Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[P11.144] Problem z egr w SR20DE

Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol

Awatar użytkownika
polo33
aktywny forumowicz
Posty: 141
Rejestracja: 2011-05-26, 18:08
Lokalizacja: Wrocław/Oleśnica

[P11.144] Problem z egr w SR20DE

Post autor: polo33 » 2012-09-03, 17:36

Powitać, od dłuższego czasu pali się check po zamontowaniu kolektora z p10gt, rurka od egr ucięta i zaspawana, egr nie wywalałem. Problem w tym że wyświetla cały czas błąd w sumie ok ma prawo :) lecz jak się go pozbyć, został dziś włożony rezystor 0,47Mohm lecz po tym silnik nie wkręca się na obroty. Mógłby ktoś pomoc i wytłumaczyć mi dlaczego tak się dzieje?
Dodam że zmieniałem dolot na stożkowy, aktualnie czujnik temp co był na rurce od dolotu wisi bo nie ma gdzie wsadzić go. Ma on jakiś wpływ na działanie egr, doboru składu mieszanki i pracy silnika ?

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2012-09-03, 18:39

polo33, a podpiąłeś drugą sonde lambda??

laszlo
stały bywalec
Posty: 108
Rejestracja: 2010-12-07, 19:51
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Kontakt:

Post autor: laszlo » 2012-09-03, 20:23

a skąd Ty w p11.144 sr20de masz egr ? Moja nie miała nigdy i nawet nie mam w kolektorze miejsca do podłączenia. Chyba że miały w tym jakby przedostatnim lifcie.
Nauka Jazdy Ostrów Wielkopolski

Eco driving, Save driving, zniżki
www.oskmaster.pl

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2012-09-04, 06:00

moja miala tak jak wszystkie z antenka z tylu. potem juz nie bylo

Awatar użytkownika
polo33
aktywny forumowicz
Posty: 141
Rejestracja: 2011-05-26, 18:08
Lokalizacja: Wrocław/Oleśnica

Post autor: polo33 » 2012-09-04, 08:36

obie sondy podpięte błędów nie sypią, drugi kat został żeby nie było metalicznego dźwięku, w niektórych p11.144 był egr właśnie, macie jakieś jeszcze pomysły ?

nice-wawa
fanatyk nissana
Posty: 948
Rejestracja: 2009-12-09, 08:33
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: nice-wawa » 2012-09-04, 08:57

Opornik wlutowałeś w czujnik temperatury od EGR, myślę że ecu wprowadza samochód w stan awaryjny.
jeśliś głupi to milcz niech pomyślę że mędrzec

Awatar użytkownika
wod2u
fanatyk nissana
Posty: 824
Rejestracja: 2010-11-22, 14:00
Lokalizacja: Kraków

Post autor: wod2u » 2012-09-04, 09:22

polo33, a jaki konkretnie dostajesz kod błędu?
pozdr. Kamil

Awatar użytkownika
tmx
stały bywalec
Posty: 100
Rejestracja: 2011-01-29, 23:02
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: tmx » 2012-09-04, 09:52

Czujnik temperatury jest raczej powietrza na dolocie jest raczej istotny. Temp powietrza ma wpływ na dawkowanie paliwa. Im zimniejsze powietrze tym więcej paliwa można podać do komory spalania - więc jest to istotna informacja dla układów sterujących pracą silnika.
sprzedam wałki p11 gt, półoś lewą używaną 395mm 32/32 zęby

Awatar użytkownika
polo33
aktywny forumowicz
Posty: 141
Rejestracja: 2011-05-26, 18:08
Lokalizacja: Wrocław/Oleśnica

Post autor: polo33 » 2012-09-04, 10:24

błąd wyskakuje 0403, czyli czujnik musze jakoś wkleić za stożkiem, tylko jak oszukać żeby zawór był cały czas zamknięty, nie wiem czy nie wywalić tego wszystkiego i nie zaślepić przy kolektorze ssacym, sam zawór bym zostawił podłączony do wtyczki tylko co z czujnikiem temp spalin.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”