Strona 1 z 1
[P11/WP11] P11 2.0 TD Kopci na niebiesko brak mocy pomocy!
: 2012-04-03, 21:23
autor: rumcajs562
witam moja primerka 2.0 td po lifcie strasznie zaczela kopcic i nie mam mocy obroty dochodza do 2.500 i dalej nic silnik dławi sie i kopci jak parowóz dodam tez ze jestem po wymianie filtra powietrza i paliwa.zrobilem tez diagnostyke metoda na spinacz i wywalilo blad 21 i 87 z tego co wycztalem mysle ze jest to problem z EGR ale nic na razie nie robie zdaje sie na wasze opinie moze spotkal sie ktos z podobnym problemem
: 2012-04-03, 23:08
autor: Ppy
na niebiesko jak kopci to chyba pierscienie poszly
: 2012-04-04, 09:18
autor: rumcajs562
myslisz ze pierscienie? To skad te bledy 21 i 87 ? Dzisiaj sprobuje zaslepic to EGR jesli to nie pomoze to zostaje mi chyba pompa wtryskowa i a raczej ten nastawnik
: 2012-04-04, 15:14
autor: bonzo
Po wymianie filtra paliwa to raczej normalny objaw kiedy układ paliwowy się zapowietrzy, nie wiem czy jeździłeś czy tylko odpaliłeś i wystraszyłeś się dymu ?
Ja mojego patrola z 40 minut męczyłem zanim doszedł do siebie
: 2012-04-04, 19:27
autor: nowak
sprawdź pompkę na filtrze czy jest miękka czy twarda. Jak odpalisz ją naciśnij parę razy.
: 2012-04-04, 20:21
autor: johny_fellow
rumcajs562 pisze:jestem po wymianie filtra powietrza i paliwa
Tych objawów jak rozumiem nie było przed wymianą?
bonzo pisze:kiedy układ paliwowy się zapowietrzy
I pewnie tak się stało.
nowak pisze:sprawdź pompkę na filtrze czy jest miękka czy twarda. Jak odpalisz ją naciśnij parę razy.
Dokładnie tak. Przed montażem zalałeś filtr paliwa olejem napędowym? Napompowałeś pompką paliwa do filtra? Zrób to przed odpaleniem. Pompuj aż będzie twarda.
: 2012-04-05, 13:56
autor: leigimas
przed p10 miałem lancera i też zaczął kopcić strasznie na niebiesko i to właśnie była wina zgubienia pierścieni, co jak co ale na mocy lancerk nie stracił, do samego końca miał moc

: 2012-04-05, 15:44
autor: johny_fellow
leigimas pisze:zaczął kopcić strasznie na niebiesko i to właśnie była wina zgubienia pierścieni
No tak, bo silnik był zajeżdżony, albo zatarty.
W w/w wypadku jeżeli zaczęło się to dziać od razu po wymianie filtra paliwa, to wygląda na objaw zapowietrzenia układu.
: 2012-04-05, 18:33
autor: leigimas
zapomniałem dodać ze silnik mial grubo ponad 400tys km przejechane
