[P11/WP11] Primera WP11 przeróbka na WP11.144
Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol
-
- nowy na forum
- Posty: 27
- Rejestracja: 2011-09-14, 22:57
- Lokalizacja: Lubelskie
[P11/WP11] Primera WP11 przeróbka na WP11.144
Witam, od pewnego czasu chodzi mi po głowie, żeby przerobić swoją przed liftową primerkę kombi na po liftową
W związku z tym, mam kilka pytań.
Czy ktoś już robił taką przeróbkę, czy błotniki przednie, zderzak przedni, maska oraz lampy będą pasować plug&play, czy może mocowania w poliftowych primerach są inne niż w przedliftowych
Jak wiadomo, na drzwiach są inne listwy, w poliftowych są szersze.
Czy wąskie listwy wystarczy zdjąć i założyć szersze
Czy może w drzwiach w miejscu listew są przetłoczenia, które to uniemożliwiają na założenie szerokich listew
Czy listwy progowe z poliftowej p11 kombi mają zatrzaski na całej długości (chodzi mi czy będę musiał robić otwory na całej długości progów żeby zamocować listwy)
Co w ogóle myślicie o takiej domowej przeróbce warto się za to zabierać, czy może lepiej sprzedać swoją, dołożyć, i kupić nowszą już poliftingową p11
Podliczając koszty (zakup używanych elementów karoserii + lakierowanie) to koszt około 1500zł, czyli można powiedzieć, że to co wsadzę w swoją primerę to będzie równoznaczne z zakupem juz poliftowej primery
Ale pozostaje jeszcze kwestia stanu samochodu, swoją primerę znam i wiem, że jest niezawodna, mało pali, blacharsko jest Ok, nie była też składana z kilku ani nie miała też żadnych poważnych wypadków, szkoda mi się jej pozbywać, a jak sprzedam i kupię jakiegoś poliftowego szrota z którym będą same problemy
Co robić
W związku z tym, mam kilka pytań.
Czy ktoś już robił taką przeróbkę, czy błotniki przednie, zderzak przedni, maska oraz lampy będą pasować plug&play, czy może mocowania w poliftowych primerach są inne niż w przedliftowych
Jak wiadomo, na drzwiach są inne listwy, w poliftowych są szersze.
Czy wąskie listwy wystarczy zdjąć i założyć szersze
Czy może w drzwiach w miejscu listew są przetłoczenia, które to uniemożliwiają na założenie szerokich listew
Czy listwy progowe z poliftowej p11 kombi mają zatrzaski na całej długości (chodzi mi czy będę musiał robić otwory na całej długości progów żeby zamocować listwy)
Co w ogóle myślicie o takiej domowej przeróbce warto się za to zabierać, czy może lepiej sprzedać swoją, dołożyć, i kupić nowszą już poliftingową p11
Podliczając koszty (zakup używanych elementów karoserii + lakierowanie) to koszt około 1500zł, czyli można powiedzieć, że to co wsadzę w swoją primerę to będzie równoznaczne z zakupem juz poliftowej primery
Ale pozostaje jeszcze kwestia stanu samochodu, swoją primerę znam i wiem, że jest niezawodna, mało pali, blacharsko jest Ok, nie była też składana z kilku ani nie miała też żadnych poważnych wypadków, szkoda mi się jej pozbywać, a jak sprzedam i kupię jakiegoś poliftowego szrota z którym będą same problemy
Co robić
Mocowania swoją drogą..kwestia typu czy pas przedni nie jest inny.
