Strona 1 z 1
P11 GT BRAK MOCY??
: 2011-11-01, 12:09
autor: bambusek86
Witam od tygodnia jestem posiadacze Primery gt P11.
Mam problem: wydaje mie sie ze auto nie ma mocy na niskich obrotach, podczas przyspieszania np. od 2000/obr nie ma znaczenia czy gaz jest do dechy wcisniety czy na 1/4 bo auto tak samo przyspiesza, dopiero od ok4500- 5000/obr jest odczuwalne troche lepsze przyspieszenie.... tak jest w każdej primerze 2.0 16v 150KM? Jesli nie to czym to moze byc spowodowane? dodam ze wydech u mnie strasznie ryczy jest nieszczelny w rejonie łącznika elastycznego, ale to chyba nie ma wpłytu za bardzo na nic?
z góry dziekuje za rady i podpowiedzi:) pozdrawiam
: 2011-11-01, 13:02
autor: ANDREW
Maja Prima ma tak samo.Dopiero jak się przekroczy te 4000obr to jet kop

: 2011-11-01, 15:43
autor: bombel
bambusek86 bo to nie diesel ani niemiecki szajswagen. Najlepsza dynamika i spalanie między 3,5-5 tys obrotów
Swoja droga nieszczelny wydech tez nie pomaga
: 2011-11-01, 16:14
autor: bambusek86
czyli normalna sprawa, ze fajerwerki od 5000/obr...

: 2011-11-01, 16:30
autor: bombel
bambusek86 pisze:czyli normalna sprawa, ze fajerwerki od 5000/obr...

W sumie już od 3000 powinno byc nieźle, a max moc jest ok 6000 obrotów. Jest na to rada. MOd rozrzadu
Silnik jest bardziej elastyczny od dołu
: 2011-11-01, 16:53
autor: bambusek86
bombel pisze:bambusek86 pisze:czyli normalna sprawa, ze fajerwerki od 5000/obr...

W sumie już od 3000 powinno byc nieźle, a max moc jest ok 6000 obrotów. Jest na to rada. MOd rozrzadu
Silnik jest bardziej elastyczny od dołu
hmmm a znasz kogos ze slaska kto był by w stanie sie zajac moim rozrzadem? Na dniach bede wymieniał łącznik elastyczny na wydechu zastanawiam sie nad katalizatorem czy usunac... w primerze jest jeden katalizator zaraz przy kolektorze?
: 2011-11-01, 16:55
autor: bombel
bambusek86 ze sląska nie wiem kto tam się zna. Katalizatory są dwa. Na kolektorze i drugi za plecionką
: 2011-11-01, 17:01
autor: bambusek86
czyli jak wycinac to pasowało by dwa wyciąć? dzieki za zainteresowanie i rady:)
: 2011-11-01, 17:05
autor: Tony
Proponowałbym sprawdzić przepływkę, gdy zakupiłem moją prime miałem podobnie.
Jak się okazało na "gorącym drucie" powstał niezły osad który powodował błędne odczyty i auto muliło się niemiłosiernie do 5tyś obr. Czyszczenie przywróciło pełen power.

tak mi sie wydaje
http://www.youtube.com/watch?v=pKLE1fFCjow
: 2011-11-01, 17:11
autor: bambusek86
Tony212 pisze:Proponowałbym sprawdzić przepływkę, gdy zakupiłem moją prime miałem podobnie.
Jak się okazało na "gorącym drucie" powstał niezły osad który powodował błędne odczyty i auto muliło się niemiłosiernie do 5tyś obr. Czyszczenie przywróciło pełen power.

tak mi sie wydaje
http://www.youtube.com/watch?v=pKLE1fFCjow
a takim przyspieszenie jaki pokazałes na filmiku to ja mam daleko przy moich katalogowych 150PS, zobacze co z ta przepływka, czym czysciłes?
: 2011-11-01, 17:17
autor: Tony
Ja mam 131 kucy ( minus te które się gdzieś pasą na łące ) , czyściłem chyba pianką do przepustnic, trzeba bardzo uważać aby nie uszkodzić delikatnych "drucików".
: 2011-11-01, 17:20
autor: bambusek86
dzieki za podpowiedz , zobacze jak przepływomierz wygląda, widzisz ja przedtem jeżdziłem astra f 1,6 16v ecotec 101PS , i mam wrazenie ze primera wogóle nie ciagnie do przodu, mimo swoich 150PS
: 2011-11-01, 18:20
autor: Marzena28
Mam problem z moją Primerką 2002r. silnik2.2 Jak odpalam silnik to obroty wskakują na 2500 wyłączam sinik odpalam i jest ok. Potem w trakcie jazdy chwilowo mi zanika gaz włączam sprzęgło wyrzucam bieg wrzucam bieg spowrotem i jest ok a czasami gaśnie. Następnie przy przerzucaniu biegu gazuje mi. Jaka może być przyczyna?? Po oddaniu samochodu do mechanika powiedział mi że to immobilajzer mi rozłącza zapłon . Oddałam samochód do serwisu Nissana sprawdzili komputer i immobilajzer wszystko jest ok. Pozdrawiam
: 2011-11-01, 18:24
autor: bambusek86
Marzena28 pisze:Mam problem z moją Primerką 2002r. silnik2.2 Jak odpalam silnik to obroty wskakują na 2500 wyłączam sinik odpalam i jest ok. Potem w trakcie jazdy chwilowo mi zanika gaz włączam sprzęgło wyrzucam bieg wrzucam bieg spowrotem i jest ok a czasami gaśnie. Następnie przy przerzucaniu biegu gazuje mi. Jaka może być przyczyna?? Po oddaniu samochodu do mechanika powiedział mi że to immobilajzer mi rozłącza zapłon . Oddałam samochód do serwisu Nissana sprawdzili komputer i immobilajzer wszystko jest ok. Pozdrawiam
moze silniczek krokowy?
: 2011-11-02, 07:00
autor: Marzena28
Dziś znów wstawiam go na warsztat wyszukałam tu kilka opcji to mechanikowi podpowiem Dzięki
: 2011-11-02, 17:09
autor: bambusek86
przepływka była czysta, nie było żadnego nalotu ale i tak przeczysciłem, posprawdzałem swiece i na 1wszym cylindrze swieca cała uwalona olejem......

!!!
czyżby to było przyczyna? skad ten olej?? pekniety pierscien?? auto sie nie grzeje i chodzi na wszystkie 4 cylindry
: 2011-11-02, 17:45
autor: DubSon
Miałem podobny problem,ale z GA16DE. Olej na świecy,ogóle mała kultura pracy silnika.
Wymieniłem filtry, świece i nie pomogło za bardzo. Kupiłem nową kopułkę i palec do aparatu i jak ręką odjął.