Strona 1 z 1
[P/WP11.144] Pokrywy SR20
: 2012-04-23, 20:01
autor: ANDREW
Kupiłem pokrywę od SR20 z P10 w celu pomalowania i założenia u siebie do WP11.144.Tylko jak je porównałem to różnią się trochę.Chodzi o odmy.W pokrywie z P10 są dwie(przy korku oleju i po prawej patrząc z przodu) a w mojej oryginalnej trzy.Czym spowodowana jest ta różnica?Chyba miało to coś na celu skoro zmienili konstrukcję.Zakładać tą z P10 czy zdejmować swoją a tą z P10 tylko na czas malowania mojej założyć?
Jak ktoś coś wie to proszę o info.
Pozdro
: 2012-04-24, 20:05
autor: laszlo
W p11.144 jest jeszcze króciec z prawej z przodu i tam podłaczasz odpowietrzenie komory korbowej. Więc nie będziesz miał co zrobić z tym wężykiem. Na czas malowania starej możesz ją założyć tylko zabezpiecz przewód żeby Ci nie zarzygał pół komory. W tej od p10 sprawdz zawór ten po lewej przy korku oleju.
: 2012-04-25, 09:53
autor: ANDREW
Odpowietrzenie mógłbym podpiąć pod wyjście z prawej strony bo w tej pokrywie z P10 jest tam podwójny króciec.Tylko zastanawia mnie fakt czemu została zmieniona konstrukcja pokryw.Czy po założeniu tej z P10 nie będzie żadnych niemiłych niespodzianek.Bo wolałbym sobie przygotować tą pokrywę z P10 i za jednym razem ją zmienić.
Dla porównania:
P11.144
http://allegro.pl/pokrywa-zaworow-nissa ... 53905.html
P10
http://allegro.pl/nissan-primera-p10-94 ... 72365.html
: 2012-04-25, 09:59
autor: scubzik
ANDREW, a ten trójnik to właśnie nie zastępuje dodatkowego wyjścia ?
: 2012-04-25, 10:55
autor: laszlo
W p10 jest tam jeszcze taki łapacz oleju (oil catch tank ) , może w późniejszych konstrukcjach stwierdzili że to nie ma sensu i wrzucili wprost pod pokrywę.
: 2012-04-25, 11:10
autor: scubzik
laszlo, tak by wynikało :