[ Dodano: 2012-03-12, 03:33 ]
[ Dodano: 2012-03-12, 03:33 ]
takmichal_dr350 pisze:Czy wąskie listwy wystarczy zdjąć i założyć szersze
niemichal_dr350 pisze:Czy może w drzwiach w miejscu listew są przetłoczenia, które to uniemożliwiają na założenie szerokich listew
jest całkiem kosztowna..przejrzyj sobie ceny części do poliftowej P11 i wtedy sobie odpowiedz,osobiście odpuściłbym.michal_dr350 pisze:Co w ogóle myślicie o takiej domowej przeróbce warto się za to zabierać, czy może lepiej sprzedać swoją, dołożyć, i kupić nowszą już poliftingową p11
Po kolei..N14 GA14DE,P10 SRi,P11GT SportLine ---->
Może to coś pomoże:
http://nissan4u.com/parts/primera/el_p1 ... and_floor/
http://nissan4u.com/parts/primera/el_p1 ... and_floor/
Jak by wszystko pasowało to najlepiej szukać elementów w takim samym kolorze
Te listwy na drzwiach powinny pasować, po europie dużo aut jeździ z takimi listwami przełożonymi, np. w UK http://www.npoc.co.uk/forum/may-2010-jc ... 40485.html
http://nissan4u.com/parts/primera/el_p1 ... and_floor/
http://nissan4u.com/parts/primera/el_p1 ... and_floor/
Jak by wszystko pasowało to najlepiej szukać elementów w takim samym kolorze
Te listwy na drzwiach powinny pasować, po europie dużo aut jeździ z takimi listwami przełożonymi, np. w UK http://www.npoc.co.uk/forum/may-2010-jc ... 40485.html
juz byla rozmowa na podobny temat ale dotyczyla zwyklej P11 i przerobke na P11.144 i tam z tego co pamietam to Bombel pisal ze tam pasy przednie sie roznia wiec wg mnie konsekwentnie tutaj tez chyba nie pasuja. ja za to myslalem nad przerobka poliftowej z przodu na przed liftowa GT ale to jeszcze jest w fazie pomyslu
Była Padlina:
Sajmooon'owa "Padlina"
Była Gruzz Operacyjna:
Sentra B15 Gruzz in da Haułs
Nissan jeszcze będzie... coming soon [2022]
Sajmooon'owa "Padlina"
Była Gruzz Operacyjna:
Sentra B15 Gruzz in da Haułs
Nissan jeszcze będzie... coming soon [2022]
Piotrek_S może będzie znał odpowiedź na twoje pytanie. Przerabiał oba auta "od deski do deski" http://forum.nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6683
Lepiej sprzedaj co masz i kup po lificie. Nie opłaca się taka przeróbka. Jak sam zauważyłeś na części wydasz tyle co byś dołożył do nowej.
A zmiany nie są tylko z zewnątrz np. 144 maja klimę pół automatyczną i kilka innych bajerów.
Co innego gdybyś swoją rozwalił przodem i miał kasę z ubezpieczenia - wtedy można próbować bo nic nie tracisz.
A zmiany nie są tylko z zewnątrz np. 144 maja klimę pół automatyczną i kilka innych bajerów.
Co innego gdybyś swoją rozwalił przodem i miał kasę z ubezpieczenia - wtedy można próbować bo nic nie tracisz.
-
- nowy na forum
- Posty: 27
- Rejestracja: 2011-09-14, 22:57
- Lokalizacja: Lubelskie
Dzięki za odp
Jeśli się różni bardzo, to daję sobie spokój
Przed chwilką trochę poszukałem frontów z P11, i na moje oko są to te same pasy przednie, jedynie różnią się tą belką pod lampami, zapewne jest to spowodowane innym kształtem zderzaka przedniego w górnej jego części w P11.144 reszta jest CHYBA plug&play
Nie mogę wkleić zdjęć, więc wstawiam linki do frontów P11
http://img833.imageshack.us/img833/7785/dscf08371.jpg
http://i939.photobucket.com/albums/ad23 ... 150144.jpg
hmmm, wygląda jakby pod blachami był ten sam szkielet, no chyba że coś przeoczyłemlucasx pisze:Może to coś pomoże:
http://nissan4u.com/parts...roof_and_floor/
http://nissan4u.com/parts...roof_and_floor/
Z tym może być kłopot Np na allegro ogłaszają się handlarze, i za kompletny przód w jednym kolorze krzyczą sobie takie ceny, że ręce opadają, z tego co zauważyłem, to najtaniej jest kupować każdy element osobno, np można wyrwać maskę za 100-150zł, błotniki po około 100, zderzak przedni też coś koło 150zł, oczywiście to są okazje i trzeba po prostu trafić, są też tacy, co cenią 2x tyle za poszczególne elementy, no i jest jeszcze kwestia stanu, czy nie posiadają wgnieceń które trzeba szpachlować itp... . Co do malowania, to jakoś przeboleję, że każdy element będzie innego koloru, mam znajomego lakiernika więc pomaluje mi to z dużą zniżkąlucasx pisze:Jak by wszystko pasowało to najlepiej szukać elementów w takim samym kolorze
lucasx pisze:Te listwy na drzwiach powinny pasować, po europie dużo aut jeździ z takimi listwami przełożonymi, np. w UK http://www.npoc.co.uk/for...topic40485.html
Szukałem, niestety nie znalazłem tego tematuSajmooon pisze:juz byla rozmowa na podobny temat ale dotyczyla zwyklej P11 i przerobke na P11.144 i tam z tego co pamietam to Bombel pisal ze tam pasy przednie sie roznia
Sajmooon, jeśli byś się zdecydował, możemy zrobić zamianę przodów oczywiście z moją dopłatą, jedynie musiałbyś dokupić sobie zderzak przedni od GT, polakierować i po sprawieSajmooon pisze:ja za to myslalem nad przerobka poliftowej z przodu na przed liftowa GT ale to jeszcze jest w fazie pomyslu
Zatem Piotrek_S, czy tak jak pisał Rysiu83,lucasx pisze:Piotrek_S może będzie znał odpowiedź na twoje pytanie. Przerabiał oba auta "od deski do deski" http://forum.nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6683
Jak jest z tym pasemRysiu83 pisze:Mocowania swoją drogą..kwestia typu czy pas przedni nie jest inny.
