Strona 1 z 1

[P11/WP11] do 3 tys ciagnie a potem kupa

: 2010-01-03, 14:34
autor: filtron
Do 3 tys ciagnie a potem kupa na benzynie tylko szarpie na LPG smiga az milo sil;nik tez byl jezdzony na PB coby nie zagazowac silnika

: 2010-01-03, 18:11
autor: Sznurek
Filtr paliwa , końcówki wtryskiwaczy , pompka paliwowa

Jak na gazie jeździ to szukał bym problemu w układzie paliwowym ;)

: 2010-01-04, 14:14
autor: david611
Ja miałm tak samo w n14 i winien był przepływomierz.

: 2010-01-04, 17:17
autor: BULI
filtron, raczej na 100% przepływka

: 2010-01-04, 20:25
autor: filtron
Ajest jakis sposob zeby to sprawdzic na 100%

: 2010-01-04, 21:31
autor: Sznurek
filtron pisze:Ajest jakis sposob zeby to sprawdzic na 100%
Można spróbować przeczyścić przepływomierz

na pw. wyślę ci opis

: 2010-01-04, 21:51
autor: johny_fellow
filtron strzel jeszcze autodiagnostykę.

Opis Coobcia jak to zrobić

Proste a sporo może powiedzieć.

: 2010-01-05, 10:22
autor: BULI
filtron pisze:Ajest jakis sposob zeby to sprawdzic na 100%
Podmienić sprawny od kogoś i sprawdzić

: 2010-01-05, 17:50
autor: filtron
wystarczylo wyczyscic przeplywanke zasyfiala byla strasznie teraz autko smiga jak ta lala

: 2010-01-30, 14:55
autor: capsel
Witam
Mam podobny problem właśnie robiłem autodiagnozae w taki sposób jak podał <b>johny_fellow</b>
i wyszło i coś takiego:
kod 34 i czujnik spalania stukowego (podpowiedzcie co z tym najlepiej zrobic)
kod 155 i 156 tak odczytałem kilka razy i nie wiem co to oznacza.
Pozdrawiam

: 2010-01-31, 21:49
autor: filtron
kod 155 i 156 tak odczytałem kilka razy i nie wiem co to oznacza niema takich błedow :?:

: 2010-01-31, 23:17
autor: capsel
też mi się wydaje dziwne, ale liczyłem kilkukrotnie. sprawdzę jeszcze raz w wolnej chwili. Jak na razie szykuję się do czyszczenie przepustnicy, czekam tylko na cieplejszy dzień i chwile wolnego.

[ Dodano: 2011-05-06, 21:00 ]
Dawno mnie ni było autko przestało zimę i czas sie za nie wziąć, (kobieta zdała prawko), myślałem ze ta sprawa ze spadkiem mocy mogła być spowodowana katalizatorem ale już go nie było jak kupiłem Primke. Zamiast kata była jakaś puszka wywaliłem ja nic sie nie zmieniło oprócz dzwięku z tłumika:D:D:D, Kod 34 cały czas sie wyświetla szukam tego czujnika. Czytałem ze można go odłączyć całkiem. Czy Zaślepienie EGR da cos??
Podajcie jakieś sensowne rozwiązania :D:D
Pozdro