4, razem z przesyłką pewnie kosz będzie koło 110 zł. A ja za wahacz dałem 140 chyba. I jest o wiele mniej roboty przy tym, bo tylko ściągasz stary i montujesz nowy.
			
									
									P11 Turbo Diesel Intercooler  <-- klik
						Wszystkie tuleje od tego wahacza powinny być łożyskowane, jedne są tańsze czyli przeważnie na łożyskach ślizgowych (czyli zwykłe i dlatego szybciej i głośniej słychac później to trzeszczenie) oraz te droższe na kulkowych łożyskach. Mnie sprzedawca w sklepie, a później diagnosta odradzali kupowanie tych tulei, bo przeważnie śmierdzi to chińszczyzną, a wcale mało to nie kosztuje. Nigdy nie miałem doczynienia z tą firmą, więc ja się na jej temat nie wypowiem 
			
									
									
P11 Turbo Diesel Intercooler  <-- klik
						producent nasz krajowy  kupywali chlopaki poduszki itp od nich do micr k11 i nikt nie narzekal
 kupywali chlopaki poduszki itp od nich do micr k11 i nikt nie narzekal  ale czytajac o tulejach na forach z ich firmy juz milo nie ma.. pisza nawet ze kola krzywo stoja.. mam obecnie to samo.. kola wywalone na zewnatrz i tnie mi gumy na bokach zewnetrznych.. na plytach diagnostycznych pochylenie kola poza mozliwym zakresem
 ale czytajac o tulejach na forach z ich firmy juz milo nie ma.. pisza nawet ze kola krzywo stoja.. mam obecnie to samo.. kola wywalone na zewnatrz i tnie mi gumy na bokach zewnetrznych.. na plytach diagnostycznych pochylenie kola poza mozliwym zakresem  tkzw brak odczytu
 tkzw brak odczytu 
			
									
									
						 kupywali chlopaki poduszki itp od nich do micr k11 i nikt nie narzekal
 kupywali chlopaki poduszki itp od nich do micr k11 i nikt nie narzekal  ale czytajac o tulejach na forach z ich firmy juz milo nie ma.. pisza nawet ze kola krzywo stoja.. mam obecnie to samo.. kola wywalone na zewnatrz i tnie mi gumy na bokach zewnetrznych.. na plytach diagnostycznych pochylenie kola poza mozliwym zakresem
 ale czytajac o tulejach na forach z ich firmy juz milo nie ma.. pisza nawet ze kola krzywo stoja.. mam obecnie to samo.. kola wywalone na zewnatrz i tnie mi gumy na bokach zewnetrznych.. na plytach diagnostycznych pochylenie kola poza mozliwym zakresem  tkzw brak odczytu
 tkzw brak odczytu 
Jak miałem wyeksploatowany prawy górny wahacz, to koło traciło geometrię górną cześcią do wewnątrz. Sprawdź też poduchy wahacza czy czasem nie masz wygniecionych (te najbardziej z tyłu w dolnym wahaczu)
			
									
									P11 Turbo Diesel Intercooler  <-- klik
						










