[P/WP11.144] P11.144 Panewka?? zmiana silnika SR20
: 2012-03-11, 22:27
Silnik miał walnięty pierścień olewowy brał 05,l/ 1000km, teraz poszła panewka (nie jest to oczywiste ale mocno nawala, wcześniej w zakresie 2,5-4 tyś obrotów silnik, grzechotał (stukot wraz z obrotami-napinacze sprawdzone) ale uwaga:
-tylko na lekko wciśniętym gazie
- na gazie w podłodze i przy hamowaniu silnikiem cisza...potem chrup coraz głośniej i teraz już na jałowym wali głośno, samochód lekko ciężej odpalić. Więc chyba panewka...
Teraz pytanko:
Remontować się chyba nie opłaca??
Pchać się znowu w SR z lat P11.144 (99-01) czy kupić zwykłe starsze DE 130 konne które było bardziej ponoć wytrzymałe (do 97r. chyba były najtrwalsze przede wszystkim pod względem pierścieni) i przełożyć wałki??
-tylko na lekko wciśniętym gazie
- na gazie w podłodze i przy hamowaniu silnikiem cisza...potem chrup coraz głośniej i teraz już na jałowym wali głośno, samochód lekko ciężej odpalić. Więc chyba panewka...
Teraz pytanko:
Remontować się chyba nie opłaca??
Pchać się znowu w SR z lat P11.144 (99-01) czy kupić zwykłe starsze DE 130 konne które było bardziej ponoć wytrzymałe (do 97r. chyba były najtrwalsze przede wszystkim pod względem pierścieni) i przełożyć wałki??