Qszi pisze:Przy 200tys. byl remont silnika...
Co było robione?
Dźwięk jest podobny do tego, który był w poprzednim silniku mojej MAXI. Na szczęście tu jeszcze nie słychać piskliwego tarcia metal o metal.
Wg mnie chodzi trochę za głośno jak na panewkę, a jeżeli przy remoncie był ruszany tłok to może sworzeń dostał luzu, bo był źle złożony.
Ciężko będzie stwierdzić bez rozebrania motorowni.
Nie zaszkodzi też zmierzyć ciśnienia na garach. Jak na którymś będzie spora różnica, to może zakończy się tylko na remoncie głowicy.
Michalllo pisze:Zdejmuj pokrywę zaworów
Dokładnie. To jest łatwe i nic nie zaszkodzi, a już będziesz co nieco więcej widział. Ale wcześniej zmierz ciśnienie na garach.
Znowu z NISSANem
Były:
- Micra K11, 2001 r., CG10DE;
- 100 NX B13, 1992 r., GA16DS;
- Primera P11, 1996 r., SR20DE;
- MAXIMA A33 QX, 2001 r., VQ30DEK.
http://www.agent-pzu.lukasz-ufnal.pl