Jeśli się różni bardzo, to daję sobie spokój
No zgadza się, ale jakoś bym przebolał te bajery Podoba mi się poliftowy przód i chciałbym go miećPiotrek_S pisze:A zmiany nie są tylko z zewnątrz np. 144 maja klimę pół automatyczną i kilka innych bajerów.
Przed chwilką trochę poszukałem frontów z P11, i na moje oko są to te same pasy przednie, jedynie różnią się tą belką pod lampami, zapewne jest to spowodowane innym kształtem zderzaka przedniego w górnej jego części w P11.144 reszta jest CHYBA plug&play
Nie mogę wkleić zdjęć, więc wstawiam linki do frontów P11
http://img833.imageshack.us/img833/7785/dscf08371.jpg
http://i939.photobucket.com/albums/ad23 ... 150144.jpg
Pas w P11:
Pas w P11.144:
Wygląda na to, że faktycznie trochę się różnią. Ale ten pas to nie jest jakaś tragedia - mocowany na 4 nakrętki - łatwo można przełożyć.
Jak chcesz więcej fotek z rozbierania primer:
https://picasaweb.google.com/PiotrekS222/ Zapraszam do galerii
Pas w P11.144:
Wygląda na to, że faktycznie trochę się różnią. Ale ten pas to nie jest jakaś tragedia - mocowany na 4 nakrętki - łatwo można przełożyć.
Jak chcesz więcej fotek z rozbierania primer:
https://picasaweb.google.com/PiotrekS222/ Zapraszam do galerii
Jak by udało Ci się jeszcze pozbyć starych elementów po tej samej cenie co nowsze, to by pozostał tylko koszt malowania u znajomego lakiernika
Można by jeszcze się pokusić o lampy ksenonowe i np. dokładkę zderzaka jak tu http://images.sunny78.de/wp09/index5.html
Można by jeszcze się pokusić o lampy ksenonowe i np. dokładkę zderzaka jak tu http://images.sunny78.de/wp09/index5.html
Pokusić się można, co innego dostać...lucasx pisze:...dokładkę zderzaka jak tu http://images.sunny78.de/wp09/index5.html
pozdr. Kamil
Znalazłem ją w tuning-sklepie w Grecji (strona przestała działać;/) i raz widziałem na ebayu, ale nie było opcji żeby kupić, wysyłka tylko w DE. Więc chyba ktoś to produkował jako dedykowaną do P11.144.Piotrek_S pisze:ta dokładka jest kombinowana jakaś, nie pamiętam gdzie ale czytałem gdzieś, że to jest rzeźbione z jakieś dokładki z meganki chyba czy jakoś tak.
pozdr. Kamil
-
- nowy na forum
- Posty: 27
- Rejestracja: 2011-09-14, 22:57
- Lokalizacja: Lubelskie
Ja mam sreberko P11, do tej pory myślałem, że P11 i P11.144 mają ten sam srebrny lakierbombel pisze:P.S Jaki masz kolor? Srebrna P11 i p11.144 mają rózne odcienie
Chodzi Ci o tę belkę do której są przykręcone lampy (nad lampami)bombel pisze: Na oko wygląda ze p11 ma inna belke trzymającą lampy
Czy może tą pod lampami, bo ta istotnie różni się kształtem, w P11 jest mniej "pofalowana"
hmm, trochę nie rozumiem, cały pas przedni jest mocowany na 4 nakrętki czy tylko ta belka/wzmocnienie przykręcana do podłużnicPiotrek_S pisze:Wygląda na to, że faktycznie trochę się różnią. Ale ten pas to nie jest jakaś tragedia - mocowany na 4 nakrętki - łatwo można przełożyć.
Wielkie dzięki, na pewno się przydaPiotrek_S pisze:Jak chcesz więcej fotek z rozbierania primer:
https://picasaweb.google.com/PiotrekS222/ Zapraszam do galerii
Otóż to Fajnie byłoby, jakby ktoś chciał się zamienić na przody, wtedy jest mniej zachodu dla dwóch stron z szukaniem elementów karoserii po giełdach, allegrach itplucasx pisze:Jak by udało Ci się jeszcze pozbyć starych elementów po tej samej cenie co nowsze, to by pozostał tylko koszt malowania u znajomego lakiernika
Bingo trafiłeś z tą primerą, właśnie tak chciałbym zrobić swoją, i koniecznie z tymi 17" felgami Azev model Mlucasx pisze:Można by jeszcze się pokusić o lampy ksenonowe i np. dokładkę zderzaka jak tu http://images.sunny78.de/wp09/index5.html