Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[P10/WP10] PRimera GT silnik

Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol

porter800
nowy na forum
Posty: 3
Rejestracja: 2012-02-12, 09:25
Lokalizacja: Radomsko

[P10/WP10] PRimera GT silnik

Post autor: porter800 » 2012-02-12, 10:02

Witam,
o kilku tygodni jestem posiadaczem nissana primery gt z 93 i niestety silnik się skonczył( sprzedajacy dolal doktora i sie niezorientowalem. Musze wymienic silnik ( ciezko znaleźć silnik do GT)i chcialem was zapytac czy pozostale silniki 2.0 beda pasowac do skrzyni gt.

Pozdrawiam
Mirek

Awatar użytkownika
Pawel18PL
fanatyk nissana
Posty: 2592
Rejestracja: 2009-12-09, 07:22
Lokalizacja: ObywatelŚwiata

Post autor: Pawel18PL » 2012-02-12, 10:27

Tak wszystkie silniki z rodziny SR (benzyna 2.0) będą pasować do skrzyni. Przynajmniej tak mi się wydaje :P
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx

Awatar użytkownika
dylson
fanatyk nissana
Posty: 2123
Rejestracja: 2009-11-29, 13:53
Lokalizacja: Radomsko

Post autor: dylson » 2012-02-12, 10:51

porter800, jedz do chlopa na klekowiec ma tam cala p11.144 na czesci kup z niej silnik, nie wiem jak wyglada sprawa z kolektorem ssacym.

porter800
nowy na forum
Posty: 3
Rejestracja: 2012-02-12, 09:25
Lokalizacja: Radomsko

Post autor: porter800 » 2012-02-12, 11:01

Dzięki, właśnie jade w poniedziałek. Ale od p11 bedzie pasował napewno?

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2012-02-12, 11:05

porter800 pisze:Ale od p11 bedzie pasował napewno?
Bedzie bo to ten sam blok. W p11.144 jedyna róznica to, że skrzynia jest hydrauliczna, ale Ty zostawiasz swoją

porter800
nowy na forum
Posty: 3
Rejestracja: 2012-02-12, 09:25
Lokalizacja: Radomsko

Post autor: porter800 » 2012-02-12, 11:06

Dzięki za pomoc. Punkty dodane:) Pozdro

Awatar użytkownika
MacGayver
fanatyk nissana
Posty: 3624
Rejestracja: 2009-12-09, 00:13
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontakt:

Post autor: MacGayver » 2012-02-24, 23:10

Biorąc pod uwagę że miałeś GT czyli 150KM z fabryki to spokojnie wkładaj ten z P11.144 2.0 który ma 140KM i wyjdzie na to samo. Przy tych silnika z P11 po lifcie jest większa szansa że trafisz zdrową jednostkę. Szukanie zdrowego GT z P10 lub nawet P11 przed liftem mija się z celem. Nawet przy tych przed liftowych 130KM kilka drobnych zabiegów i już masz to co powinieneś mieć pod maską i duże szanse na bezawaryjność :-)

Przecież w P10 GT jest inna głowica i inny kolektor ssący chłopaki :!: :!: Do skrzyni pasuje silnik tylko co z tego. Do tego silnika z P11 przed jak i po lifcie musisz brać komplet z kolektorem ssącym listwą wtryskową itp. Inaczej tego nie złożysz. Służę pomocą i radą. jak chcesz to mogę Ci to ogarnąć bo już ten temat przerabiałem silnik P11 zamiast silnika P10GT. Do Łodzi aż tak daleko nie masz więc można to ogarnąć
kompletne sportowe układy wydechowe
Nissan Micra X1R GA16

www.klinika-japonczyka.pl

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”