Strona 1 z 1

[P10/WP10] PRimera GT silnik

: 2012-02-12, 10:02
autor: porter800
Witam,
o kilku tygodni jestem posiadaczem nissana primery gt z 93 i niestety silnik się skonczył( sprzedajacy dolal doktora i sie niezorientowalem. Musze wymienic silnik ( ciezko znaleźć silnik do GT)i chcialem was zapytac czy pozostale silniki 2.0 beda pasowac do skrzyni gt.

Pozdrawiam
Mirek

: 2012-02-12, 10:27
autor: Pawel18PL
Tak wszystkie silniki z rodziny SR (benzyna 2.0) będą pasować do skrzyni. Przynajmniej tak mi się wydaje :P

: 2012-02-12, 10:51
autor: dylson
porter800, jedz do chlopa na klekowiec ma tam cala p11.144 na czesci kup z niej silnik, nie wiem jak wyglada sprawa z kolektorem ssacym.

: 2012-02-12, 11:01
autor: porter800
Dzięki, właśnie jade w poniedziałek. Ale od p11 bedzie pasował napewno?

: 2012-02-12, 11:05
autor: bombel
porter800 pisze:Ale od p11 bedzie pasował napewno?
Bedzie bo to ten sam blok. W p11.144 jedyna róznica to, że skrzynia jest hydrauliczna, ale Ty zostawiasz swoją

: 2012-02-12, 11:06
autor: porter800
Dzięki za pomoc. Punkty dodane:) Pozdro

: 2012-02-24, 23:10
autor: MacGayver
Biorąc pod uwagę że miałeś GT czyli 150KM z fabryki to spokojnie wkładaj ten z P11.144 2.0 który ma 140KM i wyjdzie na to samo. Przy tych silnika z P11 po lifcie jest większa szansa że trafisz zdrową jednostkę. Szukanie zdrowego GT z P10 lub nawet P11 przed liftem mija się z celem. Nawet przy tych przed liftowych 130KM kilka drobnych zabiegów i już masz to co powinieneś mieć pod maską i duże szanse na bezawaryjność :-)

Przecież w P10 GT jest inna głowica i inny kolektor ssący chłopaki :!: :!: Do skrzyni pasuje silnik tylko co z tego. Do tego silnika z P11 przed jak i po lifcie musisz brać komplet z kolektorem ssącym listwą wtryskową itp. Inaczej tego nie złożysz. Służę pomocą i radą. jak chcesz to mogę Ci to ogarnąć bo już ten temat przerabiałem silnik P11 zamiast silnika P10GT. Do Łodzi aż tak daleko nie masz więc można to ogarnąć