[P/WP11.144] Uszkodzony Klimatronik
Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol
[P/WP11.144] Uszkodzony Klimatronik
Jestem świeżo po zakupie Primery P11 2001r. 1.8 16v. Jak rozgrzeje się silnik to nie ma znaczenia czy ustawię 18 stopni czy 32 i tak wieje ciepłym powietrzem. W schowku od strony pasażera znalazłem element, który wydaje mi się może mieć z tym związek. Taki plastikowy kwadratowy o wymiarach ok 10cm x 10cm x 5cm (około). Plastik w zasadzie sam się rozpadł a w środku jest silniczek i 3 koła zębate białe. Jak nazywa się fachowo ta część, żebym mógł poszukać w internecie nowej.
Pozdr.
Andrzej
Edit: Po południu zrobię zdjęcie tej części.
Pozdr.
Andrzej
Edit: Po południu zrobię zdjęcie tej części.
Ostatnio zmieniony 2016-04-19, 08:42 przez garlick, łącznie zmieniany 1 raz.
u mnie kupisz..
My GTline viewtopic.php?t=20447
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
Znalazłem w Łodzi. Podjadę po pracy.
http://allegro.pl/silniczek-sterowania- ... 95408.html
Jeżeli wszystko będzie ok to biorę, jeżeli nie biorę od Ciebie.
Pozdr.
http://allegro.pl/silniczek-sterowania- ... 95408.html
Jeżeli wszystko będzie ok to biorę, jeżeli nie biorę od Ciebie.
Pozdr.
kosmiczna cena, po negocjuj coś
[ Dodano: 2016-04-21, 10:13 ]
i tak w ogóle to możliwe że wystarczy wyczyścić blaszki w tym Twoim silniczku i będzie działać
[ Dodano: 2016-04-21, 10:13 ]
i tak w ogóle to możliwe że wystarczy wyczyścić blaszki w tym Twoim silniczku i będzie działać
My GTline viewtopic.php?t=20447
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
Ten mój silniczek się rozpadł. Znaczy się nie sam silniczek, bo silniczek działa (Podpięty bezpośrednio pod akumulator), ale rozpadł się cały element (poodpadały jakieś czarne plastikowe fragmenty).
Dzisiaj rano (Temperatura 2 stopnie na +) rozgrzałem silnik i wiało cały czas zimne powietrze (niezależnie od nastawień klimatyzacji i ustawienia tego pokrętła ciepłe-zimne).
Około tydzień temu przy temperaturze +16 wiało tylko ciepłym.
Czy to może być spowodowane czymś innym, czy na 100% jest to brak tego elementu.
Pozdr.
EDIT: Czy jest ktoś z Łodzi i okolic, kto podjąłby się zamontowania tego elementu? Jeżeli nie to w środę oddaję autko do montażu LPG. Zakład, który będzie to robił ma również serwis klimatyzacji, może rzucą na to okiem.
Dzisiaj rano (Temperatura 2 stopnie na +) rozgrzałem silnik i wiało cały czas zimne powietrze (niezależnie od nastawień klimatyzacji i ustawienia tego pokrętła ciepłe-zimne).
Około tydzień temu przy temperaturze +16 wiało tylko ciepłym.
Czy to może być spowodowane czymś innym, czy na 100% jest to brak tego elementu.
Pozdr.
EDIT: Czy jest ktoś z Łodzi i okolic, kto podjąłby się zamontowania tego elementu? Jeżeli nie to w środę oddaję autko do montażu LPG. Zakład, który będzie to robił ma również serwis klimatyzacji, może rzucą na to okiem.
na prawdę taki problem zdjąć jeden plastik, odkręcić 2sruby m6 trzymające ecu i masz elegancji dostęp do tego silniczka.. ponadto jak już tam zajrzysz to masz tam cięgno którym steruje ten silniczek i możesz ręką je przestawić i zobaczyć czy będzie ciepłe czy zimne powietrze z nawiewu..
My GTline viewtopic.php?t=20447
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B